Hvem håper folk her inne vinner? Personlig håper jeg Tommy, men det må i så fall skje uten Christina. Så lenge hun er partner med Tommy så må jeg gå for Miguel og Maria.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Hvem håper folk her inne vinner? Personlig håper jeg Tommy, men det må i så fall skje uten Christina. Så lenge hun er partner med Tommy så må jeg gå for Miguel og Maria.
(Innlegget ble redigert 26.04.12 22:30)
Skulle nesten tro det. Sånn som i filmen Undisputed, om du/dere har sett den.
Håper at Miguel & Maria og Mads & Iselin kommer til finalen. Da blir den jævlige trivselsgjengen tvunget til enten å stemme på pesten eller koleraen.
Håper selv på Tommy, men som du sier så må ikke Christina være i bilde. Tenk om Iselin vinner? Hvem hadde LISSOM trodd det fra start, vis du skjønner hva jeg mener LISSOM.
Føler at han har fått en god edit. Generelt er han også veldig godt likt der inne.
Håper Kristian Renè kommer inn igjen og så vinner han sammen med Maria. Definitivt.
Skjønner virkelig at dem ska ha et min stillhet..det er jo tøft å miste "lillebroren,bestevennen og den man er mest glad i"
Nettopp. Trist at det er slik.
De har vel ingen hat mot verken Iselin eller Mads. Så hadde vært herlig med Mads og Maria, og Iselin og Miguel :)
Stian eller Tommy, og KRISTIN!!! :)
Hvorfor går Christina med lue på Mexicos solkyst?
Det er bare for care. Tenk så kjipt det er å stemme på en som ikke har gjort en shit på hotellet.
Hun tror hun har swagg.
Er det slik at Iselin føler seg truet av Miguel? Hun har mistforstått Miguel når han sier at de gamle skal vekk.
Etternavnet på denne fyren er? Er han fake er det egentlig jeg skal frem til?
(Innlegget ble redigert 26.04.12 22:48)
Håper på Stian. Har ønsket at han vinner helt fra starten. Gjerne sammen med Nina, men om hun ikke skulle komme tilbake, så hadde det vært gøy med Iselin.
Miguel har nok ikke sjangs uansett. Husk at det er tidligere deltakerne som bestemmer mellom de to finalistene.
En hel episode med fokus på Dennis. Får flashbacks til Camilla.
Han kommer inn igjen. Garantert.
Noen som vet når Ep. 29 kommer ut på Viaplay?
Tipper han kommer inn igjen iløpet av uken som ''ulven'' eller noe i den duren :-)
Pest eller kolera? Husker at det var noe Samantha sa, men husker ikke eksakt hva det var. :)
På søndag formiddag/ettermiddag.
Genialt forslag. Må være TV-drama på sitt best. Tenk alle seerne TV3 vil få hver torsdag.
For en gjeng med sippetryner! Greit nok at noen av dere kan argumentere med at de har levd sammen såppas lenge bla bla bla men jeg ville aldri reagert på en sånn måte.
Jeg skal faen meg melde meg inn på paradise og begynne spillet fra dag 1!
Det må være tidenes Paradise-øyeblikk. Det topper faktisk da Miguel røk ut første gang.
Så dagens episode med noen venner. Og da Andreas foreslo 1 min stillhet brøt alle ut i full latter. Har aldri vært vitne til noe mer tragisk.
(Innlegget ble redigert 26.04.12 23:30)
Hun sa det først når hun måtte velge mellom rasmus eller en annen. Etter det så ble det en setning som ble brukt ofte av samantha. Hun sa det vel også i finalen før hu skulle velge mellom peter eller kasper.
Innlegget ble postet to ganger.
(Innlegget ble redigert 26.04.12 23:30)
Tror tv3 hintet til noe når det ble sunget i bakgrunnen "I will never win this game without you" når de viste tidligere scener av kristin og dennis.