Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Godt nyttår!! :)

NYTT TEMA
Vigi
VigiInnlegg: 10646
31.12.15 13:21

Jeg vil ønske alle her inne godt nyttår! Hva tror dere 2016 vil bringe? Får vi en reprise på 2014 da "ALT" klaffet med været fra påske til oktober? Får vi en kald januar og februar? Hvordan blir våren? Blir det godt med skiføre til påske? Blir 17.mai akkurat slik vi drømmer om; dvs lysegrønne trær, knallblå himmel og mild vårluft eller får vi haglbyger? ;) Hvordan blir sommeren? Blir den tragisk i sør med russerluft og drøm i nord eller får vi et av disse stasjonære høytrykkene over sørlige Skandinavia med drømmevær i sør og møkkavær i nord? Eller kanskje får vi godvær over hele landet? Får vi en like strålende høst i 2016 som vi hadde på Vestlandet i år? (tenker da på september-starten på november).

Blir det flom og storm på slutten av året akkurat som i år? Får vi endelig en hvit jul?

Deres tanker om 2016 må dere gjerne dele med andre her, men uansett hvilket vær vi får i året som kommer: GODT NYTTÅR!!! :)

(Innlegget ble redigert 31.12.15 13:25)

BorisA
BorisAInnlegg: 2404
31.12.15 18:26

Godt nyttår til alle værnerder :)

xpoolman
xpoolmanInnlegg: 3601
02.01.16 18:48

Et riktig GODT NYTT ÅR til alle dere fra meg også.

Å spå været for et helt år, når ikke engang "proffene" klarer å melde riktig mer enn ett døgn, vet ikke jeg om jeg vil begi meg ut på.

Men, jeg håper på en kald vinter med litt snø etter hvert, a la 2010.
Videre en fin vår som er varmere enn den i fjor.
Og så en sommer som den i 2014.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg