XianInnlegg: 2255
Altså, har vi noensinne hatt en så "stor" artist som konsekvent har gitt ut så mye generisk skiit? Må si at debuten var både god og løfterik, men etter det? Det skal kanskje legges til et hederlig unntak for Two Way Monolouge. Er det en eneste norsk artist som har levert dårligere ut i fra ressurser? Private Caller og den nye singelen When The River.. er jo bare skrammel.
Her er den nye singelen:
http://www.vgtv.no/#!id=49196
(Innlegget ble redigert 10.02.12 13:51)
Teksten er så dårlig at jeg kunne skrevet den på fem minutter, sånn bare på tull. Altså, her går det år mellom hver utgivelse. Så kommer man opp med noe sånt etter fler års arbeid. Helt uforstålig mtp. at man lever av det. Og melodien og instrumenteringa? Hjelpes.
Take my hands, they’re all I’ve got
I ain’t got no nothing to prove but I forgot
Take my heart, I’ll wear it out
The friends I make here all come at extra cost
What say we just get lost?
Just around the bend and back again
Just another place to leave without a trace
Just another mile down a dead end drain
When the river turns I’ll come down with the rain
Take my hand and twist my arms
I ain’t got it in me to set off bells and alarms
Tell my mother I’m not coming home
It's been all for nothing, baby, for all too long
What say we right this wrong?
Just around the bend and back again
Just another place to leave without a trace
Just another mile down a dead end drain
When the river turns I’ll come down with the rain
[x2]
(Innlegget ble redigert 10.02.12 13:57)
TheBracket: Maria Mena? Minor Majority? Espen Lind? Big Bang?
Maria Mena syntes jeg har levert tilstrekkelig til å unngå slakt. Spesielt den lille snutten hun gjorde på "Mitt Lille Land" redder mye.
Minor Majority er ikke i denne ligaen, og frikjennes på det grunnlaget.
Big Bang? Tja. Nå har jeg ikke hørt så mye på de siste albumene de har levert, men en og annen låt har de jo snekret sammen. Saturn Freeway er jo i det minste en låt. Men, du kan gjerne bidra med argumenter til hvorfor de er like ille som Lerche... Er ikke Big Bang på eget selskap også?
Espen Lind har vel egentlig meldt seg klokelig ut og produserer for andre, har han ikke? Med en viss suksess også? Men, glemmer aldri den redelsfulle fremføringen av Black Sunday på Nobel konserten når han skulle følge opp suksess albumet sitt. I de siste årene har han jo i det minste en hit med den derre Scared of Hights..
(Innlegget ble redigert 10.02.12 15:08)
biermann: oppmerksom på Knutsen & Ludvigsens genialitet.
Vel, jeg hadde håpet og trodd at han skulle få pluss i margen for sine egne musikalske prestasjoner. Når et bonusspor med en cover av K&L trekkes frem, så sier vel det det meste.
(Innlegget ble redigert 10.02.12 16:19)
biermannInnlegg: 44706
Xian: Vel, jeg hadde håpet og trodd at han skulle få pluss i margen for sine egne musikalske prestasjoner. Når et bonusspor med en cover av K&L trekkes frem, så sier vel det det meste.
Er egentlig ganske enig med deg. Jeg likte flere av sangene på de første par platene og bergengelsken hans var litt sjarmerende. Men etterhvert har jeg klart inntrykk av at han har et lite talent som strekkes stadig lengre.
(Innlegget ble redigert 10.02.12 19:25)
Johnny-come-lately3Innlegg: 21275
Astral: Blir voldelig om de spilles i mitt nærvær.
OT: sewger Sondre? Vet du noe om dette?
(Innlegget ble redigert 10.02.12 21:14)