Sant det, men jeg personlig likte det jeg så.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Sant det, men jeg personlig likte det jeg så.
Fy faen, kan man bli styggere enn Christina. Det klippet der da hun satt i cheerleaderkostyme og satt å røyka, fy faen!
Kleint.
Fy flate Dennis, dette var litt av en plan!
Så uendelig kjedelig dette har blitt. Narkisen fra Rogaland eller jomfrugutten fra Kolbotn må ut sporenstreks, gjerne begge to. Må være mulig for TV3 å rydde litt ugresset de har planta
Vil seriøst tv 3 at det skal være slik? Dette er den mest forutsigbare sesongen. Herregud. Finalen ser ut til å bestå av Camilla, Andreas, Dennis og Kristin med mindre noe drastisk skjer.
__
Faen så stygg du er Christina.
Faen, fikk de ikke alkohol?
"Håper det kommer ei jenta inn" yeah right...
Ikke gi etter Kristin...
Kunne ikke ha skrevet det bedre selv! Hadde dette blitt sendt i USA, ville programmet blitt stoppet etter to uker.
Blikkenslageren fra Tromsø er galloperende homofil. Greit at Maria ikke er et fruktfat men faen heller, så ille er det ikke
(Innlegget ble redigert 17.04.12 22:21)
Etter den scenen tviler jeg på at han er et mannfolk engang.
Faen for en tragisk sesong dette er i ferd med å bli om ingenting drastisk skjer de nærmeste dagene. ÆSJ!
Silikonpuppene til camilla er kliss lik eksen min sine.. fine å se på, men det er bare noe plastikk-ræl. Er som å klemme på en badeand
Jeg skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt ser på dette pisset! Forutsigbart som faen.
Signerer denne.
Men det er jo Paradise da, så må jo følge med.
Jævla drittgjeng, jævla trivselsgjeng og jævla turiseter på tur.
Er så jævla lei av å se på disse folkene snakke om gruppa og alt piss, lag noe liv for faen, TV3 suger, trodde de hadde skaffet noen fete folk i år, å det startet bra med Are og Iselinn, men nå er det så daut.
Dagens rant
Skandaløs casting. Hvordan kunne de i sine villeste fantasier tenke seg at kristin var en ARTIG deltager? Hun er bare en tilskuer til alt og sitter og kommenterer og oppsummerer med søvndyssende bergens-breking
Ikke er hun fin å se på heller.
Hun er ikke over middels pen å se på, men hun er helt okei.
Nivået på damene der inne er ufattelig lavt.
På tide å få ei dame inn der som bare sier BANG hos gutta.
Enig, har ikke vært det helt store så langt. Synes Nina er den peneste.
Men hun er fremdeles helt mediocer. en 6`er på byen, typisk helge-knull.
Alina var en 7.5, hun hadde du faktisk fått creds av gutta for å bænge.
Den som klarer å få Alina til sengs skal helt klart få creds. Tipper dog at hun legger mange grenser for gutten for hva han ikke kan gjøre under akten.
Hadde vært digg å sett Alina shake på rompa, synd hun ikke var på miss paradise.
Jeg liker hvordan TV3 ødela hele sesongen ved å sende Camilla inn igjen. Rett ut av læreboka.
Lykke til med å få av henne kyskhetsbeltet før dere har vært gift i et år
Æsj, Christina er så utrolig stygg. Hvorfor går hun med den smurfeluen sin?