Heisann!
Eg står som 50% ansvarlig deltaker i eit DA. Eg og en skulle drive en webshop på deltid, men vi la det på is inntil vidare.
Ca 6 mnd seinare, så begynte å eg å få brev i posten fra Lindorf og Kreditorforeningen (slutten av 2009) om at han andre som står som Daglig Leder, om at det er mislighold av regninger. Etter mange lovnader fra han, så vart det stille eitpar mnd. Og så plutselig kom det enda meir.
Totalt så har han no påført firmaet 150.000 i privat forbruk som han har misligholdt. Og eg må betale halvparten. Eg har endelig fått signatur fra han, og har fått sendt inn oppløysingsdokument, samt han har signert på at han tar alt ansvar for gjeld og skal betale det.
Men det er ikkje godt nok for kreditorer, der dei må ha eit signert gjeldsbrev fra han. Han svarer verken på telefon, eller melding. No er det begjært utlegg på krav til meg på ca 40.000. Og eg er student, så eg kjem da til å miste plass å bu i verste tilfelle.
Noken som har tips ? Vi står som 50/50, og signatur kver for seg.
Har lyst å anmelde det her, men sånn som ting er i Norge, så er vel ikkje det noko poeng.