Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Farmen 2017

NYTT TEMA
bhros
bhrosInnlegg: 10656
11.12.17 00:38

Tydelig at TV2 skulle ha Eunike i finalen. Å bestemme at melkespannholding skulle være avgjørende, viser jo det.  Tredje gangen (?) at Eunike kom seg videre ved å holde på disse spannene? De visste jo at Amalie var sjanseløs her. Bra at ikke evnen til å holde ut armene avgjorde vinneren, har relativt lite med arbeidet på en gård å gjøre......

bhros
bhrosInnlegg: 10656
11.12.17 00:42

Fritz_.   

Enig. Tror ikke jeg orker Erlend Elias og jegertvillingene. Nok Farmen for en stund nå.

Soundtracknerd89
Soundtracknerd89Innlegg: 31
11.12.17 00:56

Er sinnssykt glad for at jeg valgte å holde meg unna dette forumet helt til nå etter at jeg leste at nettavisen hadde avslørt vinneren for tidlig. Masse innlegg som sa hvem som vant. Jeg hadde det spennende helt til jeg så Halvor vinne på skjermen, og det var svært jevnt også! Er glad han vant. Heiet på Halvor og Amalie!

(Innlegget ble redigert 11.12.17 01:00)

GMartino
GMartinoInnlegg: 1626
11.12.17 00:59
Soundtracknerd89: Masse innlegg som sa hvem som vant.

Er de her,?

Soundtracknerd89
Soundtracknerd89Innlegg: 31
11.12.17 01:01
GMartino: Er de her,?

Ja de er lenger tilbake i forumet. Fra tidligere idag før finalen begynte.

GMartino
GMartinoInnlegg: 1626
11.12.17 01:05

Fint, tommel settes av!

dickenzz
dickenzzInnlegg: 749
11.12.17 02:39
Oslogg123: Nettavisen bør bruke ganske mye spalteplass med å beklage!!

Vanker det ikke noen økonomisk avstraffelse når en avis gjør sånt? Det kan fort få helt katastrofale følger for en slik programserie Spenningen var ihvertfall helt ødelagt i kveld, valgte å ta opp og spole over det meste av sendingen

Og hva hvis en av deltakerne som er slått ut går bananas på gata og hyler ut hvem vinneren av Farmen er?. At såpass mange kjenner til resultatet  lenge før sendingene må bare gi lekkasjer

(Innlegget ble redigert 11.12.17 02:40)

GimleSag
GimleSagInnlegg: 2316
11.12.17 03:12
kytec: Humor? https://www.dagbladet.no/kultur/hit-er-vi-altsa-kommet-n-million-nordmenn-bruker-sondagskvelden-pa-a-se-to-voksne-mennesker-tippe-energinivaet-i-henholdsvis-blomkal-potet-og-kalrot/69009694

Humor!

bulmerson
bulmersonInnlegg: 2086
11.12.17 05:25
LiverpoolOdd94: "Hard og fin" smeller fra Gaute

Det er forøvrig samme kommentar Gaute lirer av seg til en eller annen dame på smuget kl 02 om natta

bulmerson
11.12.17 05:32
Kent: Vil ihvertfall ha en rekke gjesteopptredener i fantasiene mine.

Tipper det forsvinner når "gamle" "Alex" fra hotell Cæsar dukker opp på kjendis-farmen.

Jeg vil si det slik. Du er egentlig ikke helt mann om man ikke har ronka til Alex

bulmerson
11.12.17 05:40
Art-Vandelay: Svin på skogen var vel for at futen ikke skulle få tak i de

Jeg er av den oppfatning at det burde være en slaga uoffisiell ærespris for kreative måter å snyte på skatten.

Det betyr ikke at jeg oppfordrer til noen om å snyte på skatten, bare faktum at hvis noen gjør det på kreative måter og kommer unna med det, så burde det være en slags uoffisiell premie. 

Men selvfølgelig er det slik at hvis du stemte Ap ved siste valg så bør du betale 10-15% mer i skatt. For du er jo opptatt av "spleiselaget" er du ikke

bulmerson
11.12.17 05:42
kytec: Humor? https://www.dagbladet.no/kultur/hit-er-vi-altsa-kommet-n-million-nordmenn-bruker-sondagskvelden-pa-a-se-to-voksne-mennesker-tippe-energinivaet-i-henholdsvis-blomkal-potet-og-kalrot/69009694

For å oppsummere Dagbladets tilnærming, så ville det vært VELDIG annerledes hvis lesba hadde vunnet

bulmerson
11.12.17 05:49

Når man ser hvem som stemte på Eunikke av de øvrige deltakere, så skal man være glad for at Halvor vant. DET var et sunnhetstegn. Man hadde samekjerringa, denne fremtidige "læreren", denne nord-norge-"eksotisk importerte"

goggen47
goggen47Innlegg: 434
11.12.17 06:45

Når man ser hvem som stemte på Eunikke av de øvrige deltakere, så skal man være glad for at Halvor vant. DET var et sunnhetstegn. Man hadde samekjerringa, denne fremtidige "læreren", denne nord-norge-"eksotisk importerte"

Det var alle som har gjemt unna mat og vært uærlige som stemte på Eunike.

Altimeter
AltimeterInnlegg: 3950
11.12.17 11:43
bhros: Å bestemme at melkespannholding skulle være avgjørende,

Ahem... Melkespannholding har da alltid vært den avgjørende konkuransen om hvem av de to siste deltakerene som skal til finalen, det er ikke noe de har funnet på i år.

Zanick
ZanickInnlegg: 3613
11.12.17 12:04
Vepsebrodden: Nå har pappa flyttet ut så nå blir det ikke mer om ham her. Takk for fin tråd. Snakkes på kjendis.

Hva skjedde?

Skilsmisse?

Ikke bra. Håper på gjesteopptredener i kjendistråden.

Zanick
ZanickInnlegg: 3613
11.12.17 12:08

Deltagerne her kommer til å bli glemt så fort Farmenkjendis er i gang.

I grunn kun to-tre interessante deltagere i år. Line røyk ut uke 1. Heldigvis holdt Geir ut ganske lenge.

parascitzo
parascitzoInnlegg: 30
11.12.17 12:47
Il-Pirata: Burde være barnelærdom, lette spørsmål og nesten utrolig at evenukke klarte å blande tofter og tiljer...

For ikke å snakke om at "hekken" skal være bak

lsklars
lsklarsInnlegg: 55947
11.12.17 13:23
bhros: Tydelig at TV2 skulle ha Eunike i finalen. Å bestemme at melkespannholding skulle være avgjørende, viser jo det.

Det har jo vært slik de siste sesongene at melkespann har vært avgjørende for sistemann til finalen. 

charlie27
charlie27Innlegg: 5221
11.12.17 13:46

Helt klart en verdig vinner :)

Langorm
LangormInnlegg: 7574
11.12.17 13:59
charlie27: Helt klart en verdig vinner :)

Enig. Halvor har også stått for god underholdning hele veien. Det er kanskje noen der ute, som kunne ha tenkt seg Halvor som front-vokalist i et Heavy Metal band? Han har jo volum, i både stemme og kropp. Rytmesans og utstråling har han med. Jeg kom nå i hug dette Turbo bandet. ;-))

Perbu
PerbuInnlegg: 3722
11.12.17 14:58

Verdig vinner? Han er jo bonde av yrke, og har vært det i mange år. Vil en profesjonell danser som deltar i "Skal vi danse?" med en annen profesjonell danser som partner, være en verdig vinner?

lsklars
11.12.17 15:00
Perbu: Verdig vinner? Han er jo bonde av yrke, og har vært det i mange år. Vil en profesjonell danser som deltar i "Skal vi danse?" med en annen profesjonell danser som partner, være en verdig vinner?

Med verdig vinner menes det at han har deltatt fullt ut i alle ukesoppdrag, noe ikke alle der inne har gjort til enhver tid. 

Vepsebrodden
VepsebroddenInnlegg: 174
11.12.17 15:59

Hekken er ikke i interesseområdet for den tapende finalisten.

lsklars
11.12.17 17:15

Hvem blir storbonde i kveld? 

(Innlegget ble redigert 11.12.17 17:15)

Aprilsnarr
AprilsnarrInnlegg: 4849
11.12.17 17:30

Syns vi burde kjørt en vgd-farmen med oppgaver som skal løses, tvekamper som skal kjøres og en som står igjen som vinner. Helt sikkert noen kreative sjeler som klarer ordne en type konkurranse. Med så stort engasjement som er her inne bør det være muligheter

Langorm
LangormInnlegg: 7574
11.12.17 17:43
Vepsebrodden: Hekken er ikke i interesseområdet for den tapende finalisten.

Ja, hekk meg nå både her og der. Hagehekk eller båt hekk. Jeg synes begge finalistene hadde god greie, på både det ene og det andre. For øvrig, så likte jeg lite finaletaperens fremføring av drittprat. Det må da være måte på. 

KingKongHalvor
KingKongHalvorInnlegg: 50169
12.12.17 09:40
dickenzz: Det kan fort få helt katastrofale følger for en slik programserie Spenningen var ihvertfall helt ødelagt i kveld, valgte å ta opp og spole over det meste av sendingen

Folk er forskjellige. Jeg var bortreist og så ikke siste sending før i går. Syns uansett det var en flott avslutning, selvom det at Halvor vant ikke var veldig overraskende.

Hvis man ser på Farmen kun pga konkurransemomentet så er det nok ødeleggende, men man gjør vel ikke det? Er jo alt det sosiale og spillet som gjør dette konseptet så populært.

KingKongHalvor
12.12.17 09:41
lsklars: Hvem blir storbonde i kveld?

Det blir deg min gode mann. ;-)

KingKongHalvor
12.12.17 09:44
Perbu: Verdig vinner? Han er jo bonde av yrke, og har vært det i mange år. Vil en profesjonell danser som deltar i "Skal vi danse?" med en annen profesjonell danser som partner, være en verdig vinner?

Dårlig sammenlikning. Farmen handler om langt mer enn bare å kunne melke og bygge skigard. Det sosiale spillet er det bærende elementet, det er det ikke i Skal vi danse. Og derfor er det ikke bøndene som vinner hver gang i Farmen, men heldigvis går det an for en bonde også, virket i mange år som det viktigste var å snike seg unna og lure alle andre.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg