Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

TV8 - Asker og Bærum

NYTT TEMA
DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 31998
24.04.11 22:40

Av en eller annen grunn får jeg inn denne kanalen i Oslo på Get.

Lenge siden jeg har sett lokal-tv, men dette er jo nesten bizzzzzart amatørmessig. Ingenting ser ut til å ha endret seg mht produksjon og innhold på 15-20 år.

Men jeg kommer nok til å bli en trofast seer når jeg kjeder meg. Litt morsomt, faktisk.

DrSchwei
24.04.11 22:53

Trude Teige er gjest - blir presentert som Trude Hole på skjermteksten...

Det står en skål med noe spisende i ved siden av, den samme skåla som stod der da Anita Hegerland satt i samme stolen.

notlob
notlobInnlegg: 32603
24.04.11 22:59

Verre (eller bedre) enn dette?: http://www.youtube.com/watch?v=vrylIpfCRrE

Synes det er helt strålende.

DrSchwei
24.04.11 23:25

Hehe, ikke så hysterisk morsomt dårlig, men bare sublimt dårlig. Rare detaljer (som kake eller kjeks i en skål i bildet - helt malplassert), dårlig billedkvalitet etc. Dessuten noen litt merkelig jålete innslag, som f.eks. en fyr som bestiller Chablis i en bar og tester noe mat, og et innslag om en dame som har masse lysekroner. Dette er vel Asker- og Bærums-preget, så det blir en litt merkelig suppe.

DrSchwei
24.04.11 23:50

Nå er det et slags fjernsynskjøkken. De skal piske smør og sukker hvitt først sies det, men bruker smeltet smør... En av kokkene mister et egg i gulvet. Det er en mørkhudet som fremstår litt rar....

... den 30 år gamle gravide programledern tok 7,5 dl juice i den første deigen, hvilket var feil, det skulle være 0,75 dl.

Klarer ikke å se om dette skal være morsomt eller om det bare er tragisk.

Hawk85
Hawk85Innlegg: 263
24.04.11 23:55

Haha! Dette er jo morsomt! Lurer på om det er han som er faren?

Snart mister vi nok Asker og Bærum til "fordel"? for vår egen lokal tv kanal: http://www.aftenposten.no/kul_und/tv/article4067574.ece

(Innlegget ble redigert 24.04.11 23:55)

notlob
notlobInnlegg: 32603
25.04.11 14:30

Haha! Høres jo helt strålende ut, hele kanalen.

DrSchwei
25.04.11 14:34

Med i konseptet er det også at de spiller en låt mens kaka står i ovnen. De danser og ser ut til å ha det gøy.

Johnsli
JohnsliInnlegg: 11938
26.04.11 01:34

Aldri sett på TV8 Asker&Bærum, men kjenner godt til TV8-konseptet. De er veldig bevisste på å ikke lage noe (eller ihvertfall ikke mye) som koster mer å produsere enn hva de får inn i inntekter gjennom sponsing og antall seere (som igjen bidrar til bedre sponsing). Slik at hovedfokus er å lage TV som har mange potensielle seere og TV med gode sponsorer (økonomiprogrammer, bilprogrammer etc).

Men de skal ha kred for at de klarer å gjøre lokal-TV lønnsomt, de har jo kjøpt opp mange TV-stasjoner som har slitt voldsomt med økonomien fordi de nok ikke har vært bevisste nok på dette.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg