Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.
Kalle73: Du skifter avatar så ofte at jeg mistenker deg for å være sønnen til Rune Rudberg....
Haha.. Rune R ja.. glad i fornærmelser du ;)
Nå skal jeg ikke forvente at folk holder oversikt over bildene mine, men en fjesleter som deg burde da kunne sett at jenta til venstre er den samme som forrige bilde ;)
En god venn av meg dro til Thailand for en liten stund siden, hvor han påtraff Rune R som kom bort og skulle se hva som foregikk, da en medlem av hans reisefølge, en harrytass i 50-årene, ble stripset fast i setet sitt etter å ha slått (etter) flyvertinnene da han ble nektet ytterligere alkoholservering. De måtte rope over anlegget etter folk med politi/vekter-erfaring.
grock19: Brukte han stemmen for å levere disse tekstene innimellom? Noe skrevet? Innspilt?
Denne scenen, e.l: Er den ett fysisk konsept?
Han skrev en del, men etter å ha lest en del om ham så kan jeg ikke si med sikkerhet om det var det han hadde skrevet han leste opp, eller om han gjorde det han gjorde uten manus.
Det ser ikke ut til at han stod på en scene. Mer i et slags auditorium.
grock19: Foredragsholder?
Inspirert av James Joyce?
Sære emner han befattet seg med?
Foredragsholder er vel riktig. Definitivt ikke inspirert av James Joyce. Emnene var ganske forskjellige vil jeg tro, det er fremstillingsmåten som er det essensielle.
grock19: Ekstremt sparsomt kategorisert f.ø?
Kat. for fødsels eller dødsår? Var han kontroversiell?
Han har nok kategorier (det vil si, han har én som er nettopp det han var, de andre er vel ikke så lette å gjette seg til). Han var nok ikke så veldig kontroversiell. Det er ikke så ofte folk i hans "bransje" blir kontroversielle, men det hender innimellom.
grock19: Er han egentlig litt mer kjent enn den ekstreme obskuriteten jeg føler vi har kommet til nå..?
Er kanskje bare søndagshjernen min som ikke er god nok.
Enkelthendelse? Kriminelt? Drept? Døde ung?
Lecturer?
Dette er mye enklere enn du tror. Mannen tilhører en spesiell sjanger og er kategorisert for dette. Sjangeren kan brukes i mange kunstformer, alt i fra tv-serier via litteratur til visesang.
Han er kjent for sitt virke og var ikke kriminell. Han døde ung, men ble ikke drept.