ziogan Innlegg: 15501
Ikke tull! Apropos, er det 2012-bøøøøøh vi skal til?
Coach Innlegg: 31821
Jeg har forresten også noe å komme med som hører hjemme på UFO-forumet: PC'en min restarter seg hver gang jeg trykker på et svar-ikon på VGD! :-O
Dette medfører at sitering blir vrient, men det er nå så. Jeg lurer mer på hva slags utenomjordisk snusk som forårsaker dette...
Canucks Innlegg: 31215
Coach : Dette medfører at sitering blir vrient, men det er nå så. Jeg lurer mer på hva slags utenomjordisk snusk som forårsaker dette...
A new curse of Canutten :-)
Coach : Dette medfører at sitering blir vrient, men det er nå så. Jeg lurer mer på hva slags utenomjordisk snusk som forårsaker dette...
Vel hvis PCen din er infisert av noe, må jeg si at nettsider med jordisk snusk er nærliggende å mistenke ;-)
Blitt litt for mye av det her og sånne ja :-) enhver pc kan krasje av slikt.
grock19 Innlegg: 29494
ziogan : Apropos, er det 2012-bøøøøøh vi skal til?
Uten at jeg er helt sikker på hva bøøøøøh betyr her, er 2012 helt riktig.
Så vidt jeg kunne se var det forrige forslaget ditt nevnt i samme artikkel som vår kvinne også..
(Innlegget ble redigert 28.10.09 19:44)
Canucks : Blitt litt for mye av det
her og
sånne ja :-) enhver pc kan krasje av slikt.
Og jeg som trodde menneskelige basselusker ikke smittet PC'er... men nå har jo svineinfluensaen, som merkelig nok kun så ut til å smitte mellom mennesker, blitt overført fra mennesker til gris, så man vet jo aldri... :-/
Rödlënkët? Ëllër svärt? përsöns sïdë? ëllër nöë ännët ündër hër?
grock19 : Så vidt jeg kunne se var det forrige forslaget ditt nevnt i samme artikkel som vår kvinne også..
Hehe, nå har jeg vel lukket det aktuelle vinduet også, eller noe. Men hva var det andre navnet igjen, Elizabeth Wagner?
Dette grock19-søket titan_sable linket til i stad påstår forresten riktig mye om flere av oss på side 2 :
Sabel selv er Christian Thomasius (og et par tøfler), Canucks er Thorbjørn Jagland, Boccherini er Heinrich Himmler (hvem så ikke den komme...), 1769 er Ludvig XIV (både passende og ironisk), og ziogan og undertegnede slåss om å være Tonya Harding...
(Innlegget ble redigert 28.10.09 19:50)
Coach : Canucks er Thorbjørn Jagland
Hva har jeg gjort galt for å få dette hengende over meg?
Coach : Dette grock19-søket titan_sable linket til i stad påstår forresten riktig mye om flere av oss
på side 2 :
I det hele tatt mye bra på de 5 sidene jeg får frem! :-)
Canucks : Hva har jeg gjort galt for å få
dette hengende over meg?
Googles veier er vel rimelig uransakelige, så det spørs om du får svar på det med det første... ;-)
PS: Juhu, jeg klarte å sitere! Sug på den, ditt Alien-curse-virus! :-P
Med T, eller lenger nede på engelsk side? Tsjetsjensk luring med tre fingre?
Coach : Med T, eller lenger nede på engelsk side? Tsjetsjensk luring med tre fingre?
T, og resten høres også bra ut (ikke sikker på det med fingre, men off you go!!)
Coach : Med T, eller lenger nede på engelsk side? Tsjetsjensk luring med tre fingre?
(Innlegget ble redigert 28.10.09 20:06)
Coach : Googles veier er vel rimelig uransakelige, så det spørs om du får svar på det med det første... ;-)
PS: Juhu, jeg klarte å sitere! Sug på den, ditt Alien-curse-virus! :-P
Hehe, jeg tror jeg må gjøre som sabelens sønn, spamme vekk det her :-)
Tror jeg må sende et nytt virus da.
Khozh-Ahmed Noukhayev
Korrekt , dessverre uten lydskrift ifm fornavnene..
Canucks : Chechen politicians
Det ble denne... dog uten at jeg så kategoritavla di, som jeg strengt tatt ikke hadde regnet med kom til å dukke opp... ;-p
Coach : Det ble denne... dog uten at jeg så kategoritavla di, som jeg strengt tatt ikke hadde regnet med kom til å dukke opp... ;-p
Du får løpe litt fortere i fremtiden, hadde andre lurt i buskene, så hadde denne vært løst på de 0,2 sekundene jeg brukte :-)
Canucks : Du får løpe litt fortere i fremtiden, hadde andre lurt i buskene, så hadde denne vært løst på de 0,2 sekundene jeg brukte :-)
Skulle ikke forundre meg om din motivasjon egentlig er sterkere enn min, selv om du prøver å overbevise deg selv om noe annet... ;-)
ziogan : I det hele tatt mye bra på de 5 sidene jeg får frem! :-)
Det har du helt rett i... jeg, for eksempel, er visst både Gud og Satan ... ;-p
Men nå får dere andre, hvem dere nå er, forene kreftene deres mot denne karen ...
ziogan : NRK, ikke wikibilde?
Helt omvendt, faktisk! :-)
Coach : Skulle ikke forundre meg om din motivasjon egentlig er sterkere enn min, selv om du prøver å overbevise deg selv om noe annet... ;-)
Min motivasjon er nok svakere, hadde den vært sterk nok, hadde jeg sagt svaret :-) Jeg er derimot bare litt raskere i spurter, vi kan si det sånn. Du er Thor, jeg er Cavendish :) Du har bedre stamina på de lengre etappene enn det jeg har.
Sånn, da er først steg vekk fra 36,9 i gang.
Siden slipsknuten tilsynelatende er symmetrisk kan vi kanskje forlate Norge og bevege oss mot en engelsktalende radiolegende, feks hos BBC?
ziogan : Siden slipsknuten tilsynelatende er symmetrisk kan vi kanskje forlate Norge og bevege oss mot en engelsktalende radiolegende, feks hos BBC?
Nå er du på rett spor. Riktig land, en av flere riktige kanaler, og også noe radio, men ikke primært.
Velg forum Politikk - Norsk Aktuelt Innvandring, Rasisme og Flerkultur Norge og EU Politikk - Internasjonal Midtøsten Media Barn og Foreldre Miljø og Klima Luftfart og Samferdsel Religion og livssyn Forsvar Jus Vitenskap Astronomi Filosofi Ideologi Historie Språk Likestilling Vær og badeforhold Jobb og Utdanning Økonomi Data og Internett Datahjelp Mobil, iPod og dingser Foto, Video, Hifi, DVD m.m. Bil Motorsykkel Båt og Sjø Mat og Drikke Reisetips Hus, Hage og Oppussing Boligkjøp og Leie Fotball - Norsk Fotball - Premier League Fotball - Øvrig Britisk Fotball - Internasjonal Fotball - VM 2010 Fotball - Spill Fotball - Garderoben Tippekonkurranser Ishockey Tipping, Odds, Spill og Poker OL Vintersport Sport generelt Wrestling Boksing, Kampsport og MMA Håndball Amerikanske Idretter Golf Sykkel Motorsport Trav Tennis Sex Forelskelse Kjærester og Samboere Kjærlighetssorg Samliv generelt Mote og Livsstil Trening og Kosthold Uteliv Graviditet Helse Shopping Psykologi Musikk TV-program Film Hip Hop Spør en musiker Lister Backstage Tegneserier Quiz Spill Alternativt Livssyn UFO og Alternative Teorier Dyr Jakt, Fiske og Friluftsliv Litteratur Kunst YouTube Humor Hobby VG Debatt Russ 2010 Valg 2009 Kjærester Utroskap Idol Brettspill Drept av sine menn! Jul og høytid
Samfunn
Forbruker
Sport
Helse, sex og livsstil
Musikk, TV og film
Kultur og Fritid
Utdebattert