1769 Innlegg: 19997
Boccherini : Syd-Europa, til og med ? Monark, eller bare adelig ?
Ikke sør. Bare adelig, men mange kongelige slektninger.
mito : Europa Øst, og Noens Elskerinne? Middelalder, avdeling sen- ?
Det ser ut til å ha gått sømmelig for seg. Avdeling sen er riktig.
mito Innlegg: 13256
Oooops!
Blanche of Lancaster
mito : Blanche of Lancaster
Det er riktig. Eller Blanka av Lancaster som vi kunne kalt henne på norsk. Tenkte det passet å få med noen flere Blanka'er i denne leken.
Canucks Innlegg: 26733
Typisk, her gjorde jeg alt av forarbeid for mito i dag morges, så kommer jeg på jobb, til min store forargelse, så var det tekniske pc-problemer, og jeg fikk ikke gjort et enkelt søk, som selvsagt hadde ledet fort frem, mtp. hvor mye jeg faktisk spurte om.
:)
Canucks : Typisk, her gjorde jeg alt av forarbeid for mito i dag morges, så kommer jeg på jobb, til min store forargelse, så var det tekniske pc-problemer, og jeg fikk ikke gjort et enkelt søk, som selvsagt hadde ledet fort frem, mtp. hvor mye jeg faktisk spurte om.
...og bedre blir det vel ikke av at jeg klødde meg i hodet over hintet, ettersom kultur allerde var avkreftet... Mammografi var liksom det nærmeste jeg klarte å komme på :-)
Du får prøve deg på denne karen , da.
Den buksepressen får man tro holder seg. :-)
Han minner litt om Cecil Rhodes, men du har neppe tatt en som er så høyt i kjendishierarkiet. Vest-Europa? Brite? Rundt 1900?
(Innlegget ble redigert 07.08.09 10:16)
Boccherini Innlegg: 17068
Den barten hadde jo selv onkel Josef vært stolt av. USA-Amerika og politikk ?
1769 : Han minner litt om Cecil Rhodes, men du har neppe tatt en som er så høyt i kjendishierarkiet. Vest-Europa? Brite? Rundt 1900?
Vi leter etter lavere kjendisfaktor enn Rhodes, ja. Ikke Vest-Europa. Da han så slik ut var vi nok et lite stykke forbi 1900.
Boccherini : USA-Amerika og politikk ?
Ikke USA, men vi skal til politikk.
Holder vi oss i Europa ? Muligens avdeling øst ?
mito : Ikke USA, men vi skal til politikk.
Det øvrige Amerika da? Skal vi til topps, politisk?
Boccherini : Holder vi oss i Europa ? Muligens avdeling øst ?
Det synes jeg var et meget godt forslag.
1769 : Skal vi til topps, politisk?
Statsministernivå da? Kaukasus?
(Innlegget ble redigert 07.08.09 10:35)
Vi skal til Balkan, men ikke statsminister. For å hjelpe: Han er ikke kategorisert som politiker på noe vis.
Vitenskap igjen ? Gamle Jugoslavia ?
T? Hellas? Involvert i Balkankrigene?
Boccherini : Vitenskap igjen ? Gamle Jugoslavia ?
1769 : T? Hellas? Involvert i Balkankrigene?
T er riktig. Ikke Hellas. Han ser ut til å ha en viss rolle i det som skjedde rundt de balkanske krigene ihvertfall.
Boccherini : Krigersk bulgarer ?
Ingen bulgarer. Ikke spesifikt krigersk heller.
Da er det vel bare Albania igjen? Med mindre du definerer Romania til Balkan.
1769 : Da er det vel bare Albania igjen?
Vet ikke om bare de er igjen, men det ser nesten slik ut. Vi skal iallefall til Albania.
Og Luigj Gurakuqi er helt rett. Ikke så veldig enkelt kategorisert.
(Innlegget ble redigert 07.08.09 11:03)
Velg forum Politikk - Norsk Aktuelt Innvandring, Rasisme og Flerkultur Norge og EU Politikk - Internasjonal Midtøsten Media Barn og Foreldre Miljø og Klima Luftfart og Samferdsel Livssyn Forsvar Jus Vitenskap Astronomi Filosofi Ideologi Historie Språk Likestilling Vær og skiføre Jobb og Utdanning Økonomi Data og Internett Datahjelp Mobil, iPod og dingser Foto, Video, Hifi, DVD m.m. Bil Motorsykkel Båt og Sjø Mat og Drikke Reisetips Hus, Hage og Oppussing Boligkjøp og Leie Fotball - Norsk Fotball - Premier League Fotball - Øvrig Britisk Fotball - Internasjonal Fotball - VM 2010 Fotball - Spill Fotball - Garderoben Tippekonkurranser Ishockey Tipping, Odds, Spill og Poker OL Vintersport Sport generelt Wrestling Boksing, Kampsport og MMA Håndball Amerikanske Idretter Golf Sykkel Motorsport Trav Tennis Sex Forelskelse Kjærester og Samboere Kjærlighetssorg Samliv generelt Mote og Livsstil Trening og Kosthold Uteliv Graviditet Helse Shopping Psykologi Musikk TV-program Film Hip Hop Spør en musiker Lister Backstage Tegneserier Quiz Spill Alternativt Livssyn UFO og Alternative Teorier Dyr Jakt, Fiske og Friluftsliv Litteratur Kunst YouTube Humor Hobby VG Diskutér Jul 2009 Valg 2009 Kjærester Utroskap Idol Brettspill Drept av sine menn!
Samfunn
Forbruker
Sport
Helse, sex og livsstil
Musikk, TV og film
Kultur og Fritid
Utdebattert