Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

mennsok.com

NYTT TEMA
SeaKing
SeaKingInnlegg: 3394
04.12.17 21:25

Hva i all verden er dette? De legger ut informasjon om deg på nettet, men er umulig å kontakte. Er det noen som vet hvordan man kan få stoppet dem?

Engelsken deres er også noe gebrokken.

Anyone?

joplina
joplinaInnlegg: 59951
07.12.17 11:08

Ser ut som en søkeside for å finne personer...men som du sier er språket dårlig  slik at varsellysene blinker. Ville ikke brukt den tjenesten.

når jeg googler "mennsok" ser jeg at de tydeligvis har en FB side også.  Går vel an å klage til FB i det minste som lar de holde på der.

Ellers vet jeg ikke hvor man skal henvende seg hvis de ikke går an å få tak i.....politiet kanskje.

petterG
petterGInnlegg: 9419
07.12.17 13:19
SeaKing: Hva i all verden er dette? De legger ut informasjon om deg på nettet, men er umulig å kontakte.

De legger vel ikke ut mer enn man finner på andre søkesider på nett, type gulesider, 1880, etc.?

SeaKing
07.12.17 13:21
petterG: De legger vel ikke ut mer enn man finner på andre søkesider på nett, type gulesider, 1880, etc.?

For min del har de lagt ut et nummer og en adresse jeg hadde i 2012.

SeaKing
07.12.17 13:34
joplina: Ser ut som en søkeside for å finne personer...men som du sier er språket dårlig  slik at varsellysene blinker. Ville ikke brukt den tjenesten. når jeg googler "mennsok" ser jeg at de tydeligvis har en FB side også.  Går vel an å klage til FB i det minste som lar de holde på der. Ellers vet jeg ikke hvor man skal henvende seg hvis de ikke går an å få tak i.....politiet kanskje.

Ja, det var litt nigeriaengelsk. Jeg kommer ikke i kontakt med dem for å få dem til å fjerne opplysningene.

Facebook? Ok, det har jeg ikke sett. Politiet vil neppe gjøre mye.

(Innlegget ble redigert 07.12.17 13:45)

petterG
petterGInnlegg: 9419
07.12.17 22:32
SeaKing: For min del har de lagt ut et nummer og en adresse jeg hadde i 2012.

De har med andre ord brukt(muligens kjøpt) en gammel database. Egentlig uproblematisk.

Sjekket meg selv og får opp naboer som er døde for flere år siden...

sl500
sl500Innlegg: 10398
11.12.17 19:43

Hør med Elden og Nora Mørk, de vet hvordan man kan kreve millioner i oppreising.

(Innlegget ble redigert 11.12.17 19:45)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg