Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Diskusjonstema; hva provoserer deg?

NYTT TEMA
ThomasLingam
ThomasLingamInnlegg: 2
07.03.16 16:01

Heisann! Jeg skal ha en diskusjonstime i morgen for klassen min, der jeg skal prøve å få med alle og provosere folk så mye som mulig. Målet er å ikke få en ensidig debatt, men å få provosert alle nok til å si sin mening. Hvilket tema skal jeg ta?

orbixx
orbixxInnlegg: 3587
07.03.16 23:26

Tja.

Jeg kan bli kraftig provosert av å bli provosert, og det mest fornuftige er bare å holde kjeften lukket når en eventuell kverulant pøser ut sitt sprøyt.

Hvis man vil ha meninger ut av folk, er vel det beste å behandle dem som kjæledyr, spesielt hunder. Kos, klapping og en godbit gir ofte gode resultater.

Lykke til- og et intelligent voff fra meg

eurepides
eurepidesInnlegg: 14598
10.03.16 22:30
ThomasLingam: Heisann! Jeg skal ha en diskusjonstime i morgen for klassen min, der jeg skal prøve å få med alle og provosere folk så mye som mulig. Målet er å ikke få en ensidig debatt, men å få provosert alle nok til å si sin mening. Hvilket tema skal jeg ta?

Temaet bør være: Hva er det mest provoserende folk i klassen din gjør?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg