Coach Innlegg: 27721
grock19 : Beklager, måtte ta en tlf.
Ok, her kommer mitt siste bidrag for dagen..
Ett vakkert samspill?
(Mannen til venstre er svaret)
HVA??? Jeg trodde han kun var til pynt, og at atomfysikeren til høyre var oppgaven... skuffende!
Men, greit: Er han "ekte" eller skuespiller? Har han dette bildet på sin wikiside på engelsk eller andre språk?
professordrøvel Innlegg: 5014
Brasil er vel dit vi skal,så han har muligens et navn som kan linkes dit på et vis?
grock19 Innlegg: 20271
Coach : Men, greit: Er han "ekte" eller skuespiller? Har han dette bildet på sin wikiside på engelsk eller andre språk?
Hehe, han er ekte!
Nei, men det er slående likhet med hans engelske wikibilde. På andre språk har han ett uttal forskjellige bilder som ikke ligner "grisen".
professordrøvel : Brasil er vel dit vi skal,så han har muligens et navn som kan linkes dit på et vis?
Nei, ikke Brasil, men navnelink er riktig vei.
Her må kun tenkes enklere.
(Innlegget ble redigert 07.08.09 02:03)
Insane2 Innlegg: 10867
grock19 : bilder som ikke ligner "grisen".
Tysker? Overlevde krigen?
Er det ridderklasse over det korset?
WikibildeT også fargebilde?
(Innlegget ble redigert 07.08.09 02:06)
Insane2 : Ikke fornærm grisen!!
Hehe.. det er faktisk ett lite hint der også, men ikke tenk på det.
Insane2 : Tysker? Overlevde krigen?
Coach : Er det ridderklasse over det korset?
WikibildeT også fargebilde?
Men nå har dere nok.. trodde egentlig denne skulle være enda raskere, kunne vel tatt wikibilde.. var bare så fint uttrykk på det bildet der.
Tenk enkelt, denne er snart i boks.
Walter Model
Mhm!
Mest kjent som "Hitler's Brannmann" eller mindre kjærlig "Der Frontschwein"..
Noen som har lyst å bytte ut wikibildeT med min montasje?
God natt!
(Innlegget ble redigert 07.08.09 02:13)
SÅ enkel link, ja... slo meg ikke faktisk, Model har virket så mye mer "striglet" når jeg har sett bilder av ham tidligere, blant annet når han har vært oppgave i leken. Og jeg kjente ham ikke igjen på bildetreffene i ridderkorssøket mitt heller, suste rett forbi! ;-)
professordrøvel Innlegg: 5014
Amerikansk punk-musiker født på 1950-60-tallet?
professordrøvel : Amerikansk punk-musiker født på 1950-60-tallet?
Amerikansk og født på 60-tallet er riktig.
biermann Innlegg: 21167
Heisann, kikker innom litt.
Skal vi til et selvportrett av USAsk serietegner?
Insane2 : Over til noe helt annet....
Hmmm... han ligner ikke så veldig på meg, faktisk... :-p
Vi har vel ikke å gjøre med nok en som har gjort det til en næring å spille TV-spill, drikke øl og banne?
biermann : Skal vi til et selvportrett av USAsk serietegner?
Coach : Vi har vel ikke å gjøre med nok en som har gjort det til en næring å spille TV-spill, drikke øl og banne?
Nei, men han gjør sikkert det også ;-)
Adam Warren
Altså denne karen .
Og greit, jeg skal beherske meg nå, selv om jeg synes jeg fortjener noen bonuspoeng som eneste teller på nattskiftet:
10: 9: 8: 7: 6: 5: 4: 3: grock19 2: Canucks, Insane2, Coach 1: 1769, Kalle73
;-)
(Innlegget ble redigert 07.08.09 02:32)
(Innlegget ble redigert 07.08.09 02:46)
Vest Europa? Dronning? 1500-tallet? Wikibilde(T)?
(Innlegget ble redigert 07.08.09 02:48)
Insane2 : Vest Europa? Dronning? 1500-tallet? Wikibilde(T)?
Hmmm... her stemmer vel i grunnen alt! Ikke opprinnelig vest-europeisk, riktignok...
Velg forum Politikk - Norsk Aktuelt Innvandring, Rasisme og Flerkultur Norge og EU Politikk - Internasjonal Midtøsten Media Barn og Foreldre Miljø og Klima Luftfart og Samferdsel Livssyn Forsvar Jus Vitenskap Astronomi Filosofi Ideologi Historie Språk Likestilling Vær og skiføre Jobb og Utdanning Økonomi Data og Internett Datahjelp Mobil, iPod og dingser Foto, Video, Hifi, DVD m.m. Bil Motorsykkel Båt og Sjø Mat og Drikke Reisetips Hus, Hage og Oppussing Boligkjøp og Leie Fotball - Norsk Fotball - Premier League Fotball - Øvrig Britisk Fotball - Internasjonal Fotball - VM 2010 Fotball - Spill Fotball - Garderoben Tippekonkurranser Ishockey Tipping, Odds, Spill og Poker OL Vintersport Sport generelt Wrestling Boksing, Kampsport og MMA Håndball Amerikanske Idretter Golf Sykkel Motorsport Trav Tennis Sex Forelskelse Kjærester og Samboere Kjærlighetssorg Samliv generelt Mote og Livsstil Trening og Kosthold Uteliv Graviditet Helse Shopping Psykologi Musikk TV-program Film Hip Hop Spør en musiker Lister Backstage Tegneserier Quiz Spill Alternativt Livssyn UFO og Alternative Teorier Dyr Jakt, Fiske og Friluftsliv Litteratur Kunst YouTube Humor Hobby VG Diskutér Jul 2009 Valg 2009 Kjærester Utroskap Idol Brettspill Drept av sine menn!
Samfunn
Forbruker
Sport
Helse, sex og livsstil
Musikk, TV og film
Kultur og Fritid
Utdebattert