Hahaha, deilig.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Hahaha, deilig.
Herlig Miguel!
Hehehe, Miguel eier Christina! ;D
Hun ville bare ha frem at han hadde sagt unnskyld. Hun sa jo også at det var uaksetabel oppførsel, men at det var dumt og begynne å mislike han etter en liten episode i fylla. Alle kan gjøre feil!
(Innlegget ble redigert 25.04.12 22:04)
Hold deg her på TV3, vi er tilbake om et lite minutt.
Maria er den klart mest oppegående jenta der inne. Det har hun nok aldri opplevd før.
Christina er fæl.
Jeg synes Miguel er kvalm... han tror han eier hele stedet!
Tror du blander han med Christina :P
Da er ihvertfall alle tre med i den gjengen. Miguel har vært der i et par dager og tror han eier hele stedet. Kvalmt
Greit at det har blitt litt mer liv på pandoras. Ikke et eneste sex-relatert spørsmål denne gangen!
Jeg liker at Miguel fremstår som ti ganger mer oppegående enn mesteparten av folka. Det er rett og slett temmelig alarmerende, for den fyren er håpløs.
Har sansen for Miguel.
Han idioten der ser ut som en Narkoman,stygg og jævlig er han også...klart han er sjalu på kjekkasen Miguel.
Forøvrig må det være flaut å for diverse foreldre å se avkommet sitt på denne måten....men det er kanskje ikke så synd på de da folk som er vokst opp i et noenlunde oppegående hjem aldrig ville fått unger som disse!
Christina er virkelig en ufordragelig person,håper virkelig at noen setter henne skikkelig på plass snart!
Men det forandrer ikke det faktum at han er tilbakestående nok til å ha gjort det.
Kunne ikke sagt det bedre selv.
Dette er så trist :(
Buhuhuhuhuhuhu
Jeg elsker deg, Miguel Kristiansen.
Glad jeg ikke slang inn en søknad til Paradise i år. Stygt redd jeg da hadde sittet i et mexicansk fengsel, for angrep på Christina nå.
Maria har egentlig en veldig digg kropp.... ansiktet er ikke så pent, men kroppen er digg! Klart fineste på hotellet, da nivået er lavt
Får mer og mer sansen for Maria, og selv om Miguel virker som en ufordragelig person, så sier han veldig mange riktige ting angående situasjonen der inne.
Veldig sant det. Fikk lættis da dennis og andreas sa de tok imot alle på en god måte. Litt senere/tidligere sier andreas: "Kan ikke vi bare få shippe ut de nye slik som vi alltid har gjort da?"
YES! FANTASTISK
Andreas er fryktelig patetisk må jeg si. Har ikke sett noen som takler motgang så dårlig som han gjør. Håper han ryker ut i morgen.
Alltid enig med deg, uansett hva du skriver.
Nå har jeg nettopp sett morgendagens episode, men du får vente til i morgen. Om du vil kan du låne viaplay brukeren min om du ønsker det forresten :-)
Det er vel også noe de gjør ofte.
Dennis sa aldri at han var årets spelar, men derimot fotballspelar. Klipp og lim!
(Innlegget ble redigert 26.04.12 03:48)