1769 Innlegg: 26351
Nei. Men han betalte nok skatt til sultanen.
Boccherini Innlegg: 21690
Mhm, så sydøst-Europa er stedet, altså ? Forfatter ?
grock19 Innlegg: 31377
Fra områder som sorterte under Sovjet-unionen på ett langt senere tidspunkt? Eller under Tysklands allierte på samme tidspunkt?
Boccherini : Mhm, så sydøst-Europa er stedet, altså ? Forfatter ?
Jeg tror vi skal til Sydøsteuropa. Forfatter er riktig.
Landet hans sto etterhvert på Hitlers side i wwii. Selv om det opprinnelig var alliert med Polen (tror jeg).
Alecu Văcărescu
Sønnen har vi jo hatt før..
(Innlegget ble redigert 07.08.09 14:25)
Boccherini : Alecu Văcărescu
Sønnen har vi jo hatt før..
1769 har alltid problemer med å holde lankene sine unna disse sølv-tungede rumenske poetene og aller mest de fra Văcărëscü-familien.
Coach Innlegg: 33894
Hmmm... ser det sånn ut allerede, altså?
10: 9: 8: 7: 6: 5: 1769 4: grock19 3: Coach, Insane2 2: Canucks, mito, Boccherini 1: Kalle73, biermann, duranimo
Ja, ja, pen trappeformasjon, i det minste... ;-)
Coach : Hmmm... ser det sånn ut allerede, altså?
Dette klarer da vel du og din østerriske allierte å snu oppned på en knapp halvtime, skulle jeg tro. :-)
Insane2 Innlegg: 15282
Tysker? Ekte? OVerlevde krigen? Wikibilde(T)?
Insane2 : Tysker? Ekte? OVerlevde krigen? Wikibilde(T)?
Ja, ja, ja, nei. Han har ikke noe som helst Wikibilde, av en eller annen fordømt grunn. Men artikkel har han.
Boccherini : Han har ikke noe som helst Wikibilde, av en eller annen fordømt grunn. Men artikkel har han.
Da kan jo dette bli interessant.
Innsatsgruppe i øst? Eller skrivebordsarbeidende i bunkeren i de ikke fullt så glade aprildagene '45?
1769 : Eller skrivebordsarbeidende i bunkeren i de ikke fullt så glade aprildagene '45?
Praktisk talt innertier !
Det spekuleres i om vedkommende er død, men jeg har ikke funnet noen bekreftelse noe sted, så jeg regner med han er i live fortsatt.
Coach Innlegg: 33894
1769 : Dette klarer da vel du og din østerriske allierte å snu oppned på en knapp halvtime, skulle jeg tro. :-)
Teknisk sett fullt mulig, åpenbart, selv med deg til tilstede (så lenge vi holder oss unna ditt fremste ekspertisefelt, Sheffield Wednesday, vel å merke). ;-)
Men så utspekulerte er vi da ikke... ...eller kanskje vi er det? ;-p
Vel, jeg blir fraværende stort sett hele resten av dagen og kvelden, så ingen slik trussel fra min side i denne runden, i det minste. Du får kose deg med jernkors og parykker så lenge, så får vi se i neste tråd... :-)
Rochus Misch
Korrekt , her avbildet foran bygningen i Wolfsschanze, hvor det smalt en viss dato for 65 år siden..
(Innlegget ble redigert 07.08.09 14:47)
Haha, var dette Misch ja?
Jeg hoppet over ham av en av de mest irrasjonelle grunner ever..
I untergang var han jo ganske stygg!
I virkeligheten var han jo en kjekk ung nazist! (Vel, jeg trodde faktisk han hadde bilde også, har vært på artikkelen en gang i tiden.)
(Innlegget ble redigert 07.08.09 14:52)
Iberia? 14-1500-tallet? Oppdager? Wikibilde(T)?
Insane2 : Iberia? 14-1500-tallet? Oppdager? Wikibilde(T)?
Sør-Europa? 1600-tallet? Pirat?
Jeg gjetter på 1600-tallet og vest-europeisk sjøulk ?
Insane2 : Sør-Europa? 1600-tallet? Pirat?
Nei, ja, nei.
Jeg er ikke 100% sikker på om mannen jeg har pekt på er riktig mann, men bildet (som dette er et utsnitt av) står i alle fall på siden hans.
Boccherini : Jeg gjetter på 1600-tallet og vest-europeisk sjøulk ?
Ikke sjøulk. Resten er rett.
Boccherini : Hollandsk kriger, da ?
Kriger, men ikke hollansk.
Velg forum Politikk - Norsk Aktuelt Innvandring, Rasisme og Flerkultur Norge og EU Politikk - Internasjonal Midtøsten Media Barn og Foreldre Miljø og Klima Luftfart og Samferdsel Religion og livssyn Forsvar Jus Vitenskap Astronomi Filosofi Ideologi Historie Språk Likestilling Vær og badeforhold Jobb og Utdanning Økonomi Data og Internett Datahjelp Mobil, iPod og dingser Foto, Video, Hifi, DVD m.m. Bil Motorsykkel Båt og Sjø Mat og Drikke Reisetips Hus, Hage og Oppussing Boligkjøp og Leie Fotball - Norsk Fotball - Premier League Fotball - Øvrig Britisk Fotball - Internasjonal Fotball - VM 2010 Fotball - Spill Fotball - Garderoben Tippekonkurranser Ishockey Tipping, Odds, Spill og Poker OL Vintersport Sport generelt Wrestling Boksing, Kampsport og MMA Håndball Amerikanske Idretter Golf Sykkel Motorsport Trav Tennis Sex Forelskelse Kjærester og Samboere Kjærlighetssorg Samliv generelt Mote og Livsstil Trening og Kosthold Uteliv Graviditet Helse Shopping Psykologi Musikk TV-program Film Hip Hop Spør en musiker Lister Backstage Tegneserier Quiz Spill Alternativt Livssyn UFO og Alternative Teorier Dyr Jakt, Fiske og Friluftsliv Litteratur Kunst YouTube Humor Hobby VG Debatt Russ 2010 Valg 2009 Kjærester Utroskap Idol Brettspill Drept av sine menn! Jul og høytid
Samfunn
Forbruker
Sport
Helse, sex og livsstil
Musikk, TV og film
Kultur og Fritid
Utdebattert