Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.
Er det kanskje en falsk raddis? Altså en person som ser ut som en raddis, men som egentlig er noe helt annet. F.eks. partikkelfysiker eller astralaritmetiker? (det siste hørtes kanskje litt raddisaktig ut) Skal vi til vitenskapens verden?
1769: Er det kanskje en falsk raddis? Altså en person som ser ut som en raddis, men som egentlig er noe helt annet. F.eks. partikkelfysiker eller astralaritmetiker? (det siste hørtes kanskje litt raddisaktig ut) Skal vi til vitenskapens verden?
Vitenskap er rett, men ikke partikkelaritmetikk eller astralfysikk.
Nå har jeg lett litt på bloggen hennes, og hun kaller seg en slags aktivist, så da får vi gi henne for det, da. Så litt halv-raddis får vi kalle henne, men langt fra en som ville lenket seg til kjernekraftverk eller brent BHer eller bilder av kvinner uten BHer.
På tross av litt leting, så har jeg hverken funnet fødselsår eller nasjonalitet, men siden det nevnes at hun har jobbet i California, og de fleste unasjonaliserte wikipersoner kommer fra vi-er-så-viktige-at-vi-trenger-ikke-nevne-hvor-vi-kommer-fra-landet, tok jeg amerikaner for gitt...