Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.
Coach: Noe mediamessig her? TV, for eksempel? Nevnt på siden til en person, et fysisk objekt, et geografisk sted eller en organisasjon/bedrift/forening?
Coach: "Family values conservative" er vel noe som det strengt tatt kun fungerer å være i teorien... ;-)
Lurt å droppe all politisk vinkling på denne damen, kanskje?
Hehehe :) Jeg er nok mer med dem på forsvar, likebehandling, våpen, økonomi og utenriks og da prater jeg sånn skillelinjene var pre-Bush.
Coach: Neida, jeg har ikke inntrykk av det. Dessuten har "værdame uten klær" langt flere kulturelle aspekter ved seg enn "nyhetsanker med slips"... ;-)
Rimelig å kalle henne en form for journalist? Enkelthendelse(r) sentralt her?
1769: Har hun avslørt en republikaner med hodet godt plantet i feil skritt?
Hehe, stereotypiene om mine oppgaver er nå såpass tykke at jeg vel trolig kunne gått til SOS Rasisme eller en av de andre organisasjonene i det antirastiske/multikult-industrielle komplekset og påberopt meg stigmatisering!
grock19: og da prater jeg sånn skillelinjene var pre-Bush
"Good, old Ronald", ja! ;-) ...så at du slang inn en hyllestvideo igjen i går. Helt random timing, eller var det i anledning noen form for jubileum?
Er hun nevnt (med rød skrift) på siden til en annen person involvert i denne enkelthendelsen? En mann? Som er i live, og også jobber/jobbet i media? Kollega av henne? Eller heller en hun skrev om?
Coach: "Good, old Ronald", ja! ;-) ...så at du slang inn en hyllestvideo igjen i går. Helt random timing, eller var det i anledning noen form for jubileum?
Er hun nevnt (med rød skrift) på siden til en annen person involvert i denne enkelthendelsen? En mann? Som er i live, og også jobber/jobbet i media? Kollega av henne? Eller heller en hun skrev om?
I like Randomness ;)
Ja (ikke rød skrift) Mann. Ikke i live. Jobbet ikke i media, ikke kollega. Tror heller ikke hun skrev om personen.
grock19: Mann. Ikke i live. Jobbet ikke i media, ikke kollega. Tror heller ikke hun skrev om personen.
Rett og slett mannen hennes? Som døde i denne enkelthendelsen? Var hun i så fall selv også direkte involvert, eller mer som pårørende? Døde mange andre også? Hendelse etter seneste årtusenskifte?
Coach: Rett og slett mannen hennes? Som døde i denne enkelthendelsen? Var hun i så fall selv også direkte involvert, eller mer som pårørende? Døde mange andre også? Hendelse etter seneste årtusenskifte?
Alt feil, ja. Og så jeg som syntes dette begynte å høres så 9/11-relatert ut... :-/
Familiemedlem? Annet terroranslag, eller ulykke? Som fyren med artikkelen overlevde? Hendelse i USA? Og skal jeg forstå dette konante nei'et dithen at hun verken var direkte involvert i hendelsen, eller pårørende av noen som var det? Var fyren direkte involvert i hendelsen?