Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Nei.
La meg bruke cappucinoskje: MANNEN VAR HUMORISTISK!
I tillegg var han altså AMERIKANSK.
Kategorisert på formen "amerikansk [utøver av virke]"?
Edit: Det var han visst, ja. Men som humorist, ikke komiker. Den kategorien var jeg ikke klar over, her i busken...
(Innlegget ble redigert 09.08.09 18:18)
Det er riktig. Er dere alle i tung bakrus i dag?
Fy f, nå har jeg gått gjennom mye vaudeville og gud vet hva..
Så generelle kategorier må avskaffes! De er rett og slett for vanskelige for en fjesleterhjerne å tenke ut!
Jeg har heldigvis ikke vært aktiv med leting hele tiden, litt annet som skjer her, bl.a bilder fra i går, men jo, ikke umuig at man er Treg, fordi om man ikke er fyllesjuk (for det slipper jeg som regel)
Det kan m,an da være selv om man opptrer på Vaudeville....
Og hvorfor i svarte skrev jeg det, en halvtime etter at jeg tenkte det?!?!
(Innlegget ble redigert 09.08.09 18:24)
10:
9: 1769
8:
7: Insane2
6: Coach, Kalle73, grock19
5:
4:
3: mito
2: Canucks, Boccherini, mohansa, biermann
1: duranimo
Det ser slik ut.
Virker som venninnene til grock ble tørste utpå kvelden, i det minste. :-)
Og ettersom det nå er matchball...
10:
9: 1769
8:
7: Insane2
6: Coach, Kalle73, grock19
5:
4:
3: mito
2: Canucks, Boccherini, mohansa, biermann
1: duranimo
... så kan vi vel som neste oppgave forvente hun som kjøpte flaska, samt den eldre venninnen hun lånte leg'et til da hun gjorde det? ;-)
Enighet om stillingen også, ja, ikke verst!
(Innlegget ble redigert 09.08.09 18:28)
Haha, nei ikke så lett!
Det er f.ø en tidligere oppgavepike med en "6000 ml (Methuselah) size" Belvedere i klubben vi var mest på i Singa:) 6000 x 40% skal vel bli omlag i overkant av 2,4 l (med 96% som max) ren alkohol.. Good life :)
Gikk ett par av de på VIP'en ja :)
(Innlegget ble redigert 09.08.09 18:33)
WikibildeT? Det er jo lov å håpe... :-)
Wikiartikkel? Amerikansk? USA? Kultur?
Bobs..
Engelsktalende, aktivisme ?
(Innlegget ble redigert 09.08.09 18:56)
Mhm, men jeg får vel si; "Dream on" ;)
Nei. Ja. Ja. Nja.
Tenk hvis hun faktisk viser seg å hete akkurat det... ;-)
Artig band forresten;
"Although two of their albums are dominated by covers, the overwhelming majority of their repertoire is original, with songs discussing diverse subjects like lunar cattle farming, sleepy bus drivers, bumper stickers, laundry, hurricane-related flooding, graffiti, Oliver North, shopping-mall security guards, celebrity autographs, synaesthesia, post office violence, heart transplants, Heaven's Gate, spontaneous human combustion, turtles, rebellious footwear, tattoos, nicknames for genitalia, and felines intent on ruling the world."
"Ah, Oliver North.. He was like poured into that uniform.."
Homer Jay Simpson.
Har faktisk hatt det!!
Men det er 18 år og mange kilo siden.....
Brilliant! En smule brunkrem inne i bildet også? :-D
Ellers skulle det ikke forundre meg om denne nye damen har blitt drept, noe som i så fall burde være en sak for inspektør Dikko... er hun forresten nevnt på (engelsk) Wiki?
Mye skokrem faktisk..... og den var ikke akkurat lett å få av. Hadde et øre med kraftig brunskjær i ukesvis etterpå....
Blir det mitt nye økenavn forresten?
"wave back" :)
Jeg måtte bare endre svaret i full fart, da jeg begynte med å kommentere at ingen andre hadde stilt spørsmål, hvilket ikke stemte da innlegget ble publisert, så derfor ble det bobs ;)
Ikke blitt drept.
Hun er nevnt på engelsk wiki.
:)
Aha! Du kunne jo latt ditt omsorgsfulle innlegg for ensomme matchballstillere stå :) Men ok, da var det oppklart ;)