MuckyFInnlegg: 317
Ting er med andre ord på gang, gledelig! Ser EKSTREMT frem til å høre noe fra den kanten, har MEGET høye forventninger etter blant annet If I Had a Gun og Everybody Is On the Run klippene! Tror han kommer til å levere tiårets plate.
Ang Dave Sardy så har jeg ingen motforestilling, syntes han gjorde en bra jobb med DOYS.
(Innlegget ble redigert 24.03.11 17:41)
EpicsingerInnlegg: 1084
Bruker: Ang Dave Sardy så har jeg ingen motforestilling, syntes han gjorde en bra jobb med DOYS.
Ser ut til at min andre post med edit i tråden her har gått dere hus forbi: Det er ikke bekreftet at det er Dave Sardy. Det som stod i artikkelen var at det ble spilt inn i Los Angeles, og han som twitret om det beskrev det som "absolutely mental" og at han kunne høre Noel "blasting his new tunes from the studio next door. Stedet for innspilling og beskrivelser som tyder på et høylytt og skikkelig rock, var gode argument for artikkelforfatteren på live4ever.uk.com's teori om at det kunne være Dave Sardy som stod bak spakene.
Jeg likte godt jobben han gjorde med DOYS jeg, men når det skal være sagt: under innspillingen av albumet ønsket Noel å skru opp volumet på koret, da særlig på "The Turning". Sardy nektet. Hvis det er noe jeg skulle ønsket å gjøre med denne låten, så hadde det vært å skru opp lyden på koret, som er alt for lavt. De forsvinner egentlig litt. Det kommer jeg aldri til å tilgi Sardy for. Se for dere hvordan låten hadde blitt hvis Noel fikk lov til å sette opp lyden på koret! Det hadde ikke blitt bare en gitarvegg. Det hadde blitt en korvegg også. "Commooooooooooooooooooon" "Commooooooooooooooooooon". Min påstand er at låten kunne blitt en av Oasis beste noensinne, hvis Noel hadde fått viljen sin.
(Innlegget ble redigert 24.03.11 20:53)
EpicsingerInnlegg: 1084
Bruker: Jeg sliter litt med å beskrive hvor uviktig dette er... :)
Ikke se på meg, det var Kenneth_ som mente den trengte et annet navn :P
(Innlegget ble redigert 26.03.11 10:10)
Teddy_PickerInnlegg: 115
Miles Kane har uttalt flere ganger at han har vært i studio med Noel og bidratt til hans kommende soloalbum , Noel har igjen bidratt på "My fantasy", som er en av låtene på Kane sitt kommende soloalbum.
Sjekk ut den meget populære Miles Kane tråden på vgd: http://vgd.no/musikk-tv-og-film/musikk/tema/1641363/tittel/miles-kane
(Innlegget ble redigert 05.04.11 12:03)