Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Queen + Adam Lambert

NYTT TEMA
kingrock
kingrockInnlegg: 239
03.02.12 19:05

Queen turne 2012?!

Mange rykter svirrende rundt i aviser i dag og at Adam Lambert skal ta vokalistplassen for en 2012-turne. Hovedryktet baserer seg på at Queen blir headliner på Sonisphere UK i sommer.

Må innrømme, at dersom dette stemmer blir jeg meget ekstatisk. Lambert har den råeste stemmen jeg har hørt siden, ja...Freddie Mercury. Fremførelsen som de hadde sammen av "The Show must go on" på EMA i 2011 er det beste fremføringen av Queen-låt etter Freddies død i mine ører.

Vanvittig stemme, og hadde vært veldig moro å se gutta live en siste gang med en vokalist som er forrykende dyktig.

http://www.rocknytt.net/festival/4281-queen-headlinar-sonisphere-uk

http://www.youtube.com/watch?v=GlWdC45tgno

Loner_With_a_Boner
Loner_With_a_BonerInnlegg: 1772
03.02.12 19:32

At de fortsatt gidder...

taknina
takninaInnlegg: 13194
03.02.12 19:37
Loner_With_a_Boner: At de fortsatt gidder...

De får jo godt betalt da. :)

kingrock
03.02.12 19:40

Er jo dette de kan. Er ikke så vanskelig å forstå at de synes det er moro å fortsette når man fremdeles klarer. Holder seg overasskende godt, synes nå jeg!!

Yourexperiencemaydiffer
YourexperiencemaydifferInnlegg: 1661
03.02.12 20:08

Makan! Turnere verden rund for hundretusenvis av mennesker og få millioner av dollars på konto. Og dette for å gjøre noe så forferdelig som å framføre musikk! For ett ork! Tenk at ett menneske kan utsette seg for noe slikt!

MEN! De er noen skitne horer. Kall meg gjerne gammeldags. Queen uten Freddie er jo omtrent som Motorhead uten Lemmy (jeg overdriver kanskje litt her), heller skrale greier.

Loner_With_a_Boner
Loner_With_a_BonerInnlegg: 1772
03.02.12 20:09
Yourexperiencemaydiffer: millioner av dollars på konto

De skal død snart uansett.

Fritz_
Fritz_Innlegg: 3740
03.02.12 21:42

Jeg hadde heller sett Queen sammen med Marc Martel faktisk. Han er passe ydmyk og har en stemme som er perfekt til Queen. Lambert har jeg ikke sansen for. Selv om han kan synge. 

Fritz_
03.02.12 21:43

Jeg kan godt fortså at de gidder. Det er jo dette de elsker mest av alt her i livet. 

Manbitecat
ManbitecatInnlegg: 3013
03.02.12 22:17
Fritz_: ydmyk

Er vel det siste Queen trenger. Mercury var vel ikke akkurat kjent for å holde seg i bakgrunnen og om bandet skal ha noe for seg burde de vel satse på noen som er av litt samme type. Det har jo vært passe nitrist de siste forsøkene hvor de har forsøkt å melke Queennavnet med tafate forsøk etter at Mercury la inn årene. Ikke det at jeg tror det blir noe bedre denne gangen men de gjør nok lurt i å velge noe annet en en gammel rocker.

Fritz_
03.02.12 22:21
Manbitecat: Er vel det siste Queen trenger. Mercury var vel ikke akkurat kjent for å holde seg i bakgrunnen og om bandet skal ha noe for seg burde de vel satse på noen som er av litt samme type. Det har jo vært passe nitrist de siste forsøkene hvor de har forsøkt å melke Queennavnet med tafate forsøk etter at Mercury la inn årene. Ikke det at jeg tror det blir noe bedre denne gangen men de gjør nok lurt i å velge noe annet en en gammel rocker.

Men i alle dager. Har du sett Marc Martel på scena? Det er saker det! 

taknina
takninaInnlegg: 13194
03.02.12 22:27
Fritz_: Jeg kan godt fortså at de gidder. Det er jo dette de elsker mest av alt her i livet.

Enig. For meg blir det å spørre mennesker som har levet og åndet for musikk siden de var en neve stor omtrent hvorfor de gidder å holde på med musikk  det samme som å spørre en nymfoman om hvorfor ho gidder å pule.

Manbitecat
ManbitecatInnlegg: 3013
03.02.12 22:46
Fritz_: Marc Martel på scena

Flink til å synge var han men det var ikke så spennende å se på. Men for all del. Jeg kommer jo ikke til å se på uansett. :P

kingrock
03.02.12 22:52

Det som kan bli spennende med Adam er at han har et slikt stort register på stemmen, så det er ingen begrensinger i hva han kan synge live. I og med at han er Queen-fan, kanskje det er mulig å høre mer fra 70-tallskatalogen, sanger som ikke har vært fremført live på flere år....

Fritz_
04.02.12 10:40

Da var dette avkreftet på Adam Lambert sin twitterkonto:

Oooh them clever reporters takin my quotes outta context.... I haven't confirmed any guest appearances. I was talking about the EMA'S. :)

(Innlegget ble redigert 04.02.12 10:41)

kingrock
04.02.12 16:14

Er fremdeles ikke helt avkreftet. Hovedryktene som har florert har egentlig basert seg på at Queen skal være bekreftet som headliner på Sonisphere 2012 i england til sommeren. Veldig mange nettsider som skriver dette. Venter på en bekreftelse eller avkreftelse fra Queen-gutta.

Chelsea22
Chelsea22Innlegg: 622
08.02.12 19:57

George Michael burde jo vært med!

Dex74
Dex74Innlegg: 13209
09.02.12 00:20
Fritz_: Jeg hadde heller sett Queen sammen med Marc Martel faktisk. Han er passe ydmyk og har en stemme som er perfekt til Queen.

Dæven han var lik Freddie ikke bare i stemmen men også utseendemessig. Freddies ukjente sønn? ;-)

Mister_Morisette
Mister_MorisetteInnlegg: 543
09.02.12 08:58

Adam opptrådte med Queen på et prestisjetungt musikkshow i fjor, husker dessverre ikke hvilken. Gjorde en fin opptreden der.

Fritz_
20.02.12 22:10

Så ble det konsert med Queen + Lambert likevel da. 

Siste innlegg