Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Paradise Hotel 2017

NYTT TEMA
beardman
beardmanInnlegg: 1678
21.04.17 01:12
Mikeyy9: Forstår faktisk ingenting av oppdraget til Teele. Hun klarte det, og får ingenting? Hva faen slags produksjon er det jeg er vitne til?

Skjønte ikke jeg heller...

Kumite
KumiteInnlegg: 5170
21.04.17 01:17
samsung22: Andrea

Å som jeg skulle ønske at ho røk ut, misliker hele dama.

Makatelli
MakatelliInnlegg: 6792
21.04.17 01:29
beardman: Sofie valgte altså å stelle seg bak Morten og dermed være i fare, helt frivillig?

Det var åpenbart for å legge enda mere press på Morten. Med Sofie der så vet Morten at hvis han ikke velger hu så får han Kevin og alle de andre mot seg. Hvis det var Andrea han hadde sendt ut istedet for Soph ville det ikke skapt like mye furore som det hadde gjort hvis han hadde sendt hjem Sofie. Sofie som altså går dit for å redde venninen sin etter at Morten har lovet dem at han velger hu. Hadde han sveket det løftet ville alle bortsett fra Aleks vært imot ham.

TheUntouchable
TheUntouchableInnlegg: 12128
21.04.17 02:09

Fuck off Soph. Hvis du skal gjøre det der, hvis du ikke har tenkt å kjempe mer for plassen din enn det der så kan du la være å melde deg på og heller gi plassen til en av de andre tusen motiverte søkerne. Tror faktisk Rebecca som hun kom inn på bekostning av hadde kjempet mer, og hun var ikke akkurat en spiller. Dundra.

Og nei Triana, at noen velger å gjøre det der betyr ikke nødvendigvis at folk har begynt å spille hardt. Det betyr at den enkelte er en utakknemlig tulling som tar et urasjonelt valg.

(Innlegget ble redigert 21.04.17 02:14)

TheUntouchable
21.04.17 02:16
Mikeyy9: Forstår faktisk ingenting av oppdraget til Teele. Hun klarte det, og får ingenting? Hva faen slags produksjon er det jeg er vitne til?

Kanskje det merkeligste jeg har sett fra produksjonen sin side noen gang. Enten så glemte de det eller så kommer fordelen neste uke.

beardman
21.04.17 02:24
Makatelli: Det var åpenbart for å legge enda mere press på Morten. Med Sofie der så vet Morten at hvis han ikke velger hu så får han Kevin og alle de andre mot seg. Hvis det var Andrea han hadde sendt ut istedet for Soph ville det ikke skapt like mye furore som det hadde gjort hvis han hadde sendt hjem Sofie. Sofie som altså går dit for å redde venninen sin etter at Morten har lovet dem at han velger hu. Hadde han sveket det løftet ville alle bortsett fra Aleks vært imot ham.

Jaja, fair enough, men likevel en risk å ta, all den tid ingen av de kunne stole helt på Morten. Hadde vært megakjipt for Sofie å ryke i kveld f eks, når hun egentlig stod 100% safe med Kevin.

Mtp. på at Soph trakk seg fikk vi jo ikke sett avgjørelsen til Morten, han sa jo bla.a i sync at en del folk kom til å bli sure på han i kveld, og det så vel ikke ut som han visste at Soph skulle trekke seg?

Kanskje han faktisk hadde valgt Soph fremfor Sofie?

Rimelig spesielt i så fall, av Sofie, å sjanse såpass, og bli reddet av at Soph trakk seg (Noe Sofie ikke visste på forhånd)

beardman
21.04.17 02:25

Men for all del, kult gjort å redde venninnen sin (Andrea).

Selv om Andrea er en irriterende dame

TheUntouchable
21.04.17 02:26
beardman: Mtp. på at Soph trakk seg fikk vi jo ikke sett avgjørelsen til Morten, han sa jo bla.a i sync at en del folk kom til å bli sure på han i kveld, og det så vel ikke ut som han visste at Soph skulle trekke seg?

Nettopp dette kan du jo tenke deg frustrerer meg en del.

callofduty
callofdutyInnlegg: 6948
21.04.17 02:32

Håper Morten ryker på hue ut neste gang. Ganske feigt gjort av han, mannen som liksom "skapte" og styrte den såkalte "La Familia". Ingen verdighet igjen.

Dessverre dårlig underholdningsmessig at Soph røk ut.

(Innlegget ble redigert 21.04.17 02:34)

callofduty
callofdutyInnlegg: 6948
21.04.17 02:38
GoingKronos: Så nå spiller Kevin, Morten, Sofie og Andrea sammen, og alle andre der inne er på badeferie?

Kan like godt sende de 4 til finalen. Er jo kun de som spiller der inne. Latterlig å se resten av brødhuene.

Makatelli
MakatelliInnlegg: 6792
21.04.17 03:00
beardman: Kanskje han faktisk hadde valgt Soph fremfor Sofie?

Nei, han hadde ikke gjort det. Soph hadde ikke trukket seg hvis ikke Morten hadde sagt klart i fra til henne at han ikke velger hu. De lydklippene der rett før seremonien er det de som redigerer som har lagt til for at det skal være mer spennende for oss som seere. Valget tok Morten på dagen når han kalte inn Soph til det rommet og forklarte henne hvordan det skulle bli.

Roshambo
RoshamboInnlegg: 4034
21.04.17 06:29

Skjønner ikke hvordan noen kan klage på valget til Morten. Nå er han i allianse med det sterkeste paret, som har innflytelse over alle der inne, samtidig som han ikke har brent noen broer til sin egen "allianse" (det er jo kun Aleks, og han gir vel faen i om Soph ryker). Han er jo helt safe der nå, ingen av sidene vil ha han ut, og han har både Sofie og Andrea å spille på. Hadde jo vært idiotisk å velge Soph, og tro at de to (pluss Aleks, som man ikke kan regne med) skulle klare seg mot resten.

charlie27
charlie27Innlegg: 5195
21.04.17 06:44

Andrea stoler vel ikke på Morten så derfor hun ikke gikk til han. Og Soph skøyt seg selv i begge tittsa ved og spille så dårlig Hehe . Gikk jo ut med litt hevet hode, men ikke helt sikker på verdigheten :)

Bacary
BacaryInnlegg: 16180
21.04.17 07:10
charlie27: Gikk jo ut med litt hevet hode

Lo høyt da Morten prøvde å si dette så seriøst som han klarte i sync. Morten er virkelig en morsom fyr, fordi han snur seg med kappen etter vinden. 

Nå må Soph innse at Paradise Hotel ikke er noe for henne. To ganger ute nå og ødela veldig mye for seg selv siste uka. 

Man kan forresten si mye rart om valget til Petter om å låse seg til Teele, men faktum er at han nå fikk ut Soph pga det. Hadde han beholdt Andrea som partner ville nok ikke La Familia vært oppløst, og Teele hadde nok sjekket ut, mens Soph hadde blitt værende på hotellet.

Teele sin fordel var vel nettopp å bli låst til William og derfor trygg ut uka? 

Tranquillo
TranquilloInnlegg: 3653
21.04.17 10:14

En av de dårligste PH-sesongene jeg har sett sålangt, noensinne. Kan bare gå en vei nå.

Ingen drama, ingen action, ingen spill og ingen sex.

FlipYa
FlipYaInnlegg: 909
21.04.17 10:14
Tranquillo: Seriøst? Hun er jo grisestøgg. Ikke noe attraktiv

Seriøst? Hvordan noen kan mene at Sofie er grisestygg fatter jeg ikke. Helt klart den beste komboen av utseende og personlighet der inne, og det uten spann med Drygolin klistra i trynet og 500 gram ekstra per pupp. Sikker på at du ikke mener Soph? :P

Tranquillo
21.04.17 10:19
FlipYa: Seriøst

Ja, absolutt ikke min type. Tenner ikke på ho et millisekund engang. Greit at ho har en fin personlighet, men det er ikke den jeg skal ligge med. Om ho begynner å trene litt squats og får skaffa et par pupper, så kan vi snakke igjen.

Teele og Lunde, thats my girl.

GoingKronos
GoingKronosInnlegg: 39940
21.04.17 10:27
Roshambo: Skjønner ikke hvordan noen kan klage på valget til Morten. Nå er han i allianse med det sterkeste paret, som har innflytelse over alle der inne, samtidig som han ikke har brent noen broer til sin egen "allianse" (det er jo kun Aleks, og han gir vel faen i om Soph ryker). Han er jo helt safe der nå, ingen av sidene vil ha han ut, og han har både Sofie og Andrea å spille på. Hadde jo vært idiotisk å velge Soph, og tro at de to (pluss Aleks, som man ikke kan regne med) skulle klare seg mot resten.

Morten har jo satt seg selv i en umulig situasjon. Når en jente kom inn på mandag så trengte han ikke å gjøre stort, han sto trygt og det var den andre alliansen eller hun nye jenta som var i problemer. I stedet valgte han å legge en plan for å prøve å sende en av de andre jentene ut, når de har maks flaks og faktisk får mulighet til å gjøre det så snur han og velger å sende ut sin eneste allierte der inne.

Det kan hende at han vil overleve noen uker siden han ikke lengre er en trussel og Kevin og Sofie forstår at han er sjanseløs i en finale. 

Så kan jo produksjonen gjøre sitt for å berge han, siden de fleste der inne bare er på badeferie så er det jo avgjørende at de få som faktisk spiller forblir der inne.

FlipYa
21.04.17 10:53
Tranquillo: Teele og Lunde, thats my girl.

Hehe, ok. Grisestygg der altså. Bra vi er forskjellige, noen tar plastikkdukkene mens de andre får the real deal.

Tranquillo
21.04.17 11:05
FlipYa: Hehe, ok. Grisestygg der altså. Bra vi er forskjellige, noen tar plastikkdukkene mens de andre får the real deal.

Nå er jeg spent på å høre hvorfor du mener Teele og Lunde er plastikkdukker, veldig spent. 

GoingKronos
GoingKronosInnlegg: 39940
21.04.17 11:33
Tranquillo: Nå er jeg spent på å høre hvorfor du mener Teele og Lunde er plastikkdukker, veldig spent.

En barbiedukke veier vel litt over 100 gram, så de har vekta av ganske mange barbiedukker i puppene sine.

Tranquillo
21.04.17 11:43
GoingKronos: En barbiedukke veier vel litt over 100 gram, så de har vekta av ganske mange barbiedukker i puppene sine.

Teele og Lunde er jo begge helt naturlige, med mindre han mener at de er plastikkdukker fordi de bruker litt mye sminke? Isåfall, OK. 

Å skaffe silikon, har ingenting med plastikkdukker å gjøre. Søk opp Alicia Amira, for definisjonen av plastikkdukke.

FlipYa
21.04.17 12:09
Tranquillo: Teele og Lunde er jo begge helt naturlige

Hehe ok.

oddvar_kjempebra
oddvar_kjempebraInnlegg: 13778
21.04.17 12:43

Alex og Lunde får nok pene barn, men fy. f. så dumme de vil bli.

oddvar_kjempebra
oddvar_kjempebraInnlegg: 13778
21.04.17 12:46

Hvordan Sofie kunne stole så mye på Morten skjønner jeg ikke. Og hun reddet jo Andrea nettopp fordi Andrea ikke stolte på Morten. Hva var det Sofie visste som Andrea ikke visste?

Det skal ganske mye til å gå vekk fra det sikreste paret til en usikker skjebne.

Crabsen
CrabsenInnlegg: 10772
21.04.17 12:56
Bacary: Teele sin fordel var vel nettopp å bli låst til William og derfor trygg ut uka?

Akkurat det jeg også tenker, at fordelen ligger i oppdraget

Thpe
ThpeInnlegg: 28412
21.04.17 13:21

Lunde blir bare mindre og mindre attraktiv for hver gang hun åpner kjeften. 

Hadde f.eks tatt Rebecca 10/10 ganger foran henne.

Mikeyy9
Mikeyy9Innlegg: 8116
21.04.17 13:55
Bacary: Teele sin fordel var vel nettopp å bli låst til William og derfor trygg ut uka?

Oppgradet var jo å bli valgt på parsermonien? Hun klarte det ved å bli låst, så burde hun ikke få noe for det?

Hadde premien vært å bli låst, så er jo det å klare oppgradet premien for å klare oppgradet? Gir ikke mening hos meg i hvert fall.

Bacary
BacaryInnlegg: 16180
21.04.17 17:51
Mikeyy9: Oppgradet var jo å bli valgt på parsermonien? Hun klarte det ved å bli låst, så burde hun ikke få noe for det? Hadde premien vært å bli låst, så er jo det å klare oppgradet premien for å klare oppgradet? Gir ikke mening hos meg i hvert fall.

Oppdraget var vel å bli partner på William/Petter. Og premien var immunitet på parseremonien. Teele-tubbien kan nok ikke forvente særlig mer fordeler enn det, bare fordi Petter har bedre tilgang til fordelene hennes nå. :-)

Tre torsdager på rad har jentene vært utsatt på parseremonien. Det er bra at de får kjørt seg litt i spillet. Som noen påpeker her kan det godt hende Morten hadde valgt Soph likevel utifra det han sa om at mange kom til å bli skuffet over valget hans ikveld. Men han mente kanskje mange på utsiden som allerede var sendt hjem?

TheUntouchable
21.04.17 18:15
Thpe: Lunde blir bare mindre og mindre attraktiv for hver gang hun åpner kjeften.

Hun er penere uten sminke enn når hun sminker seg helt gul i trynet. Hun må da skjønne det. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg