Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

dårlig gjort og ikke be jentene i klassen??

NYTT TEMA
...mariella...
...mariella...Innlegg: 8
21.10.16 17:58

Datteren våres blir snart 9år og går i 4.klasse. Men hun går ikke sammen med klassen sin da hun har tilrettelagt base der hun går sammen med 7 andre med spesielle behov. Jeg gjør alt for at hun skal få en fin bursdag og at hun skal invitere jentene i klassen, men hun vil ikke. Utviklingsmessig så ligger hun 2-3år bak sine jevngamle og føler seg ikke vel sammen med de. Hun sier hun vil feire med de på basen. 

Hun er i klassen av og til i mattfri, ellers på basen da det blir for mye for henne. Er det dårlig gjort av oss foreldre og kun lage bursdag med basen?  Hva hadde dere gjort? Jeg er så splitta.... 

RickiBK
RickiBKInnlegg: 58308
21.10.16 18:02
...mariella...: Er det dårlig gjort av oss foreldre og kun lage bursdag med basen?

Dersom dette er i strid med hva Datteren deres ønsker, så er det dårlig gjort. 

Hva sier hun?

HYYYL
HYYYLInnlegg: 40418
21.10.16 18:02
...mariella...: . Er det dårlig gjort av oss foreldre og kun lage bursdag med basen? Hva hadde dere gjort?

Nei jeg synes ikke det.
Synes datteren deres må få velge dette selv - tross alt hennes gebursdag.

missChance
missChanceInnlegg: 44390
21.10.16 18:03
RickiBK: Dersom dette er i strid med hva Datteren deres ønsker, så er det dårlig gjort.  Hva sier hun?

Hun vil jo ha bursdag med de i basen, står det :)

...mariella...
21.10.16 18:03

Hun vil ha bursdag med basen og ikke klassen. 

RickiBK
RickiBKInnlegg: 58308
21.10.16 18:04
...mariella...: Hun vil ha bursdag med basen og ikke klassen.

Og jeg svarer på spørsmålet.

kytec
kytecInnlegg: 25562
21.10.16 18:05

Er vel bare å følge datteren din sitt ønske her. Lykke til, blir sikkert en strålende bursdagsfest! 

missChance
21.10.16 18:05
...mariella...: Hun er i klassen av og til i mattfri, ellers på basen da det blir for mye for henne. Er det dårlig gjort av oss foreldre og kun lage bursdag med basen?  Hva hadde dere gjort? Jeg er så splitta....

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du tenker at det skulle være dårlig gjort? 

Hadde hun gått fast i klassen og plukket ut noen få som fikk være med, ville det vært dårlig gjort. Å be en fast gruppe er vel ganske vanlig. 

Det er jo også viktig at hun skal være komfortabel med festen. 

...mariella...
21.10.16 18:10

Er vel noe med det at jeg vil at hun skal ha tilhørighet til klassen også. Men innser at det ikke går slik som jeg ønsker. Men en fin dag skal hun få. 

missChance
21.10.16 18:12
...mariella...: Er vel noe med det at jeg vil at hun skal ha tilhørighet til klassen også. Men innser at det ikke går slik som jeg ønsker. Men en fin dag skal hun få.

Forstår. Men det er jo ikke noe som kan tvinges fram hvis det er så stort gap mellom dem. Hun har en gruppe hun føler seg vel sammen med, og det er vel det viktigste, tenker jeg :)

...mariella...
21.10.16 18:22

Ja det er helt sant, hun føler seg trygg og godt likt. Det er viktig:-)) Hun føler seg som de andre mens det gjør hun ikke i klassen. 

missChance
21.10.16 18:25
...mariella...: Ja det er helt sant, hun føler seg trygg og godt likt. Det er viktig:-)) Hun føler seg som de andre mens det gjør hun ikke i klassen.

Her ligger jo egentlig hele svaret på spørsmålet ditt :D

sanila
sanilaInnlegg: 34058
22.10.16 14:33
RickiBK: Og jeg svarer på spørsmålet.

Fantastisk oppvisning i enten manglende evne til at si:  " Jeg så ikke at du hadde skrevet i innlegget  hva jente helst ville selv"  og dermed  et dårlig forsøk på at ro.  og det var riktig dårlig.

Eller bevisst troll  i forsøk på. Yja det trolle nå forsøker på.

Eller ren hersketeknikk.

Da kan man velge selv-.

(Innlegget ble redigert 22.10.16 14:34)

sanila
sanilaInnlegg: 34058
22.10.16 14:38
...mariella...: Er det dårlig gjort av oss foreldre og kun lage bursdag med basen?

Jeg  hadde uten at blunke. som foreldre valgt basen.  Hvorfor invitere noen hun på ingen måte har et forhold til , klart hun ikke har det.  Hun er ikke der til hverdag.  De er fremmede for henne-

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg