Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.
Mitt søk var litt mer omfattende :-) "1900..1919 births" -"bluegrass" -"American country musicians" -"jazz" -"blues" "Records artists" -"American country singers" -"Musicians from" -"American country singer-songwriters" "country" site:wikipedia.org
grock19: Fjorårets sesong? Året før? Toppserien i landet? Div. under?
Sentral-Europa? Tysktalende? N/V-Europa?
Spilt nordmenn i klubben til noen av de?
Har noen av dem wikiartikkel med bilde? Artikkel?
Fikk noen av klubbene medalje sist sesong?
Skal vi se.
Bildet er eldre enn fjoråret. Toppserien i landet.
Ikke sentral, ikke tysktalende, Nord-Vest er treff.
grock19: Liga som ikke er blant de 5 store? Flere enn 16 lag i systemet?
Nordisk-talende? Fransk-talende i noe slag? Bildet fra før 2005?
Noen av spillerne fortsatt aktive?
Liga blant 5 store, flere enn 16.
Fransktalende, ikke før 2005, fortsatt aktive for begge.
Og ja, ble overrasket over tiden, jeg har da varslet at det skal gå mer effektivt for seg på nattskiftet for min del :)
Her må vi ta etter modell fra dagskiftet, for det å servere Kanutter, og kun skrape 2-3 poeng, mens de står går nesten i mål på et dagskift. Nei, da blir det jo å gi Nappe rundeseierene :-)
kansas00: jaja.. takk for en oppgave uten militære feltherrer og gamle grever :)
Hehe, men når det kommer slike feltherrer, så er det ikke verre enn å søke på kategorier som finnes, som f.eks Field marshals of etc. det er mye oversikt i wikipedia universet :)
Canucks: Hehe, men når det kommer slike feltherrer, så er det ikke verre enn å søke på kategorier som finnes, som f.eks Field marshals of etc. det er mye oversikt i wikipedia universet :)
grock19: Det blir nok litt av de ikveld!
I tillegg; Her hadde du nok tatt meg om du var enda litt mer dreven kansas :)
Dette ganske enkle søket gav den som første treff. :)
fordelen ved å være dreven på denne her "leken" det ;) fikk iallefall litt mer "innsikt" i fransk fotball ..hehe
kansas00: mørkt hår.. la meg gjette litt vilt.. fra rundt middelhavet et sted.. frankrike/italia ? i 30-årene.. jobber inne media ?
Fra rundt middelhavet ett sted stemmer det, men ikke Italia/Frankrike. 30-årene stemmer - hun gjør ikke det, men hun har absolutt gjort det på ett tidspunkt ja :)