Kall1 Innlegg: 7063
Biore- : Bare len deg tilbake og le.
BenTexas Innlegg: 13057
Det var sjipt.... det var sjedelig..
Kan ikke disse folka snakke ordentlig engang?
toft20 Innlegg: 19434
For en sliiiiiiiiitsom stemme! Heeeerregud!
Villaaans Innlegg: 1268
Kline ditt kline datt, ka faen knulle mener du så si det!!!!!!
BlackenedJustice Innlegg: 6656
Kall1 Innlegg: 7063
Hahaha, spesiell han Emil.
Fishstick Innlegg: 9024
Mon tro om Emil aldri har pult før? Han minner meg om hvordan jeg selv tenkte da jeg var 15 år.
Selskapsvinner1 Innlegg: 512
Pernille må jo ha psykiske problemer slik hun puster.
Antozz Innlegg: 10669
Fishstick : Mon tro om Emil aldri har pult før? Han minner meg om hvordan jeg selv tenkte da jeg var 15 år.
Man skal ikke se bort i fra det. Det virker som om han kunne ha tatt alle damer som kunne ha krypet og gå.
høddinnen Innlegg: 25447
Han fikk visstnok det til ila oppholdet hvis han ikke skrøner på seg litt ekstra
johnnyGG : 20 år og gjeldsrådgiver....
Det er vel litt som med Torbjørn, som ble presentert som fotballspiller. Spiller på laveste nivå i gokk. 4. divisjon, eller hva det var.
Gjeldsrådgiver kan vel i dette tilfellet like gjerne bety "arbeidsledig".
mancunians Innlegg: 3315
Hun nye kjerringen har jeg sett tidligere men jeg vet faen ikke hvor det er..
sexy_kuyt Innlegg: 490
Hun nye minner om Jack i Lost når det gjelder pustingen
soldado Innlegg: 1260
johnnyGG Innlegg: 25049
mancunians : Hun nye kjerringen har jeg sett tidligere men jeg vet faen ikke hvor det er..
mancunians : Hun nye kjerringen har jeg sett tidligere men jeg vet faen ikke hvor det er..
Du har ikke tilfeldigvis vært innlagt på Gaustad, eller noe sånt?
Hun sitter vel i kassen på Rimi og forklarte sikkert til tv3 at hun ga finansråd til en narkoman en gang:)
Haha, hun er en fylle- tulle. Blir dritings og snakker bullshit
Antozz Innlegg: 10669
Spiller hun fortsatt eller?
mancunians Innlegg: 3315
Fishstick : Du har ikke tilfeldigvis vært innlagt på Gaustad, eller noe sånt?
Bingo. Jeg så henne på Gaustad!
Travel kjerring. Ta fra henne alkoholen og gi henne en valium
CV14200 Innlegg: 3712
Uff, hu nye er mental case...
ok, det blir pulings på henne ja
BlackenedJustice Innlegg: 6656
Hvorfor har Emil på seg BH?
" Jeg skal ikke ha sex på hotellet" Noe sier meg at hun ikke holder det.
soldado Innlegg: 1260
Du er faen ikke utdannet året etter VGS :p Med mindre sekretær er hennes siste rolle i en film produsert av Mr. Flynn.
Selskapsvinner1 Innlegg: 512
Den dama er gal. Fy faen.
BlackenedJustice : Hvorfor har Emil på seg BH?
Velg forum Politikk - Norsk Aktuelt Innvandring, Rasisme og Flerkultur Norge og EU Politikk - Internasjonal Midtøsten Media Barn og Foreldre Miljø og Klima Luftfart og Samferdsel Religion og livssyn Forsvar Jus Vitenskap Astronomi Filosofi Ideologi Historie Språk Likestilling Vær og badeforhold Jobb og Utdanning Økonomi Data og Internett Datahjelp Mobil, iPod og dingser Foto, Video, Hifi, DVD m.m. Bil Motorsykkel Båt og Sjø Mat og Drikke Reisetips Hus, Hage og Oppussing Boligkjøp og Leie Fotball - Norsk Fotball - Premier League Fotball - Øvrig Britisk Fotball - Internasjonal Fotball - VM 2010 Fotball - Spill Fotball - Garderoben Tippekonkurranser Ishockey Tipping, Odds, Spill og Poker OL Vintersport Sport generelt Wrestling Boksing, Kampsport og MMA Håndball Amerikanske Idretter Golf Sykkel Motorsport Trav Tennis Sex Forelskelse Kjærester og Samboere Kjærlighetssorg Samliv generelt Mote og Livsstil Trening og Kosthold Uteliv Graviditet Helse Shopping Psykologi Musikk TV-program Film Hip Hop Spør en musiker Lister Backstage Tegneserier Quiz Spill Alternativt Livssyn UFO og Alternative Teorier Dyr Jakt, Fiske og Friluftsliv Litteratur Kunst YouTube Humor Hobby VG Debatt Russ 2010 Valg 2009 Kjærester Utroskap Idol Brettspill Drept av sine menn! Jul og høytid
Samfunn
Forbruker
Sport
Helse, sex og livsstil
Musikk, TV og film
Kultur og Fritid
Utdebattert