Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

AVANSERT SØK

Lukk

Paradise Hotel 2010

[ Trådet ] NYTT TEMA
VivaLV
VivaLV
06.02.10 15:56

Tråder med såpass mange innlegg blir vel litt rotete, så jeg tillater meg å starte en ny.

Har ikke sett på slike realityserier på mange mange år, men ble sittende å se på den i fjor og litt avhengig av hva de konkurrerende kanalene viser så kan det vel fort hende at jeg også ser på i år.

Antozz
Antozz
06.02.10 15:59

Man kan vel forvente at denne tråden vil stige langt opp mot 1000-1500 innlegg. Merk mine ord!

DrSchwei
DrSchwei
06.02.10 18:59

Må tilstå at jeg har "kikket litt". Det er vel det programmet går ut på. Ellers ganske trist å se hvordan nettavisene kjører på med forhåndsreklame. TV3 er så smart at de porsjonerer ut presentasjonen av deltakerne. Og nettavisene lar seg bruke i promoteringsøyemed.

sn0ffe
sn0ffe
06.02.10 19:50

Heia Tine Helene og Victoria!
De virker som trivelige, oppegående jenter som det er mulig å like - både for det utvendige og det innvendige.

MaybeLeo
MaybeLeo
06.02.10 19:53

Samfunnet blir dummere av Paradise Hotel. Forferdelig, forferdelig serie. Aldri har jeg sett en dummere og eklere forsamling mennesker enn i fjorårets utgave, og det er vel liten grunn til å tro at 2010 blir så mye bedre.

VivaLV
VivaLV
06.02.10 19:57

Det er jo DET som er interessert.

Selve konseptet og programmet er jo i stor grad ett speilbilde av hvordan veldig mange mennesker er. En verden som for meg og de fleste (heldigvis) er ganske ukjent. Desto mer interessant å se hvordan enkelte mennesker er.

Soccerrates
Soccerrates
07.02.10 00:03

jaja så ble det ei blond bombo med megapupper i år også:) Paradise hotel- got to love it!

Også er Patter Penisgaard med i år også, jøye:)

(Innlegget ble redigert 07.02.10 00:04)

Chelsea-Jacob
Chelsea-Jacob
07.02.10 11:14

Hvor får man se de nye deltagerne?

hajvan
hajvan
07.02.10 11:55
Chelsea-Jacob: Hvor får man se de nye deltagerne?

Fire av deltakerne er presentert, resten kommer vel etterhvert.

VivaLV
VivaLV
07.02.10 12:02

Tv3 er jo genial i sin markedsføring ihvertfall.

Greit nok at Petter blir med på en eller annen måte, men blir han deltaker på linje med de andre synes jeg det blir for dumt.

I tillegg frykter jeg også litt at de vil styre handlingen for mye. Det kan være grunn til at jeg evnt. ikke orker å følge med hele tiden.

I fjor så var det jo delvis åpenbart hvilke de ville ha med videre, og det var jo tom. en deltager som sa at hun hadde fått hint/press ifht. hvem hun skulle stemme ut.

arsenal_14
arsenal_14
07.02.10 13:15

Fjorårets norske utgave var jo helt forferdelig. Lene ødela... ALT.

HardPackage
HardPackage
07.02.10 13:35
MaybeLeo: Samfunnet blir dummere av Paradise Hotel. Forferdelig, forferdelig serie. Aldri har jeg sett en dummere og eklere forsamling mennesker enn i fjorårets utgave, og det er vel liten grunn til å tro at 2010 blir så mye bedre.

Kunne ikke sagt det bedre selv. I utgangspunktet så er konseptet og premissene på realityserier ekstremt dumt og tåpelig, da konseptene stort sett fokuserer på intriger, baksnakking, sjikanering og stort sett hyrer inn bimboer som deltakere. At folk ser underholdningsverdien i det er forståelig, men at slike programmer rangeres som førsteklasses underholdning er forkastelig. Utrolig nok pleide jeg å se realityserier da jeg var 16 til 20 år, men heldigvis får man litt mer vett bak ørene når man blir 25, hehe.

(Innlegget ble redigert 07.02.10 13:36)

shabelle
shabelle
07.02.10 13:40
arsenal_14: Lene ødela... ALT.

Benedicte ødelag alt! (Hun som kom inn ei uke før og vant sammen med Petter, herregud.

Jotjar
Jotjar
07.02.10 14:43

Spår at Stine blir den som skaper mest diskusjon i år. Hun har hvertfall potensial til å skape en del interessante scener.

Chelsea-Jacob
Chelsea-Jacob
07.02.10 19:03
hajvan: Fire av deltakerne er presentert, resten kommer vel etterhvert.

Link?

sn0ffe
sn0ffe
07.02.10 19:22
Chelsea-Jacob: Link?
Dzagoev
Dzagoev
07.02.10 19:54

Jeg tror jeg på forhånd sier at Tine Helene blir lenge;)

sn0ffe
sn0ffe
07.02.10 20:03

I know! :D

Dzagoev
Dzagoev
08.02.10 02:10

Paradise Hotel er jo egentlig klasse.. http://www.youtube.com/watch?v=unNyN25-etI

trondergutt
trondergutt
08.02.10 13:07

Paradise Hotel må vel være synonymt med et samfunn i moralsk og inteligensmessig forfall. Takker meg til en ny runde med Tangerudbakken Borettslag...og der er nå iallfall iq-nivået betraktelig høyere enn hos Paradise-gjengen...

Johninho2
Johninho2
08.02.10 13:49
trondergutt: Paradise Hotel må vel være synonymt med et samfunn i moralsk og inteligensmessig forfall.

I hvert fall det siste. Spesielt når man ser hvor mange unge folk som har Petter Pilgaard som forbilde. Det er ganske tragisk.

trondergutt
trondergutt
08.02.10 13:55
Johninho2: I hvert fall det siste. Spesielt når man ser hvor mange unge folk som har Petter Pilgaard som forbilde. Det er ganske tragisk.

Så enig så enig!!

Ruud18
Ruud18
08.02.10 23:58
Johninho2: Spesielt når man ser hvor mange unge folk som har Petter Pilgaard som forbilde.

Hvor i alle dager er det du ser "mange" unge folk som har Petter Pilgaard som forbilde? Hvem har i det hele tatt fortalt deg at de har han som forbilde?

Personlig har jeg aldri sett eller hørt noe til noen av delene, og jeg er en ungdom på 23 som har en ganske blandet og gjennomsnittlig omgangskrets.

Tinkler
Tinkler
10.02.10 01:39
Ruud18: Hvor i alle dager er det du ser "mange" unge folk som har Petter Pilgaard som forbilde? Hvem har i det hele tatt fortalt deg at de har han som forbilde?

Tja, du kan jo begynne med å sjekke facebookgruppen hans som har snaut 30000 medlemmer, det tyder ihvertfall på at han er latterlig populær. I tillegg virker det som om han har greid å presse inn et nytt uttrykk i dagligtalen, da spesielt til unge mennesker.

(Innlegget ble redigert 10.02.10 01:48)

antonsen_86
antonsen_86
10.02.10 02:04
Tinkler: Tja, du kan jo begynne med å sjekke facebookgruppen hans som har snaut 30000 medlemmer, det tyder ihvertfall på at han er latterlig populær. I tillegg virker det som om han har greid å presse inn et nytt uttrykk i dagligtalen, da spesielt til unge mennesker.

At han er populær er det ingen tvil om (gudene må vite hvorfor, men nå til dags så er jo alle som viser ansiktet sitt på tv kjendiser), men at mange unge har han som forbilde ser jeg ikke for meg.

(Innlegget ble redigert 10.02.10 02:04)

Tinkler
Tinkler
10.02.10 02:26
antonsen_86: men at mange unge har han som forbilde ser jeg ikke for meg.

Forbilde er kanskje et litt sterkt ord. Men jeg er overbevist om at det er mange som ser opp til han.

Ruud18
Ruud18
10.02.10 15:33

Hvorfor Petter Pilgaard er populær er det sikkert mange grunner til, men jeg kan kan bare prate for meg selv og hvorfor JEG har sansen for han. Her er noen av grunnene...

1. Han ser ut til å gi faen i hva folk synes om han. Han er ikke redd for å drite seg ut, hverken når han var foran kameraene på Paradise Hotel, eller under alle tingene han har vært med på i media i ettertid. Han får sikkert dritt slengt etter seg hver gang han går ut døra, og jeg har sett/lest mang et intervju hvor det har blitt forsøkt å provosere han med "spydige" spørsmål som går på f.eks. bærumsoss, bor hjemme hos pappa, 30 år og oppfører seg som en fjortiss, osv. osv. Men han tar det alltid med et smil og ser ikke ut til å la det ikke gå inn på seg. Alt dette vitner i mine øyner om at han rett og slett bare er en sinnsykt genuin person. Han er veldig trygg på seg selv til tross for de åpenbare "svakhetene" som folk kan ta han på. Og derfor virker det som om ikke han kunne brydd seg mindre om hva andre mener og tror om han. Dette i motsetning til 95% av Norges befolkning som vandrer rundt og er ALTFOR opptatt av hva andre synes om dem, og som derfor strever hele livet med å være "korrekte" og prøve å passe inn i alt mulig som samfunnet og andre personer i deres sosiale liv har fortalt dem er veien å gå, og måten være på.

2. Dette har sikkert en klar sammenheng med det første punktet. Han virkelig som en 100% oppriktig lykkelig person...en SKIKKELIG livsnyter. Dette hadde selvfølgelig ikke vært mulig for han dersom han hadde brydd seg om at hele den "normale" og jantelovsinfiserte delen av befolkningen i landet han bor i, synes at han er den største idioten som finnes, det verste dagens unge kan se opp til, og blablabla. Det ble nevnt gang på at han var den som sørget for å holde humøret og stemningen oppe inne på hotellet, og at han passet på at folk var glade...dette ville heller ikke gått dersom han selv ikke var en ordentlig positiv og lykkelig person. Det virker som om han lever i nuet, ser på ting fra den lyse siden og benytter seg av alle de gode tingene i livet.

3. På "papiret" så er han egentlig en sånn typisk Bærums pappagutt som jeg vanligvis ville vært fordomsfull mot, men han er en av de som har vist meg at slike ting ikke behøver å bety noe som helst og at det  er ignorant og tåpelig å la slikt spille noen rolle i hvordan man "vurderer" en person, enten det er noen man møter i virkeligheten eller bare ser på TV.

Alt dette er selvfølgelig utelukkende basert på mitt inntrykk av han gjennom Paradise Hotel og media generelt, har jo aldri møtt fyren. Er Petter Pilgaard et av mine forbilder? Vel, for meg er det svært sjeldent at jeg kaller personer jeg ikke har møtt og pratet med for ordentlige forbilder. Men han har, som dere skjønner, helt klart ting ved seg selv som person som jeg liker veldig godt, og som jeg derfor ser opp til. De man liker ser man automatisk opp til...man BURDE i alle fall gjøre det.

Og hadde jeg brydd meg med å joine grupper på Facebook, så hadde jeg helt sikkert joinet den fangruppa som nevnes jeg også...

(Innlegget ble redigert 10.02.10 15:36)

Biore-
Biore-
14.02.10 18:59

Sjekk han tullingen her:

http://www.tv2underholdning.no/gkn/paradisetorbjoern-det-er-ikke-fyll-uten-sex-3134657.html

Han var vel ikke akkurat tilstede når gud utdelte sosiale antenner...

kibby
kibby
14.02.10 19:00

Hva har skjedd med søte og uskyldige Torbjørn som var en av mine favoritter i Idol 2006?

*Grøss og gru*

Sexyboy93
Sexyboy93
14.02.10 19:31

Gleder meg til fest, drikking, skandaler og sex på Tv3 etterhvert! Paradise lenge leve!....:P

Samfunn

Forbruker

Sport

Helse, sex og livsstil

Musikk, TV og film

Kultur og Fritid

Utdebattert

Siste innlegg