titan_sable Innlegg: 24197
Coach : Titanen skal da ikke legge seg??? Og hvem skulle liksom dette være ball til? Nappe, om han hadde vært her? Britisk sjøkriger?
Faktisk så hadde jeg slike planer. Nå får dere jobbe godt i natt og gjøre runden litt mer spennende!
Coach Innlegg: 31821
grock19 : Så hyggelig :) Og spesielt for fisto! :)
Har jeg gått glipp av intime detaljer igjen, nå? Uff, dette RL som hindrer meg i å være oppdatert... :-(
Coach Innlegg: 31821
OK, det er vel en sjøens mann, dette her, med kart og kompass? Noen som er med på å sjekke oppdagere, sjøoffiserer og llignende fra NV-Europa?
ziogan Innlegg: 15501
Coach : OK, det er vel en sjøens mann, dette her, med kart og kompass? Noen som er med på å sjekke oppdagere, sjøoffiserer og llignende fra NV-Europa?
Tror jeg ville gått for kunstneren, men det er tilsynelatende hverken Reynolds eller Gainsborough...
(Innlegget ble redigert 30.10.09 01:23)
ziogan Innlegg: 15501
Insane2 Innlegg: 14456
grock19 : Så hyggelig :) Og spesielt for fisto! :)
De skal da ikke legge seg med fisto!?!?!?!??
mito Innlegg: 14651
Mornsann!
Ja, dere skulle vel likt å vite hva fisto, titanen og jeg drev med i natt?
Uansett, dere skal til en brite, men ikke til sjøs. Kun såvidt innom noe krigsrelatert, men ikke det han er klassifisert som.
En time til jeg er på nett igjen.
(Innlegget ble redigert 30.10.09 06:49)
Coach : Har jeg gått glipp av intime detaljer igjen, nå?
Du er ikke alene...
Jeg aner ikke hvorfor grock19 blander fisto inn i dette.
Boccherini Innlegg: 21051
Moaning.
Nå, skjer det løsaktige ting nattestid her ? Sett slikt, det må vi innføre et gebyr for.
Koloniherre, mon tro ?
En akademisk time senere...
Koloniherre er feil. Antar forresten at titanen fortsatt sitter på sidelinja, da dette overhode ikke er en matchball, men en håper-å-ikke-klogge-dere-for-hardt-ball som jeg trodde folk vil, om ikke annet, bruteforcet i natt.
ziogan : tilsynelatende hverken Reynolds eller Gainsborough...
Boccherini : Noe vitenskapelig ?
Politiker ? Sånn circa 1772, rent parykkologisk ?
Boccherini : Politiker ? Sånn circa 1772, rent parykkologisk ?
Du har fått kaffen din, ser jeg. Full klaff!
mito : Koloniherre er feil. Antar forresten at titanen fortsatt sitter på sidelinja, da dette overhode ikke er en matchball, men en håper-å-ikke-klogge-dere-for-hardt-ball som jeg trodde folk vil, om ikke annet, bruteforcet i natt.
Jeg la ikke ut svaret i går og kommer ikke til å gjøre det nå heller...
Egentlig litt forundret over at ingen i natt brukte sine nyervervede fordommer.
(Innlegget ble redigert 30.10.09 08:25)
Canucks Innlegg: 31215
Liverpool ja, artig oppgave :-)
God natt forresten.
(Innlegget ble redigert 30.10.09 08:25)
titan_sable : Jeg la ikke ut svaret i går og kommer ikke til å gjøre det nå heller...
Jeg regnet i grunnen med det, ja.
Men hvis du er her framover, kunne du tatt over som programleder? Jeg har nok å gjøre, for å si det sånn...
Forresten, programleder trengs ikke med jeg-er-ikke-avhengig-Kanutten inne i bildet.
(Innlegget ble redigert 30.10.09 08:26)
Canucks : Liverpool ja, artig oppgave :-)
God natt forresten.
ojojoj
Nå er oddsen lav for at du sprekker før 201...
God Natt ;-)
(Innlegget ble redigert 30.10.09 08:27)
mito : Men hvis du er her framover, kunne du tatt over som programleder? Jeg har nok å gjøre, for å si det sånn...
Den er grei men Canucks har jo egentlig lagt ut svaret...
titan_sable : Nå er oddsen lav for at du sprekker før 201...
Frykter at det skjer i tråd 200 :/ tror jeg må låse meg selv inne et sted uten internett da.
Kom igjen, Bocch! Nå har du den unike situasjonen av én som stiller spørsmål, og tre som svarer...
Canucks : Frykter at det skjer i tråd 200 :/ tror jeg må låse meg selv inne et sted uten internett da.
Alt tyder på at det skjer før jul så da kan du jo klargjøre ét nyttårsforsett...
Er det matchball etterpå ?
Boccherini : Er det matchball etterpå ?
Ja, men jeg har ikke mulighet neste 1.5 time...
titan_sable : Ja, men jeg har ikke mulighet neste 1.5 time...
Ok, da kjører vi på.
Charles Jenkinson, 1st Earl of Liverpool.
Boccherini : Er det matchball etterpå ?
Stemmer, skulle vel egentlig vært det allerede.
Ikke si at du vet svaret, men mangler matchballemne. Er det sånn at ALLE løser oppgaven, men INGEN deler kunnskapen med oss andre? Snakk om kreativ klogging!
Flott, Boccherini reddet oss. Da var det tilbake til arbeidet...
(Innlegget ble redigert 30.10.09 08:32)
mito : Kom igjen, Bocch! Nå har du den unike situasjonen av én som stiller spørsmål, og tre som svarer...
Har det skjedd før?
Siden Arsenal slo Liverpool sist, så kan vi vel ta litt gode minner også :-)
Its up for grabs now
mito : men mangler matchballemne.
Jeg mangler stort sett alltid matchballemne :-)
Boccherini : Jeg mangler stort sett alltid matchballemne :-)
Kan alltids sende deg en oppgave over PM :-) av småkanutiske faktorer.
Velg forum Politikk - Norsk Aktuelt Innvandring, Rasisme og Flerkultur Norge og EU Politikk - Internasjonal Midtøsten Media Barn og Foreldre Miljø og Klima Luftfart og Samferdsel Religion og livssyn Forsvar Jus Vitenskap Astronomi Filosofi Ideologi Historie Språk Likestilling Vær og badeforhold Jobb og Utdanning Økonomi Data og Internett Datahjelp Mobil, iPod og dingser Foto, Video, Hifi, DVD m.m. Bil Motorsykkel Båt og Sjø Mat og Drikke Reisetips Hus, Hage og Oppussing Boligkjøp og Leie Fotball - Norsk Fotball - Premier League Fotball - Øvrig Britisk Fotball - Internasjonal Fotball - VM 2010 Fotball - Spill Fotball - Garderoben Tippekonkurranser Ishockey Tipping, Odds, Spill og Poker OL Vintersport Sport generelt Wrestling Boksing, Kampsport og MMA Håndball Amerikanske Idretter Golf Sykkel Motorsport Trav Tennis Sex Forelskelse Kjærester og Samboere Kjærlighetssorg Samliv generelt Mote og Livsstil Trening og Kosthold Uteliv Graviditet Helse Shopping Psykologi Musikk TV-program Film Hip Hop Spør en musiker Lister Backstage Tegneserier Quiz Spill Alternativt Livssyn UFO og Alternative Teorier Dyr Jakt, Fiske og Friluftsliv Litteratur Kunst YouTube Humor Hobby VG Debatt Russ 2010 Valg 2009 Kjærester Utroskap Idol Brettspill Drept av sine menn! Jul og høytid
Samfunn
Forbruker
Sport
Helse, sex og livsstil
Musikk, TV og film
Kultur og Fritid
Utdebattert