Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.
Coach: Familiemedlem? Annet terroranslag, eller ulykke? Som fyren med artikkelen overlevde? Hendelse i USA? Og skal jeg forstå dette konante nei'et dithen at hun verken var direkte involvert i hendelsen, eller pårørende av noen som var det? Var fyren direkte involvert i hendelsen?
Nei. Nei. Nei. Ja. På det jeg har klart å se; Nei (Og ikke pårørende av noen som var det). Nei. Samme som på Nei nr 4.
Coach: Rett og slett mannen hennes? Som døde i denne enkelthendelsen? Var hun i så fall selv også direkte involvert, eller mer som pårørende? Døde mange andre også? Hendelse etter seneste årtusenskifte?
Bare så det ikke blir "korsfestelse" her etterpå, mye av dette er bare marginalt feil.
Men det er matchball, da blir det ikke slinger i valsen.
Så hun har ingen ekteskaplig eller familiær relasjon til denne mannen. Og ingen av dem ser ut til å ha vært direkte involvert i den aktuelle hendelsen... var hennes tilknytning til hendelsen av det journalistiske slaget? Foregikk hendelsen også i en sørstat øst for elva uten kystlinje?
Hadde hun utenomekteskaplige relasjoner til ham som familieverdikonservative helst ser at forekommer innenfor ekteskapet?
Coach: Rett og slett mannen hennes? Som døde i denne enkelthendelsen? Var hun i så fall selv også direkte involvert, eller mer som pårørende? Døde mange andre også? Hendelse etter seneste årtusenskifte?
1769: Samboeren hennes?
Som døde like etter denne hendelsen?
Var hun indirekte involvert/skyld i hendelsen?
Døde det noen få andre også?
Hendelse like før y2k?
Flott dedusert ut fra opplysningen om "marginale feil"! :-)
Coach: Så hun har ingen ekteskaplig eller familiær relasjon til denne mannen. Og ingen av dem ser ut til å ha vært direkte involvert i den aktuelle hendelsen... var hennes tilknytning til hendelsen av det journalistiske slaget? Foregikk hendelsen også i en sørstat øst for elva uten kystlinje?
Hadde hun utenomekteskaplige relasjoner til ham som familieverdikonservative helst ser at forekommer innenfor ekteskapet?
1769: Samboeren hennes?
Som døde like etter denne hendelsen?
Var hun indirekte involvert/skyld i hendelsen?
Døde det noen få andre også?
Hendelse like før y2k?
Nei, jeg ville ikke kalt ham det, men noen ville kanskje vært uenig. Han flørtet bittelitt sjangeren så vidt jeg skjønner, i alle om man bruker sjangeren i vid forstand.
Vi fortsetter: Hendelse på 80-tallet? Som ingen døde i? Men som var skandalepreget? Har hendelsen egen engelsk wikiside? Foregikk den i en stat vest for elva? Med kystlinje? Hadde hun samme type tilknytning til hendelsen som mannen med artikkelen?
grock19: Nei, jeg ville ikke kalt ham det, men noen ville kanskje vært uenig. Han flørtet bittelitt sjangeren så vidt jeg skjønner, i alle om man bruker sjangeren i vid forstand.
Javel ja... Ikke akkurat min hjemmebane, for å si det ekstremt mildt. Det blir som Mjølner på Nou Camp. Ingen god følelse...
Coach: Vi fortsetter: Hendelse på 80-tallet? Som ingen døde i? Men som var skandalepreget? Har hendelsen egen engelsk wikiside? Foregikk den i en stat vest for elva? Med kystlinje? Hadde hun samme type tilknytning til hendelsen som mannen med artikkelen?
Nei. Det er å overdrive. Ja/Nja. Nei. Nei. Ja. Nei.
Sangar/låtskrivar? Innen rock og roll? Som ble født før andre verdenskrig, og døde etter 1980? Og er kategorisert for fødsels- og dødsår? Og har bilde(r) i artikkelen sin?
Hendelse i nordstat? New England? Som nøyaktig én person døde i?
1769: Ut i fra den kunnskapen om moderne musikk (etter 1950) som du regner med at jeg sitter inne med, - vil du tro at jeg har hørt om vedkommende før? :-)
Kødder du eller?
Ikke trippel-A kjendis som flørta med køntri og som du har hørt om?????
Kalle73: Ikke trippel-A kjendis som flørta med køntri og som du har hørt om?????
Nei, det er sant. Noen ganger har jeg litt for stor tro på meg selv. Godt det finnes nordlendinger slik at man kan få beina godt plassert på jorda igjen. Årets desidert dummeste spørsmål så langt.
1769: Ut i fra den kunnskapen om moderne musikk (etter 1950) som du regner med at jeg sitter inne med, - vil du tro at jeg har hørt om vedkommende før? :-)
Da du jo har stor kapasitet skal jeg vel ikke utelukke det, men du får tilgi meg om jeg tillater meg å tvile ;)
Coach: Sangar/låtskrivar? Innen rock og roll? Som ble født før andre verdenskrig, og døde etter 1980? Og er kategorisert for fødsels- og dødsår? Og har bilde(r) i artikkelen sin?
Hendelse i nordstat? New England? Som nøyaktig én person døde i?