Andreas har jo også hevdet at han er kristen, og nå skal jeg ikke leke moralpoliti, men det er noe spesielt å kalle seg kristen når man gjør en rekke saker som virker motstridende imot det han egentlig tror på.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Andreas har jo også hevdet at han er kristen, og nå skal jeg ikke leke moralpoliti, men det er noe spesielt å kalle seg kristen når man gjør en rekke saker som virker motstridende imot det han egentlig tror på.
Hva tenker du ang banning da? Jeg er selv kristen og tror på Gud, men jeg banner.
Jeg synes så vanvittig synd på foreldrene til Iselin.
Vet ikke om det har blitt skrevet her tidligere, men det er et par "spoilere" her.
Hvilke spoilere? Bortsett fra brunfargen.
Bilder av deltagere som ikke har kommet inn ennå (bl.a venninna til Alina, samt Mali - på bildet med Camilla).
Og på gruppebildet er det jo maaaange nye fjes. 3 nye gutter + 6 nye jenter. Og hvor er Nina?
Ryker hun ut denne uka får jeg 200 kr av en venn. Håper hun ryker, selv om hun er den deiligste der med klart margin.
Jeg bryr meg ikke nevneverdig om du har seksuelt samvær med gutter eller sier ord som faen, helvete, fitte osv. det er først og fremst du som ikke klarer å tilpasse deg religionen din.
Har du ikke tenkt på at du muligens tror på Gud, men ikke at du nødvendigvis er kristen?
Kanskje deilig - men veldig kjedelig jente.
Jepp, er enig der.
Eller, kansje hun er normal - i fohold til de andre liksom :-)
Det er hun absolutt :-). Det var Fredrik også, som røk ut sist. Men de normale lager ikke like god TV som de gale :-).
(Innlegget ble redigert 26.03.12 19:35)
Jepp, desverre.
Det har du rett i :-)
:-).
Dennis er en genial Paradise-deltager. Spiller spillet, samtidig som han er gøyal. (ikke at jeg er fan av han altså)
Helt enig. Han er favoritten min, han er jo fra rundt området mitt :-)
Gleder meg til den nye deltageren.
Lenge siden jeg har sagt det nå: FY FAEN så stygg Iselin er!
Iselin starter uka med å se ut som et skrømt på nærbildene. Fysj!
Are er så herlig CARE til stress generelt. Digger det :D
Fyfaen, hun var skummel...
hahahahahahhaha :D
hahahaha, hu passer bra inn
Åh fy.. dette blir interessant.. og tror det kommer til å bli enda kleinere enn det har vært.. Paradise kjører en ny retning i år.. tydeligvis..
Usj, Iselin..
Hvor mye IQ trenger man for å kunne åpne en dør? Tror Iselin er akkurat over det punktet.
Haha, Andreas...
shes undercover. relax
Ett ord: NERD!