grock19 Innlegg: 20492
Kalle73 : Skal vi utenfor Europa?
Kalle73 Innlegg: 14803
Kalle73 : Libanon eller Tyrkia?
Canucks Innlegg: 26807
Sørsiden av Middelhavet? Øst eller vest for Tunis?
kansas00 Innlegg: 6415
er bildet et wikipediabildet ? og er det av gammel eller nyere dato ?
Det stemmer .
IAF i verneplikten, jus, modell, tv-vert og nå representant for Far right-partiet Y'ishrael Beiteinu. :)
(Innlegget ble redigert 07.08.09 00:01)
Coach Innlegg: 27738
Da melder jeg min ankomst, faktisk etter quiz-suksess denne gang! :-)
kansas00 : er bildet et wikipediabildet ? og er det av gammel eller nyere dato ?
Når jeg opplyste i starten om at det var "WikibildeT" betyr det at det er hovedbildet til artikkelen om personen..:) det er ganske nytt, men siden vår egen lille fjes-autist Canucks allerede har løst den, spiller det ikke så rolle :/
(Innlegget ble redigert 06.08.09 23:59)
grock19 :
Det stemmer .
Modell, tv-vert og nå representant for Far right-partiet Y'ishrael Beiteinu. :)
Var modell som jeg tok henne på.
Coach : Da melder jeg min ankomst, faktisk etter quiz-suksess denne gang! :-)
Klarte å riste av deg jernteppet i kveld?
(Innlegget ble redigert 07.08.09 00:03)
Kalle73 : Klarte å riste av deg jernteppet i kveld?
I det minste i slik grad at jeg vant runden. Ikke lett, sånn hastighet det er på enkelte på det forumet... :-)
Insane2 Innlegg: 10925
Sentraleuropa? Kultur? Selvportrett? Død på 1800-tallet?
Insane2 : Sentraleuropa? Kultur? Selvportrett? Død på 1800-tallet?
Ikke sentraleuropa, finnes en kulturell link i alle fall, ikke selvportrett, død på 1800 tallet er treff.
grock19 :
Det stemmer .
IAF i verneplikten, jus, modell, tv-vert og nå representant for Far right-partiet Y'ishrael Beiteinu. :)
Hmmm... far-right-babe? Er vel i faresonen for hareminnlemmelse... ;-)
Insane2 Innlegg: 10925
Vest og/eller nord Europa? Ikke Europa? Politiker?
(Innlegget ble redigert 07.08.09 00:09)
Insane2 : Vest og/eller nord Europa? Ikke Europa? Politiker?
Bånd til nord-vest, men ikke fra Europa, ikke politiker, men noen politiske linker finnes det.
Coach : Hmmm... far-right-babe? Er vel i faresonen for hareminnlemmelse... ;-)
Nja.. Nå kan vel ikke helt israelsk politikk måles i vanlig vestlig målestokk, siden de har litt mer..presserende problemer og litt andre liv/død-utfordringer enn oss her..
men det er jo i alle fall aldri noe minus ;)
Det som derimot vanskeliggjør det hele enda litt mer, er jo mann + 3 barn, og bopel i kibbutz! (I tillegg er jo settlere ganske ofte bevæpnet..)
(Innlegget ble redigert 07.08.09 00:23)
grock19 : Det som derimot vanskeliggjør det hele enda litt mer, er jo mann + 3 barn, og bopel i kibbutz!
Og enda syns jeg ikke synd på henne.....
Kalle73 : Og enda syns jeg ikke synd på henne.....
Jeg vet ikke helt hva dette skulle bety, men skal ikke du konse om å skaffe oss en ny oppgave! ;P
grock19 : Jeg vet ikke helt hva dette skulle bety, men skal ikke du konse om å skaffe oss en ny oppgave! ;P
Masræv....
Det kommer snart....
professordrøvel Innlegg: 5053
God morgen, alle og Enver.
Dukker det opp noen adelige, fransk/tysj\ke punk-musikere fra tidlig 1900-tall snart, eller blir det en ny runde på bunnen av tabellen?
professordrøvel : Dukker det opp noen adelige, fransk/tysj\ke punk-musikere fra tidlig 1900-tall snart, eller blir det en ny runde på bunnen av tabellen?
Av postede oppgave må jeg si det ikke er godt å si..
professordrøvel Innlegg: 5053
Det er en amerikansk kar (eller noe lignende) evt fra ken-guruland
Hmmmmm.
Har du personlig tuklet med dette bildet?
Er det noe som er mulig å finne på det gratis onlineleksikonet Wikipedia?
Tysk LGBT kulturpersonlighet?
Tysk stemmer, ikke Wikibilde.
Aner ikke noe om seksuell legning.
Har ikke personlig tuklet med noe som helst i kveld.....
Velg forum Politikk - Norsk Aktuelt Innvandring, Rasisme og Flerkultur Norge og EU Politikk - Internasjonal Midtøsten Media Barn og Foreldre Miljø og Klima Luftfart og Samferdsel Livssyn Forsvar Jus Vitenskap Astronomi Filosofi Ideologi Historie Språk Likestilling Vær og skiføre Jobb og Utdanning Økonomi Data og Internett Datahjelp Mobil, iPod og dingser Foto, Video, Hifi, DVD m.m. Bil Motorsykkel Båt og Sjø Mat og Drikke Reisetips Hus, Hage og Oppussing Boligkjøp og Leie Fotball - Norsk Fotball - Premier League Fotball - Øvrig Britisk Fotball - Internasjonal Fotball - VM 2010 Fotball - Spill Fotball - Garderoben Tippekonkurranser Ishockey Tipping, Odds, Spill og Poker OL Vintersport Sport generelt Wrestling Boksing, Kampsport og MMA Håndball Amerikanske Idretter Golf Sykkel Motorsport Trav Tennis Sex Forelskelse Kjærester og Samboere Kjærlighetssorg Samliv generelt Mote og Livsstil Trening og Kosthold Uteliv Graviditet Helse Shopping Psykologi Musikk TV-program Film Hip Hop Spør en musiker Lister Backstage Tegneserier Quiz Spill Alternativt Livssyn UFO og Alternative Teorier Dyr Jakt, Fiske og Friluftsliv Litteratur Kunst YouTube Humor Hobby VG Diskutér Jul 2009 Valg 2009 Kjærester Utroskap Idol Brettspill Drept av sine menn!
Samfunn
Forbruker
Sport
Helse, sex og livsstil
Musikk, TV og film
Kultur og Fritid
Utdebattert