Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.
biermann: Ofte forsvinner slike spor i prosessen med å lagre og endre bildet. Dette kan sjekkes på dette nettstedet, når bildet først er lasta opp til bildr.no eller liknende og har fått en url.
Sant nok, men ofte er ikke alltid, og personlig syns jeg det går kjappere å kjøre en rutinemessig fjerning av exif tags enn å gidde å sjekke på vieweren.
mohansa: Sant nok, men ofte er ikke alltid, og personlig syns jeg det går kjappere å kjøre en rutinemessig fjerning av exif tags enn å gidde å sjekke på vieweren.
Jepp, men ikke alle er glade for å måtte installere nok et program på en PC som kanskje til og med er jobbens..... (gjelder ihvertfall meg).
biermann: Det skulle ikke være Siv Jensen i et heftig øyeblikk ifm. Søviknessaken?
Jeg lurte et øyeblikk på om nevnte Jensen hadde vært med i Big Brother eller noe lignende i yngre dager, for dette ser veldig ut som en reality-sippe-setting...
biermann: Det skulle ikke være Siv Jensen i et heftig øyeblikk ifm. Søviknessaken?
Evt. en engelskspråklig skuespillerinne kjent fra skjerm, hovedsaklig?
Nei :)
Engelskspråklig ja, kjent fra skjerm ja, skuespillerinne, tjaaaaaaaa :)
duranimo: Ikke mest kjent for det her på berget nei, men ja.
Så hun ble kanskje "kjendis" gjennom et realityprogram, og på bakgrunn av dette har hun fått gitt ut musikk eller vært med i noen filmer eller TV-serier?
Coach: Så hun ble kanskje "kjendis" gjennom et realityprogram, og på bakgrunn av dette har hun fått gitt ut musikk eller vært med i noen filmer eller TV-serier?
duranimo: Bingo! Gratulerer :)
Trener'n var først!
Takk, takk, du! :-)
Tok meg ikke tid til å oppdrive bildet (sjekket kun første treffside i søket på navnet hennes, og syntes det lignet), og heller ikke lage link, som Insane muligens tapte litt tid på.
Forresten nok en jeg har sett, men ikke kjente igjen, ettersom hun tydeligvis var med i S Club 7. Men likevel ikke en jeg egentlig "burde" dra kjensel på, sånn som Alyson Hannigan. Men hun står i greie kategorier, og dette søket ga kun 8 treff, og dermed gikk det jo fint likevel. :-)
Coach: Så hun ble kanskje "kjendis" gjennom et realityprogram, og på bakgrunn av dette har hun fått gitt ut musikk eller vært med i noen filmer eller TV-serier?