Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.
grock19: Nå skal jeg, på samme måte som det sirkulerer kenyansk fødselssertifikat for Obama rundt omkring, sirkulere skriv som viser at 1769 ikke er en den legitime vinner av dette poenget!
Du får lage en stille protest med å servere levende kulturelle moderne fjes, gjerne lissepasninger til andre ut runden :-)
1769: Ikke spesielt høy offiser, tror jeg. På land, ser det ut til.
Vi kan kutte "tror jeg". Men han var også til sjøss.
Men det kan dere vel allerede se av galningens svar. Han er kjent fordi han ble malt av El Greco. Og for en gangs skyld tok jeg en kar som hadde en del commonskategorier.
Hovedsaklig militær? Eller drev han med politikk og kultur og viteskap og slikt i større grad? Kriminell i de aktuelle myndigheters øyne? Eller rett og slett kongelig, men ikke konge?
Nå som Nappe tar kvelden, så må nattskiftet være mer taktiske, det vil si at bare galningen må få country-fjes tilsendt :-) sånn at det blir nok poeng i natt :)
USA? Amerikansk? "American Country Musicians"? "American Country singers-songwriters" "American country singers" for instrument? for plateselskap? for stat? Opry? lett-googlet? levende? i noen stubber? stor på 50 og 60 tallet? født før krigen? og da mellom 1920 og 1940?
Ja, en del spm. men her skal det tross alt gå fortere for seg :-)
Canucks: Akkurat ja, da blir det vel som tideligere :-)
USA? Amerikansk? "American Country Musicians"? "American Country singers-songwriters" "American country singers" for instrument? for plateselskap? for stat? Opry? lett-googlet? levende? i noen stubber? stor på 50 og 60 tallet? født før krigen? og da mellom 1920 og 1940?
Ja, en del spm. men her skal det tross alt gå fortere for seg :-)
USA. Kategorisert for plateselskap. Lettgooglet. Stor på 50 og 60-tallet. Født før WW2, men ikke i det tidsrommet du foreslår.