Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvordan legge musikk inn på PCen?

NYTT TEMA
KyleMcD
KyleMcDInnlegg: 2385
04.07.03 20:47
Skikkelig grønn i hvordan man legger inn musikk fra egne cder inn på pcen, noen som kan forklare meg det?

Har hørt om et program som heter audiograbber, er det dette man bør bruke og hvordan fungerer det?

Takker så mye hvis noen gidder å hjelpe meg....

Super #10 KyleMcD

Norgesmester 2002

Fenrizulv
FenrizulvInnlegg: 215
04.07.03 20:49
du konventerer( omgjør) sangene på cd en om til mp3 . da bruker du et program. f.eks audiograbber, music match o.l søk på mp3 converter. bruker å være en hjelp fil som sier hvordan du skal gjøre det

NO japaneese shit. Pure Cosworth power.
TuIla
TuIlaInnlegg: 1782
04.07.03 21:45
Jepp, Musicmatch (www.musicmatch.com) er i alle fall veldig grei. Den klarte jo til og med jeg å få til (etter et par småproblemer i starten). Det er stort sett bare å legge i cden og trykke record, så går det nesten av seg selv. (Bare gå inn på options -> settings og still inn kvalitet/mp3 og sånt der.)

Magpie84
Magpie84Innlegg: 15136
04.07.03 23:46
AudiCatalys eller kva det heiter har altid funka bra hos meg.

Heavy Metal is the Law.
Overlord
OverlordInnlegg: 92
05.07.03 01:30
KyleMcD skrev:
Skikkelig grønn i hvordan man legger inn musikk fra egne cder inn på pcen, noen som kan forklare meg det?

Ikke bare er du grønn, du er i overkant "tungnem" også - tatt i betraktning at du har startet liknende tråder før. Kreativiteten lenge leve!
KyleMcD
KyleMcDInnlegg: 2385
05.07.03 17:45
Overlord skrev:
KyleMcD skrev:

Ikke bare er du grønn, du er i overkant "tungnem" også - tatt i betraktning at du har startet liknende tråder før. Kreativiteten lenge leve!

Ja, du får virkelig unnskylde at jeg ikke husker det fra den gang, har vært uten pc i lang tid så jeg beklager så mye. Sier vel kanskje mere om deg at du husker at jeg skrev noe om dette før eller????? Prøv å gå bort fra pcen av og til....
Facedancer
FacedancerInnlegg: 5821
05.07.03 18:11
Har nettopp gått i anskaffelse av ny hardware til maskinen min, deiblant ny harddisk på 120Gb. Den "gamle" HD'en på 40Gb formatterte jeg (dvs. de på Jæren Data gjorde det for meg), og er i skrivende stund i full gang med å legge inn min private CD-samling - eller iallefall store deler av den - på den store HD'en med et gennialt program som heter MusicMatch som jeg hentet ned fra nettet.

Vet ikke hva som er best og dårligst når det gjelder programmer av denne typen, men MusicMatch synes jeg er både lettfattelig og brukervennlig til denne typen bruk. En CD-plate på ca. 80 minutter konverterer du til MP3 på ca. 5 minutter. Det er ikke verst.

I come from down in the valley.....
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg