Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

1001 SONGS-973-07-SOULJA BOY-Crank that(Soulja Boy

NYTT TEMA
cressida1
cressida1Innlegg: 18895
11.09.17 16:02

973)SOULJA BOY – Crank that(Soulja Boy) 2007

Ja den slængen der sier meg bare en ting, detta er i rap-land igjen.

Å jada, men innledeningen er utrolig saftig. Massive anslag på sånne elektroniske basstrommer med fyldig grom lyd. Artig steeldrum som går i bakgrunnen, mens karene messer ut teksten syd di hverandre. Er søren ikke gærli detta her. Man blir sittende og gynge i takt med den blytunge rytmen. Utrolig effektfull den der basstromma. Jeg innbiller meg at det er sånne låter «rånergutta» sitter og hører på da de ruller forbi og lufta bare dirrer av den innelukka bassen som gir følelsen av at naglene i bilsen spretter ut når som helst.

KARAKTER. 8(av 10)
Neste som omtales: 974)PRESETS - My People - 2007

TRYKK HER - SE OG HØR SOULJA

Skraevadottir
SkraevadottirInnlegg: 19914
12.09.17 22:36

Vet ikke helt om jeg liker eller hater denne. Den er liksom littegranne kul og groovy, og så er den der ropinga samtidig temmelig irriterende.

NoobSaibot
NoobSaibotInnlegg: 8228
13.09.17 14:38

Jeg kom faktisk til å tenke på denne låta igjen for ikke så lenge siden og la den til på Spotify. Jeg var derimot snar med å fjerne den igjen, den var ikke så bra som jeg husket.

Klikk for å gå tilbake til toppen