Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

1001 SONGS-965-06-GNARLS BARKLAY-Crazy

NYTT TEMA
cressida1
cressida1Innlegg: 18892
05.09.17 15:45

965)GNARLS BARKLAY – Crazy – 2006

Hva nå i huletste er dette da? Et band? Eller en person? Let's check it out!!

Oj, fanden, den der har jeg hørt røysevis av ganger på radioen, og det er jo faktisk en av de finere «nyere» gjengangerne på «radioten». Men navnet på artisten hadde jeg nå aldri bitt meg merke i da.

Ganske så catchy låt fra første taktslag der dem ruller taktfast avsted. Og her går foten med umiddelbart. Den skarpe, men likevel runde og diskrete bassen er drivende sammen med trommene. På refenget så drar man opp litt i registeret og strykerne som legges på rundt i lydbildet fyller opp så det holder.

Joda denna her er flott!!

KARAKTER: 10(av 10)
Neste som omtales: 966)AMY WINEHOUSE - Love is a losing game - 2006

TRYKK HER - HØR GNARLS

Zenmeister
ZenmeisterInnlegg: 1810
08.09.17 14:43

Yepp, den holder mål. Ganske mye nerve i denne neo-soullåta. Ikke så veldig ofte jeg liker nr 1-hits så godt, men denne tåler mange spillinger. Litt ujevnt materiale ellers hos dem, men ikke dårlig. En artig Violent Femmes-cover de gjør, eller heller ikke ueffen. 

"Crazy" får 9/10 av meg. 

Zm

NoobSaibot
NoobSaibotInnlegg: 8228
10.09.17 23:09
cressida1: 965)GNARLS BARKLAY – Crazy – 2006   Hva nå i huletste er dette da? Et band? Eller en person?

Husker du da du anmeldte et av soloalbumene til Cee Lo Green i denne tråden for noen måneder siden?

Gnarls Barkley er fortsatt Cee-Lo som synger solo, forskjellen er at i Gnarls Barkley har han en fast produsent (Danger Mouse) bak låtene. På soloalbumene kan produsentene være hvem som helst. Gnarls Barkley er altså navnet på Cee-Lo og Danger Mouse som duo, men det er fortsatt kun Cee-Lo som synger.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg