Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.
Coach: Ingen har postet noen stilling så langt, ser jeg... da regner jeg med at dere heller ikke har noen innvendinger mot denne?
10: Coach 9: 8: 7: 6: 5: 4: 3: 2: grock19, Canucks 1: 1769, Insane2, Kalle73
grock19: Har du vært og rotet i republikanske sex-skandaler nå.. ;)
Det er akkurat det jeg har! Prøvde som sagt å holde tempoet oppe... ;-)
Ifølge hans engelske wikiartikkel, hvor dette mugshotet (eller blir det disse mugshotene når to bilder figurerer sammen?) befinner seg et stykke nede på siden, benytter han en smule færre tødler i navnet, men vi har jo allerede stadfestet at disse anglofone wikifolkene er noe slaskete pakk, så det er nok årsaken... :-)
"On August 27, 2007, the Capitol Hill newspaper Roll Call revealed that Craig had been arrested for lewd conduct in the men's restroom at the Minneapolis-St. Paul International Airport"
Sistnevnte sak hadde man det vel mye moro med i media i lang tid framover, om jeg ikke blander det sammen med en annen sak... ;-)
Insane2: Etter nøye overveielse har jeg kommet til at det er feil.
Her er den riktige stillingen:
10: Insane2 9: 8: 7: 6: 5: 4: 3: grock19 2: Canucks 1: 1769, Kalle73
:-D
Du kunne jo unnet meg det ene poenget jeg faktisk har tatt, da... ;-)
professordrøvel: Du har fått 1 poeng i trekk for å være selvutnevnt konge:)hehe
Nei, nei - sånne privilegier har man jo åpenbart, når man er den eneste som gidder å telle! Hvis noen har noe å utsette på det, kan de jo alltids kontrollregne selv... ;-)