Og du skjønner ikke at jeg er useriøs? Hvordan skal jeg vite hva som skjer finaleuka?
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Og du skjønner ikke at jeg er useriøs? Hvordan skal jeg vite hva som skjer finaleuka?
Det står jo beskrivelser av alle episodene, jeg trodde du kopierte den.
Du må gå inn her:
http://viasat.viaplay.no/Tv/Series/Reality/Paradise-Hotel/Season-4/170076/Paradise-Hotel.product
(Innlegget ble redigert 06.05.12 22:53)
Hvor mange uker er det igjen?
Kun en uke fram i tid. Kun uke 9 er publisert på tv3.no
Kongebeskrivelse da :)
Kred!
Du har spoilet flere ganger her, garantert at du briefer med at du har Premium.
Litt fail at jeg ikke har premium da..
Edit: Og jeg ser ikke engang på paradise hotel.
(Innlegget ble redigert 06.05.12 23:04)
Kleint at du diskuterer det så voldsomt mye døgnet rundt. Alt fra morgenen kl syv til ettermiddagen og kl tre om natta.
Kleint at du lyver da.
Lurer på hva som driver han til å skrive her når han ikke ser på programmet. I stedet for å prøve å rette på inntrykket, ødelegger han bare imaget sitt 10x mer for hver gang han skriver noe.
Vel jeg lyver ikke sånn som deg for å opprettholde mitt image da.. Det verste jeg vet er folk som lyver og du kunne bare prøvd å lyvd meg rett opp i ansiktet...
Tøff1. Jævlig kul på profilen også.
Hvorfor lagde du spoilertråd når du ikke ser på Paradise?
(Innlegget ble redigert 06.05.12 23:20)
Fordi jeg ville vite hva som skulle skje så jeg kunne spoile for venner og bekjente.
Er det deg på avateren? Nei vent, jeg er ikke ferdig med deg enda.
Jeg ble livredd.
Du er bare en liten pingle som leker muskelbunt over nett. Ta det rolig du jenta mi.
Hvor bor du? Jeg er ingen pingle hvis du tror det, bor du i nærheten kan jeg sikkert møte deg ;)
(Innlegget ble redigert 06.05.12 23:24)
Finnmark. Kom og besøk meg.
(Innlegget ble redigert 06.05.12 23:24)
Hehe, du er en lite søt baby.
Jo.
Edit: Bevis ligger hos LiverpoolOdd94, Kake, Jesperbro, Olk1702, ragnarMadrid, Dacca, JKjos, Kennyking, Jordbæryoghurt
(Innlegget ble redigert 06.05.12 23:27)
Trenger du dopapir for å tørke etter deg? Kan ringe moren din.
Lager meg popcorn.
Ah så kul du er som gjemmer deg bak et nick på vgd, du kan godt få samme tilbudet som HeskeyTime.. Bor du i nærheten så kan jeg godt møte deg, jeg bor på fjell i drammen.
Voksen baby, denne Berganv3. Blar gjennom gamle innlegg av meg og svarer.