CrimsonKInnlegg: 4939
Hvorfor står det 0 innlegg? Nå burde det i hvert fall være 2, selv om 0+1=1 :)
Edit: Tråden var i hvert fall ikke stengt :)
(Innlegget ble redigert 10.02.12 11:08)
tinytimInnlegg: 8553
Det er en fin side. Et variert utvalgt låter etc og mange av kommentarene er greie, mens andre er så platte at det hadde vært bedre at du ikke skrev noe. F eks:
Låt #488: Kveldens låt er en knall låt av The Smiths; Bigmouth strikes again fra deres legendariske album 'The Queen is Dead' (1986). Dette er the Smiths på sitt beste.
Det står mye bra trivia på wikipedia, f .eks.
(Innlegget ble redigert 10.02.12 11:47)
UVoxInnlegg: 15616
CrimsonK: dette er et prosjekt som har kostet meg mange hundre timer arbeid totalt, så setter pris på om noen gidder å kikke på siden
Har tittet noen ganger jeg, og ja - det er en veldig fin, ryddig side med kjapp og responsiv database. Jeg ser glatt all den jobb som er lagt ned for å samle / kategorisere alt.
Hva som kanskje savnes er en nærmere beskrivelse på forsiden av hva og hvordan. Man blir møtt med veldig mange mulige valg, men alt fremstår ikke nødvendigvis like intuitivt for besøkende som for den som har laget siden.
Info om bakgrunn for siden + brukerguide for dummies ville gjort seg.
... i parantes bemerket: I og med at brukere avslutter kontoer eller at videoer slettes / sperres av enten bruker eller rettighetsopphavere gjør sitt til at du med tid og stund vil få en del lenkeråte på siden.
(Innlegget ble redigert 12.02.12 01:24)
fargerikInnlegg: 7969
CrimsonK: Ta gjerne en tur innom og sjekk ut :) Tar i mot ris og ros med stor takk. Kom gjerne med innspill på ting som kan legges inn på siden,
Fin spilleliste! Jeg skal lagre siden din i favoritter. Keep up the good work!
Har du hørt om Santana?
;-)
(Innlegget ble redigert 12.02.12 11:42)
Hei cressida - en stund siden jeg var regelmessig på musikkforumet - går litt i perioder. Sist jeg var her mye så var du kommet til litt over 300 på 1001 album prosjektet ditt :) Så jeg har fulgt godt med på de mange av dine 300 første album, men ser jeg har noen hundre anmeldelser å gå gjennom for å være oppdatert :)
Flott du finner noe god prog i lista mi :) Det kommer mer :) Mye å velge i.
Og forøvrig så er 1001-prosjektet ditt meget imponerende. Jeg har hatt tålmodighet til å lese boka, men jeg har ikke hørt gjennom albumene. Har dog en spilleliste på Spotify med 739 av de 1001 albumene, som jeg hører på av og til. Men liker bedre å høre på min egen Spotify-liste med ca 9000 låter jeg liker :)
(Innlegget ble redigert 13.02.12 12:22)
fargerik: Fin spilleliste! Jeg skal lagre siden din i favoritter. Keep up the good work!
Har du hørt om Santana?
;-)
Her har du Santana'en din :)
Dagens Låt
(Innlegget ble redigert 28.02.12 21:40)
fargerikInnlegg: 7969
CrimsonK: Her har du Santana'en din :)
Dagens Låt
Med største eleganse unngår du hits, og dykker direkte inn i sjelen, musikken som ikke er LAGET, men som er OPPSTÅTT på grunn av kjemien...
Når sant skal sies er jeg kanskje litt mer Santanahekta enn folk flest, men sånn er det med musikk man er oppvokst med.
Det var et bra valg som førstevalg, siden dette er unknown for folk flest. Jeg liker det.
Santana kan hypnotisere, og særlig i den perioden var det hypnotisk.
Jeg tillater meg å spille Oye Como Va, som har hypnotisert meg i år etter år etter år...og gjør det fremdeles.
Så enkelt...så godt... hør på den herlige bassen!
(Innlegget ble redigert 29.02.12 01:43)