Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.
mohansa: :-)
For å få humøret opp igjen serverer jeg denne solstrålen.
Takk, men jeg avstår. ;-)
Spør kun om én ting før jeg tar en pause nå, og det er om denne fyrens navn stort sett forekommer i én utgave, i motsetning til denne Hmongen din, som jeg hadde oppdrevet ca. 5 timer før Kalle fikk poeng på akkurat samme navnevariant som jeg hadde, men droppet å svare på pga at bildet skulle være oppsøkbart på navn?
Coach: Spør kun om én ting før jeg tar en pause nå, og det er om denne fyrens navn stort sett forekommer i én utgave, i motsetning til denne Hmongen din, som jeg hadde oppdrevet ca. 5 timer før Kalle fikk poeng på akkurat samme navnevariant som jeg hadde, men droppet å svare på pga at bildet skulle være oppsøkbart på navn?
Kun en utgave av denne karens navn som jeg har sett.
Dessuten ser jeg faktisk nå at han har wikiartikkel. Han har det bare ikke på engelsk wiki. Blemme fra min side.
mohansa: Dessuten ser jeg faktisk nå at han har wikiartikkel. Han har det bare ikke på engelsk wiki.
På hva slags språk? Hmong? Jeg får ikke noe wikitreff på noen av navnevariantene, faktisk, men så er jo også disse søkene begrenset til latinske bokstaver.
Ellers var faktisk navnet "Karl Txajkaug Thoj" ganske lett oppdrivbart utfra de hintene du hadde gitt, men det ga altså ikke bildetreff, og "Karl Thojntxhebvwg" så jeg ikke snurten av på nettet før jeg hadde selve denne navnevarianten å søke med.
Nå blir jeg fraværende en stund, men hvis du kommer i utleggerposisjon senere i kveld synes jeg faktisk du kan være litt generøs, med tanke på at jeg satt med korrekt svar i timesvis i går, mens du ikke var her (lov å prøve seg!)... :-p
1769: Var det en eller flere politikere som ble drept? Kan vi kalle vår mann for en fascist eller ny-fascist?
Ikke som jeg vet om, men det var visst meningen at en slik skulle ta repern i en av disse hendelsene, men han overlevde. Jeg kjenner ikke til vår manns politiske preferanser.
Coach: På hva slags språk? Hmong? Jeg får ikke noe wikitreff på noen av navnevariantene, faktisk, men så er jo også disse søkene begrenset til latinske bokstaver.
Ellers var faktisk navnet "Karl Txajkaug Thoj" ganske lett oppdrivbart utfra de hintene du hadde gitt, men det ga altså ikke bildetreff, og "Karl Thojntxhebvwg" så jeg ikke snurten av på nettet før jeg hadde selve denne navnevarianten å søke med.
Nå blir jeg fraværende en stund, men hvis du kommer i utleggerposisjon senere i kveld synes jeg faktisk du kan være litt generøs, med tanke på at jeg satt med korrekt svar i timesvis i går, mens du ikke var her (lov å prøve seg!)... :-p
Nå var det ikke Hmong-Amerikaneren vår, men den nye oppgaven som viste seg å ha wikiside på annet språk enn engelsk, og det var overraskende nok ikke på Hmong heller. :-P
General Maletti er riktig. Italiensk etteretningsoffiser med involvering i minst to bombeattentater utført som "false flag"-operasjoner som del av Operasjon Gladio.
Sjekka alle som var nevnt i artikkelen om Piazza Fontana-bombingen, men der sto han sjølsagt ikke. (Hengte meg for mye opp i (de erklærte) neo-fascistene.)
Kalle73: Synes forresten Coach begynner å ligne en navnebror fra en hurra-serie i Boston som farer opp i tide og utide.....
Nå har jeg faktisk sett særdeles lite av de tidlige Cheers-sesongene, så jeg har ikke tilstrekkelig grunnlag til å uttale meg om den sammenligningen... men denne treneren på baren i Boston, var han flink til å holde styr på regnskap? I så fall er nok undertegnede og Boc de eneste han har mye til felles med i denne leken.
Og på bakgrunn av dette kan jeg meddele at Nappes tredje strake seier kom såpass overlegent som dette:
1769: Jeg er med!!!! Halleluja!!!
Vi beklager ...
... men søket ditt ligner på automatiske forespørsler fra et datavirus eller spionvareprogram. For å beskytte brukerne våre kan vi ikke behandle forespørselen din nå.
Juhu!!
Dette har jeg virkelig jobbet for!
Vet ikke om det er dette eller rundeseieren som betyr mest for deg, så jeg får gratulere med begge deler!
(Leser noen ganger om foppallspillere som tar f.eks. cupgull, og sier at det er en større opplevelse enn sex, blant annet fordi det ene skjer stadig vekk, og det andre kanskje bare én gang. Uten at jeg helt vet hva som er hva, eller hvorvidt metaforen er brukandes for å sammenligne de to triumfene dine denne runden...)
1769: Jeg er med!!!! Halleluja!!!
Vi beklager ...
... men søket ditt ligner på automatiske forespørsler fra et datavirus eller spionvareprogram. For å beskytte brukerne våre kan vi ikke behandle forespørselen din nå.
Nå føler jeg meg virkelig ensom. Er jeg den eneste som ikke er blitt forveksla med virus her nå?
biermann: Nå føler jeg meg virkelig ensom. Er jeg den eneste som ikke er blitt forveksla med virus her nå?
Neida, du har det aller fineste selskapet leken har å by på, nemlig Bella! Jeg trodde faktisk hun var den eneste nå, men hun har neppe noe imot en kompanjong i "de nogenlunde anstendiges søkeklubb"... :-)