Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Dimme

NYTT TEMA
ollay
ollayInnlegg: 1
03.09.16 14:17

hei

jeg er en gutt på 20 år og har som regel hatt god helse. Nå nylig ble jeg dimitert fra forsvaret på grunn av at jeg ble ganske dårlig etter hard fysisk aktivitet. det hendte 2 ganger at jeg måtte på syke stua og sykehus. men etter de to gangene så roet det seg, jeg ble litt svimmel og mistet balansen. det roet seg mer og mer men etter siste gang på syke stua sa legen nok er nok. "vi dimmer deg" men det jeg ble fortalt av løytnanten min var at jeg hadde en plass til neste år hvis jeg fant ut av hva problemet er og det kan løses. Men jeg merker at det kommer til og gå over av seg selv, prøvde intervall trening i går og jeg føler meg helt fin. så det jeg trenger hjelp med er hva jeg skal gjøre? hvem skal jeg kontakte i forsvaret? jeg er ekstremt motivert, og jobbe i forsvaret var helt gull, selv bare den korte tiden jeg var der. hvis du kan hjelpe meg hadde jeg satt stor pris på det. 

Takk

hjbjerke
hjbjerkeInnlegg: 1055
12.09.16 15:19
ollay: med er hva jeg skal gjøre? hvem skal jeg kontakte i forsvaret? jeg er ekstremt motivert, og jobbe i forsvaret var helt gull, selv bare den korte tiden jeg var der. hvis du kan hjelpe meg hadde jeg satt stor pris på det.

Først: ta en tur til legen din for å se om dere kan finne ut mer (ikke stol på at du er blitt bedre av deg selv, det høres ut som en utredning kan være på sin plass). Jeg regner med at du har fått klassifiseringen Midlertidig Udyktig ("MUD"). Ta derfor kontakt med den leiren/enheten der du var og finn ut om hva du evt. må gjøre videre (sannsynligvis er du fortsatt rulleført der du var).

Lykke til!

(Innlegget ble redigert 12.09.16 15:20)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg