Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.
grock19: Han fyren her må da elske å sette seg til doms over mennesker..
Men er det av den legale eller religiøse sorten?
Fra de britiske ø'er? Eller lurer utseendet her? Tidlig amerikaner?
Dette er nok som bekreftet ingen jurist, nei. De britiske øyer er korrekt.
Boccherini: Kjent for annet enn prestegjerningen ? Muligens politisk involvert ?
Litt politikk var det vel i deler av det han gjorde, men det blir et søkemessig blindspor. Han er kjent for én annen ting i tillegg til prestegjerningen.
Hva tror du wikipedia sier om man går inn og fjerner årstallskategorieringen før man gir oppgaver, og setter dem tilbake etterpå? Spesielt med personer født før ca 1750 kunne jo det være interessant.
Noe sier meg at spesielt én deltaker vel vil kunne falle for fristelsen til å dra denne litt vel langt... ;-)
1769: Hva tror du wikipedia sier om man går inn og fjerner årstallskategorieringen før man gir oppgaver, og setter dem tilbake etterpå? Spesielt med personer født før ca 1750 kunne jo det være interessant.
Noe sier meg at spesielt én deltaker vel vil kunne falle for fristelsen til å dra denne litt vel langt... ;-)
Hm.. kunne vært interessant ja, men er ikke sikker på om det hadde fungert, fordi jeg tror ikke det oppdaterer seg så fort, slik at du ville fortsatt fått treff på google om kategorien var fjernet for 30 min siden..
Hehe, du må identifisere vedkommende, ellers er det ingen som skjønner hvem dette er!
grock19: Hm.. kunne vært interessant ja, men er ikke sikker på om det hadde fungert, fordi jeg tror ikke det oppdaterer seg så fort, slik at du ville fortsatt fått treff på google om kategorien var fjernet for 30 min siden..
Tja... Jeg har allerede gjort noe lignende i ett tilfelle, og det fungerte da aldeles utmerket. :-)
Men dette var før kategorisøkenes tid. I gamle dager måtte vi nemlig gå gjennom alle kategoriene manuelt. Søkte vi f.eks. på "french generals" så fikk vi i beste fall opp et par fjes.
1769: Tja... Jeg har allerede gjort noe lignende i ett tilfelle, og det fungerte da aldeles utmerket. :-)
Såpass? Hm, ok.
Vel, det hadde jo vært litt "manipulering" å drive med dette hele tiden, mens sef. interessant.. måtte i alle fall rettet opp etterpå, ellers hadde det jo blitt vandalisme i stor stil!
Tidenes beste intervju på NRK alltid nyheter nå, med Ole Kopreitan fra Nagasaki som ikke hører spørsmålene til intervjuer og uttaler seg rent generelt.