Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Dama til ...

NYTT TEMA
BuryMeInSmoke
BuryMeInSmokeInnlegg: 1590
23.11.11 22:00

Hva synes folket om den 8-episoder lange serien der Live Nervik (Fra P3) er kjæreste med en bestemt kjendis i en uke?

Selv synes jeg serien er godkjent. Mest fordi Live er en veldig god programleder. Hun er sprudlende, smiler mye, og er ikke minst jordnær. Idéen er god den, men serien er avhengig av at "kjæresten" hennes også må levere varene. For det var problemet i siste episode. Kristian Kjelling-episoden var selvtortur fordi han er en så jævlig kjedelig person. Mannen har et stort ego, har lite humor og er en "typisk idrettsmann".

Men de foregående episodene med Onkl P og spesielt Valen og Lanum var fantastiske. Valen fordi han er en morsom komiker (Imo), og Lanum fordi han er så utrolig merkelig!

Egentlig trodde jeg programmet skulle bli et dårlig fjolleprogram, men jeg ble heller positivt overrasket. Det skal bli spennende å se åssen det går når hun skal date Siggurd fra Satyricon! :D

(Innlegget ble redigert 23.11.11 22:01)

kansas00
kansas00Innlegg: 15254
23.11.11 22:12

Imponert over hvor mye vræl nrk får plass til i kanalene sine. Dette er vel nesten en kopi av det programet som gikk på nrk med blonde kjerringa fra melonas. Har sett de episodene som har gått så langt og må vel si at da hu var dama til Mr.Bean har vært beste programmet så langt.

Johninho2
Johninho2Innlegg: 36238
23.11.11 23:29

Programmet til Kristin Skogheim gikk på TV2 og handlet om å flytte inn hos en kjendis av begge kjønn, det får da være grenser for hvor likt det kan bli.

Jeg synes programmet blir veldig bra. Jeg liker den avslappede stilen til Live. En fin kontrast til de mange fjollete programlederne til TV2, TVNorge og TV3.

Phigenschow
PhigenschowInnlegg: 439
23.11.11 23:32

Dette var faktisk ikke så verst, i motsetning til det nevnte Skogheim-programmet.

Tar vel ikke lang tid før Lahlum opplever dette.

kansas00
24.11.11 00:18
Johninho2: Programmet til Kristin Skogheim gikk på TV2 og handlet om å flytte inn hos en kjendis av begge kjønn, det får da være grenser for hvor likt det kan bli.

Samme greia i hovedtrekk.. Live Nelvik drar hjem til kjendisen.. skal være liksom kjæreste med han. Eneste forskjellen fra skogheims program her er jo at hun ikke flytter inn og at det bare er menn. Ellers følger jo programmet samme malen. Hun er med kjæresten på jobb, på samme måte som skogheim var med flere av sine kjendiser på jobb/oppdrag. Avslutter med en slags oppsummering.. Mens skogheims program gikk over 1 uke, så så spinner "dama til" rundt et døgn sånn ca. 

Selv om det ene programmet handlet om "å flytte inn hos" og det andre "å være dama til".. så er hovedpunktene der i begge programmene.

Raxphorg
RaxphorgInnlegg: 2985
25.11.11 08:36

Live er dritfin

jonas
jonasInnlegg: 24529
25.11.11 09:07
kansas00: Samme greia i hovedtrekk..

Det er veldig mange program som er 'samme greia i hovedtrekk'. Forøvrig forsøkte vel Skogheim å vise hvordan personen lever til hverdags, Skogheim selv var mest flue på veggen. Nelvik griper direkte inn i livet til sin kjendis og ser hvordan vedkommende er i kjærestesituasjoner. Det er en relativt stor forskjell på programmene sånn sett.

(Innlegget ble redigert 25.11.11 09:07)

charlie27
charlie27Innlegg: 3677
25.11.11 15:39

kjelling har vært den kjedeligste så langt, lalum som høydepunkt.

Live var min favoritt når hun var med i farmen,sprudlende jente:)

JuleTissen
JuleTissenInnlegg: 1465
25.11.11 19:31

Søtt program. Jeg likte det. 

Daylights
DaylightsInnlegg: 5694
25.11.11 20:50
BuryMeInSmoke: Men de foregående episodene med Onkl P og spesielt Valen og Lanum var fantastiske. Valen fordi han er en morsom komiker (Imo), og Lanum fordi han er så utrolig merkelig!

Gidder du å forklare oss hva "Lanum" er for noe?

TheHurricane
TheHurricaneInnlegg: 337
25.11.11 20:58

Bare jeg som bet meg merke i at denne Lahlum tok 1200 pushup fordelt på 7 serier.

Det tror jeg ikke mange hadde gjettet...

Forøvrig et mye artigere program enn ventet.

JuleTissen
JuleTissenInnlegg: 1465
25.11.11 21:51
TheHurricane: Bare jeg som bet meg merke i at denne Lahlum tok 1200 pushup fordelt på 7 serier.
Det tror jeg ikke mange hadde gjettet...

Er det så rart da?

Fyren veier vel ikke 50kg

Palimpsest
PalimpsestInnlegg: 2803
25.11.11 22:53
JuleTissen: Er det så rart da? Fyren veier vel ikke 50kg

Tror de færreste klarer 1200 pushups, selv om de veier 50 kilo.

BuryMeInSmoke
25.11.11 23:24
Palimpsest: Tror de færreste klarer 1200 pushups, selv om de veier 50 kilo.

Og ihvertfall ikke "hver" eneste kveld... Men det kan jo hende han får litt boost av å høre på Shakira-CDn sin? :)

BuryMeInSmoke
25.11.11 23:25
Daylights: Gidder du å forklare oss hva "Lanum" er for noe?

Trodde han het Lanum, var visst "Lahlum". Kjenner ikke så godt til han, annet en at han er en forfatter og har gjort ett og annet PR-innslag på TV.

(Innlegget ble redigert 25.11.11 23:26)

TheHurricane
26.11.11 00:06
JuleTissen: Er det så rart da? Fyren veier vel ikke 50kg

Riktig!

Han veier ikke 50, han veier mer.

Synes det var svært imponerende, og overraskende jeg.

BuryMeInSmoke
26.11.11 00:27
TheHurricane: Synes det var svært imponerende, og overraskende jeg.

Hva vet du om han ikke "legger på litt"? Er det noe i episoden jeg fikk med meg, siden du tydeligvis har sett han trene? 

PhatJoe
PhatJoeInnlegg: 3294
26.11.11 13:55
TheHurricane: Det tror jeg ikke mange hadde gjettet...

Eller greid for den saks skyld.

Liker dette programmet. Av en eller annen grunn liker jeg programlederne NRK får tak i mye mye bedre enn TV2 sine.

(Innlegget ble redigert 26.11.11 13:58)

notlob
notlobInnlegg: 32701
26.11.11 16:02
BuryMeInSmoke: Trodde han het Lanum, var visst "Lahlum". Kjenner ikke så godt til han, annet en at han er en forfatter og har gjort ett og annet PR-innslag på TV.

Har du ikke sett da han falt av stolen?: http://www.youtube.com/watch?v=Su9gq1-VkeQ

TheHurricane
26.11.11 17:14
BuryMeInSmoke: Hva vet du om han ikke "legger på litt"? Er det noe i episoden jeg fikk med meg, siden du tydeligvis har sett han trene?

Vet og vet. Føler ikke jeg har noen grunn til å mistenke han for å juge på TV. 

Om det er noe i episoden du fikk med deg vet jeg ikke, siden jeg tydeligvis ikke har sett deg se programmet.

kansas00
26.11.11 18:06

Ser ut som det har skåret seg totalt når Live skal være dama til Vebjørn Sand. Vebjørn trakk seg fra programmet og er forbanna.

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10016156

Johninho2
Johninho2Innlegg: 36238
26.11.11 18:45

Her må debattredaksjonene i NRK kjenne sin plass og invitere til Sand-show igjen.

bennyen
bennyenInnlegg: 10271
26.11.11 19:06
PhatJoe: Av en eller annen grunn liker jeg programlederne NRK får tak i mye mye bedre enn TV2 sine.

Ja, det virker jo som Live Nelvik er et funn...

Flott med programledere som får folk til å trekke seg fra programmet p.g.a

manglende folkeskikk.

Phigenschow
PhigenschowInnlegg: 439
26.11.11 19:24
kansas00: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10016156

Du snakker om pripne folk.

notlob
notlobInnlegg: 32701
26.11.11 20:07
Phigenschow: Du snakker om pripne folk.

Én ting er jo faktisk hva som ble sagt fra Nelvik, men de fikk jo uansett en unnskylding og beklagelse - selv om det skjedde pr. telefon.  Nå fremstår de egentlig mer som, som du sier, pripne.

De kan jo ikke ha fulgt  lite med i mediesamfunnet, at de blir veldig støtt av noe slikt. Hallo!

BuryMeInSmoke
26.11.11 23:23
notlob: De kan jo ikke ha fulgt så lite med i mediesamfunnet, at de blir veldig støtt av noe slikt. Hallo!

Nå er det Sand-familien vi snakker om her, de ytterste enstøingene i samfunnet... de har et skrudd verdensbilde og enorme egoer. Sånne folk skal man ikke ta på alvor.

Jotjar
JotjarInnlegg: 27136
27.11.11 02:44

Her snakker vi om en kar hvis bror bruker enhver anledning til å snakke om duvende kvinnebryster og å bade i ungpikemus, og så reagerer han sånn på et enkelt, lite "fuck"?

PhatJoe
27.11.11 11:58
bennyen: Ja, det virker jo som Live Nelvik er et funn... Flott med programledere som får folk til å trekke seg fra programmet p.g.a manglende folkeskikk.

Nå vet vi ikke helt hvordan Nelvik gjorde dette stuntet, men kan ikke tenke meg annet enn at hu gjorde det med glimt i øyne og i et humoristisk/ironisk henseende.

At hu tråkket på de såre tærne til en humørsyk kokainsnortende kunstnersjel er sikkert litt leit, men også sinnsykt overdrevet av Sand. Storm i kunstnervannglass.

Liker hu i jeg..

kansas00
27.11.11 12:14

Vebjørn ble rystet og valgte å trekke seg fra hele programmet. Grunnen til at han i utgangspunktet hadde sagt ja til TV-serien, var at han trodde det var seriøst, forklarer han.

Denne fyren må være lite oppdatert når han trodde han skulle være med på noen seriøst. Virker som de andre typene er fult klar over hva de er med på.

(Innlegget ble redigert 27.11.11 12:15)

PhatJoe
07.12.11 20:10

Digga episoden med Leo. Lo meg skakk i hjel ved flere anledninger.

Litt av en type han Leo. Utrolig ærlig og interresant både på Radio og trygdekontoret.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg