Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
såg "the league" sist, ganske bra komedie.. lengre enn det får du ikkje =)
Har lastet ned alle sesongene av Criminal Minds og de flyr forbi i en vill fart. For et show! :) Ser S04E14 as we speak !
Ser også på vanlige jenteserier som Greys, Frustrerte Fruer og 90210. Derimot kunne jeg aldri tenke meg å se Gossip Girl. One Tree Hill døde for meg etter sesong 6 så har ikke tenkt å se mer heller.
Det er trist for OTH fikk meg helt forelsket. Bare synd idioten Mark Schwahn skulle fryse ut Hilarie Burton (Peyton) og få Brooke Davis til å bli en mannavhengig sårbar liten jente.
(Innlegget ble redigert 08.01.12 01:46)
New Girl (går på Zebra) han ene karen er sååååå kjekk
Legg gjerne igjen terningkast, 1-10 etc :-)
The Wire sesong 4. Helt sjef, ikke helt på nivå med sesong 3
9/10
Vil si sesong 2 og 4 er de beste faktisk. Første gangen jeg så serien, likte jeg naturlig Barksdale opplegget best, men ved andre gjennomgang oppfattet jeg hvordan hele greia er sveiset sammen, og ses 2 og 4 gir mye mer innsikt i hele sammenhengen enn ses 1 og 3, mens Barksdale-æraen egentlig "bare" er gangsta shit.
Ser på siste seongen av The Wire as we speak. Rater ikke sesong, men hele serien som 5/5. Drama på sitt beste.
The Walking Dead S1
Hinsides bra serie. Spenning, gode skuespillere og fantastisk kul handling. Anbefaler denne til absolutt alle!
10/10
The Shield: Sesong 1-7
Har alt en serie skal ha, helt fra pilot episoden til 1 og halv time lange avsluttnigs episoden får deg til og ikke legge det i fra deg. Får folk som ikke har sett den serien anbefaller jeg den på det sterkeste.
10/10
Så alle (tre) episodene av BBC-miniserien Public Enemies i helga. Anbefales, selv om slutten er litt svak.
Modern family, bra saker!
8/10
Ja, noe av det bedre for tiden.
Allikevel langt unna kvalitetsserier som: AD, Curb, IASIP og The League.
House sesong 6.
Ein sesong på det jevne, men med enkelte episodar som utmerkar seg positivt, episodar der det blir fokusert meir på karakterane enn dei medisinske gåtene, noko eg trur serien kunne ha godt av å gjer meir av.
Terningkast 4.
Treme sesong 1
En bra åpningssesong. Musikken er tidvis fantastisk, og med interessante karakterer og en flott portrettering av New Orleans, så falt dette i smak hos meg. En del dødtid og tidvis mangel på spenning trekker noe ned.
8/10
Ja, den er hakket under, men finfint å slå ihjel tid med. Phil er rå.
The League har jeg ikke sett, men ettersom at smaken din ellers er upåklagelig så skal jeg ta en titt.
How Not To Live Your Life.
Britisk humor på sitt beste. Anbefales.
(Innlegget ble redigert 09.01.12 20:33)
Forøvrig en veldig bra tråd, hvor man kan få mange gode tips til serier.
http://freak.no/forum/showthread.php?t=116216&highlight=anbefal+serie
8/10
Kommer helt an på om du liker humoren i serien. Er ikke bruk av latterboks, noe som passer meg utmerket.
Så akkurat ferdig Sons og Anarchy på zebra. Var vel sesong 4(?).
En serdeles actionfylt sesong! Selv om jeg er en av de som ikke likte avslutningen. Men totalt sett 7/10 på sesongen i ett.
Fikk også med meg The Borgias.
Overraskende bra egentlig! Jeremy Irons eier som vanlig, men mye bra skuespill eller også. Håper på flere sesonger her! 8/10
Noen som vet når The Walking Dead S2 kommer på DVD?!
Blue Mountain state ses 1,2 og 3. Helt utrolig morsomt, alle sesongene gikk fortløpende på 2-3 dager. Dette er klassehumor. Teit humor, Amerikans guttehumor!
Karakter 9/10
Brukt den siste uka på å kjøre gjennom hele live action-TV-delene av Buffy the Vampire Slayer og Angel:
Buffy s1 ★★★☆☆
Buffy s2 ★★★★★
Buffy s3 ★★★★★
Buffy s4 ★★★★☆
Angel s1 ★★★★☆
Buffy s5 ★★★★☆
Angel s2 ★★☆☆☆
Buffy s6 ★★☆☆☆
Angel s3 ★★☆☆☆
Buffy s7 ★★★☆☆
Angel s4 ★☆☆☆☆
Angel s5 ★★★☆☆
Holder på med The Wire nå, just begynt på sesong 2.
Meget bra så langt!
Supernatural sesong 6