Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Svindel, så lettlurt kan en bli.

NYTT TEMA
knutset
knutsetInnlegg: 4874
04.11.16 00:49

bareennatt..com er nettstedet, advarer andre å betale.

Surfet og kom over dette nettstedet, OK tenkte jeg jeg hiver inn og betaler 499 for en mnd. og blir trekt for 3 til i løpet av 3 mnd.

Ikke nok med det så vil de har mer, men de får ikke mer peng ut fra min konto da dette heldigvis ble stoppet av kredittselskapet, det er et slikt trumf kort som jeg betaler all kredit hver mnd.

De truer faktisk ekstra gebyrer osv fordi jeg ikke har sendt skriftlig brev med utmeldelse. osv.. Det var et eget skjema jeg har fått tilgang til på nett som jeg må printe ut på en skriver jeg ikke har. Så skal dette sendes på faks?? dette har jeg heller ikke.

For det første har jeg ikke skrevet under på noe som helst, jeg har nok riktig nok akseptert div vilkår etter at jeg skrev inn kortnummer. Det var ingen tekst som tilsa at dette var et binnende abonnement før en begynte å legge inn kortnummer.

Uansett kommuniserer jeg for det meste på nett der jeg abonnerer på div ukeblader aviser + andre tidsskrifter. Enkelt å si opp på nett uten at det blir noe mer eller men.

Til slutt vil jeg si jeg har vert en tosk/idiot som tullet seg inn på slike tvilsomme sider. Lærdom for meg og forhåpentligvis andre som leser dette. Ikke betal, hold der klar slike sider som egentlig er juks. Fant faktisk like profil-bilder på flere kanter av  landet. Jeg skjems virkelig av denne tabben som har kostet meg nesten 1500, og så vil de ha 1000 mer fordi jeg ikke har fakset et skjema med oppsigelse.

knutset
knutsetInnlegg: 4874
07.11.16 04:48

Har de virkelig en sak her de der de vil få medhold ang at jeg skal betale når jeg ikke bruker dette nettstedet og har slettet min profil lenge før det var godt 3 mnd..?

krikkert2
krikkert2Innlegg: 5049
07.11.16 12:36

Generelt sett har man avtalefrihet om hvordan en oppsigelse skal skje. At du ikke har skrevet under på noe får ikke betydning, det som er relevant er om du har fått tilgang til avtalevilkårene før du inngikk avtalen (enten ved å trykke Registrer, eller Betal, eller lignende).

Det første spørsmålet som må besvares er: Har du sagt opp? Har du faktisk kommunisert til dem at du ikke lenger ønsker tjenesten? Å sperre kortet de trekker medlemsavgift fra er ikke å si opp.

Det du kan ha en sak på er hvis du har sagt opp, men på feil måte (via e-post f.eks.), og de ikke har gjort noe som helst for å påpeke at du må si opp skriftlig.

RitaFagerland
RitaFagerlandInnlegg: 1
18.01.17 20:57

Har det skjedd noe i etterkant? Eg har fått en advarsel på å betale innen den 1 februar ellr så blir det inkasso

Klikk for å gå tilbake til toppen