Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

1001 SONGS-968-06-MUSE-Supermassive black hole

NYTT TEMA
cressida1
cressida1Innlegg: 18791
06.09.17 16:38

968)MUSE – Supermassive black hole – 2006

Muse har jeg nok også hørt før, og navnet på låta lyder noe kjent, så vi får se om jeg har vøri borti'n før.

Wow, skikkeølig saftig fuzza groove fra start, bass og gitar hånd-i hånd. Mektig intro, før det tone rlitt ned på verset. Stemmen er jo et kapittel for deg med skikkelig falsett vokal, melodisk så det holder. Detta her er catchy altså! Den grovven som en direkte kontrast til den spinkle, men du verden så bra vokalen. Kort og godt en mektig låt detta her!! Men hørt'n før hadde jeg ikke.

KARAKTER: 10(av 10)
Neste som omtales: 969)JUSTICE VS SIMIAN - We are Your friends - 2006

TRYKK HER - SE OG HØR MUSE

Skraevadottir
SkraevadottirInnlegg: 19700
06.09.17 21:53

Veldig kul låt. Får man ikke rockefot av denne, må det være noe feil med ørene (eller eventuelt foten, da). I tillegg til det feite riffet og grooven, liker jeg veldig godt den lyse vokalen og koringa på toppen av det hele. Gir låta en sterk 9er.

Selv om denne er blant mine favoritter av Muse, syns jeg det er noe overraskende at den er valgt over eksempelvis "Knights of Cydonia", som er en mer spesiell og variert låt, samtidig som den også fenger noe enormt.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg