Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.
... men søket ditt ligner på automatiske forespørsler fra et datavirus eller spionvareprogram. For å beskytte brukerne våre kan vi ikke behandle forespørselen din nå.
1769: Jeg er med!!!! Halleluja!!!
Vi beklager ...
... men søket ditt ligner på automatiske forespørsler fra et datavirus eller spionvareprogram. For å beskytte brukerne våre kan vi ikke behandle forespørselen din nå.
Juhu!!
Dette har jeg virkelig jobbet for!
1769: Jeg er med!!!! Halleluja!!!
Vi beklager ...
Juhu!!
Dette har jeg virkelig jobbet for!
Coach: Men så presiser det da, din republikaner-fjott! ;-P
Svare på årstallskategorier kan du vel også gjøre, du har jo tross ikke servert noen av bildene hans...
Pfft, jeg byttet linje der du byttet linje, og jeg skrev bilder :P
Nåja, vi var vel tre stykker som kom over GG. Allin (som du jo har latt oss stifte bekjentskap med tidligere også) bortimot samtidig, så det var vel rett og slett den tilgjengelige informasjonen som ble tilstrekkelig stor etterhvert.
For øvrig sliter jeg litt med å se hvordan Allin ikke var involvert i sin egen død... og at han ikke engang døde i forbindelse med den... :-p
Coach: For øvrig sliter jeg litt med å se hvordan Allin ikke var involvert i sin egen død... og at han ikke engang døde i forbindelse med den... :-p
?
Som jeg nevnte i forbindelse med Tennessee-spm. kan det noen ganger bli litt komplisert med spørsmåene i disse "finne langt mer kjent person enn den vi egentlig skal frem til"oppgavene.
grock19: ?
Som jeg nevnte i forbindelse med Tennessee-spm. kan det noen ganger bli litt komplisert med spørsmåene i disse "finne langt mer kjent person enn den vi egentlig skal frem til"oppgavene.
Poenget var at jeg spurte om fyren med artikkelen døde i denne hendelsen, eller overhodet var involvert i den. Noe du avkreftet...
Coach: For øvrig sliter jeg litt med å se hvordan Allin ikke var involvert i sin egen død... og at han ikke engang døde i forbindelse med den... :-p
Sånne spørreremser som du lirer av deg er det jo ikke rart folk går seg vill....
Var en stund overbevist om at vi skulle til siden til en amerikansk pønk-køntri stjerne født etter krigen og død på 50-tallet som ved et gedigent uhell fikk en annen persons overdose på en øy i Mississippi mens denne dama satt i taxien utenfor å ventet.....