Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvorfor går jenter sammen på do?

NYTT TEMA
danishdani
danishdaniInnlegg: 785
11.10.08 21:13
Pleide å spørre jenter om det på ungdomsskole og videregående, men fikke aldri noe klart svar.

Har ikke mer tålmodighet, og må vite hvorfor går 2 og 2 sammen på do?
HappyDudenEspen
HappyDudenEspenInnlegg: 3476
11.10.08 21:52
Putekrig?
joandearc
joandearcInnlegg: 7257
11.10.08 22:12
danishdani skrev:
Pleide å spørre jenter om det på ungdomsskole og videregående, men fikke aldri noe klart svar.

Har ikke mer tålmodighet, og må vite hvorfor går 2 og 2 sammen på do?

-------------

Fordi vi er noen skravlebøtter og usikre på oss selv.Eller at en faktisk må på do samtidig.
Goblin_9
Goblin_9Innlegg: 20970
11.10.08 23:24
Kjæresten min opplyser at jenter går sammen på do for baksnakke guttene og le av dem uten at de kan høre det.
Anouk
AnoukInnlegg: 5092
11.10.08 23:31
Goblin_9 skrev:
Kjæresten min opplyser at jenter går sammen på do for baksnakke guttene og le av dem uten at de kan høre det.
For en illojal kjæreste du har!
Røpe oss på den måten.....:)
dugalan
dugalanInnlegg: 841
14.10.08 16:19
Dessuten må vi sjekke sminken, låne hverandres leppestift, snakke om hun som ikke er der, snakke litt om sånt som menn ikke skjønner eller gidder å høre på (mens, barn, kviser etc).

En annen sak jeg har lurt på: Når menn står og pisser i den samme renna, studerer de utstyret til hverandre da? Sånn helt tilfeldig, liksom? (Han har større enn meg, faen også...)
joandearc
14.10.08 22:11
dugalan skrev:
Dessuten må vi sjekke sminken, låne hverandres leppestift, snakke om hun som ikke er der, snakke litt om sånt som menn ikke skjønner eller gidder å høre på (mens, barn, kviser etc).

En annen sak jeg har lurt på: Når menn står og pisser i den samme renna, studerer de utstyret til hverandre da? Sånn helt tilfeldig, liksom? (Han har større enn meg, faen også...)
-----------
He, he, den der våger ikke mennene her inne å svare på :)

Jeg har og lurt på om de kan være uheldige å sprute på hverandre. Egentlig er jo pissoaret laget veldig enkelt for enkle menn :)
bagobones
bagobonesInnlegg: 965
14.10.08 23:43
joandearc skrev:

Jeg har og lurt på om de kan være uheldige å sprute på hverandre. Egentlig er jo pissoaret laget veldig enkelt for enkle menn :)
----------------------------------------------------------------------
har ingen problemer og svare på den... Nei det gjør jg ikke! Og nei, ingen spruting! hvis man skal klare og treffe sidemannen må man bomme på renna med 90 grader..

så store miss ser du bare på kvinnefotball kamper... ;)
danishdani
danishdaniInnlegg: 785
15.10.08 00:21
ekkelt å se på annen manns utstyr så lenge man ikke er homo
titan_sable
titan_sableInnlegg: 56504
15.10.08 01:19
Å benytte seg av pisserenne er en meget vanskelig vitenskap. Selv de sterkeste av oss blir lett homofobe i slike settinger.

Når man går inn så må man finne den plassen der man er plassert lengst vekk fra en annen mann. Om ikke dette er nok så må man ta hensyn til hvor neste besøkende antageligvis plasserer seg…
Man må også ta et overslag på hvor lenge man blir stående og hvor mange nye brukere som kommer i denne perioden i forhold til hvor mange som gjør seg ferdig.

For veldig mange så blir dette så avansert at de heller stiller seg i kø til en av båsene eller tar sjansen på å urinere på offentlig sted. Sprengt blære er også en mulighet som vurderes.

Hadde det ikke vært for at det er ubehaglig å sette på seg kateter så hadde de fleste av oss tatt på seg et slikt når vi beveger oss ut i det offentlige rom.
Goblin_9
Goblin_9Innlegg: 20970
15.10.08 02:14
En jente som jobbet med renhold på et større mekanisk verksted ble lei av salte dråper ved siden av, og satte opp dette skiltet over pisserenna:

KOM NÆRMERE, DEN ER IKKE SÅ LANG SOM DU TROR.
dugalan
dugalanInnlegg: 841
15.10.08 16:11
Jeg vet om flere steder der slike skilt er sterkt påkrevet. Samtlige av Norges veidasser, for eksempel,,,,,,,,
amaterasu
amaterasuInnlegg: 9777
15.10.08 20:03
titan_sable skrev:
Å benytte seg av pisserenne er en meget vanskelig vitenskap. Selv de sterkeste av oss blir lett homofobe i slike settinger.

Når man går inn så må man finne den plassen der man er plassert lengst vekk fra en annen mann. Om ikke dette er nok så må man ta hensyn til hvor neste besøkende antageligvis plasserer seg…
Man må også ta et overslag på hvor lenge man blir stående og hvor mange nye brukere som kommer i denne perioden i forhold til hvor mange som gjør seg ferdig.

For veldig mange så blir dette så avansert at de heller stiller seg i kø til en av båsene eller tar sjansen på å urinere på offentlig sted. Sprengt blære er også en mulighet som vurderes.

Hadde det ikke vært for at det er ubehaglig å sette på seg kateter så hadde de fleste av oss tatt på seg et slikt når vi beveger oss ut i det offentlige rom.
----------------------------------

Er i utgangspunktet enig med deg, men tenker også at mye avgjøres av hvor full du er. Har hatt hyggelige samtaler med folk ved pissoaret opptil flere ganger, og fellesnevneren i disse situasjonene er at promillen har vært relativt høy på begge sider :-)

Ellers tror jeg ikke man sjekker utstyret til de man står ved siden av, har i alle fall aldri vært fristet til det selv. Pissoaret er stort sett en ubehagelig nødvendighet. Hadde en kompis som aldri turte å bruke pissoaret når han var på byen - da sprang han heller hjem.
tingtong1957
tingtong1957Innlegg: 669
15.10.08 20:05
Et skil som også var stilig, sto på Akershus festning.

DEN SOM URINERER SIGARETTSNEIPER OG FYRSTIKKER, BES HENDVENNE SEG TIL LEGE SNAREST.
Hysteria3
Hysteria3Innlegg: 40007
15.10.08 20:09
"Eller at en faktisk må på do samtidig."

Så da sitter én av dere og pisser, mens den andre står på skrevs over og sikter seg inn mellom låra og toalettringen?
tingtong1957
tingtong1957Innlegg: 669
15.10.08 20:12
Nå er det jo flere steder, som de har montert opp skille mellom pisoarene. Da står man jo litt mere usjenert. Dette burde egentlig være standard på alle off. toaletter. Når du kommer drita inn der, er jo disse halv-veggene perfekte å holde seg fast til.
Problemet er at da er det umulig å se på de andre tissene, for de som ønsker det.
tholgers
tholgersInnlegg: 5026
15.10.08 20:15
Føler det er litt bannlyst å kikke i nærheten av en annens penis en gang, sånn sett er de skilleveggene ok. Selv kikker jeg opp på veggen, nesten taket, når jeg står der. Er også enig i det som en annen i tråden skrev, om at sent på kvelden, med en del pils innabords, så er pissoarene faktisk veldig sosiale, men ellers så skal det ikke snakkes, og ikke sees på.
joandearc
15.10.08 21:53
bagobones skrev:
joandearc skrev:

----------------------------------------------------------------------
har ingen problemer og svare på den... Nei det gjør jg ikke! Og nei, ingen spruting! hvis man skal klare og treffe sidemannen må man bomme på renna med 90 grader..

så store miss ser du bare på kvinnefotball kamper... ;)

--------------------------

Synes de pissoarene ser overpisset ut :)

Så mye feil gjør ikke kvinner i fotball.
joandearc
15.10.08 21:56
danishdani skrev:
ekkelt å se på annen manns utstyr så lenge man ikke er homo

-----------------------

.....og så irriterer du deg over at kvinner går mot doen sammen. De tisse iallefall ikke side om side og fortsetter å finne seg i det :)~
bagobones
bagobonesInnlegg: 965
19.10.08 14:36
joandearc skrev:

Synes de pissoarene ser overpisset ut :)

Så mye feil gjør ikke kvinner i fotball.
---------------------------------------------------------
Vel de gjør vel ikke det, og ja de kan være rimelig ekkelt med pisserenner....

Bortsett fra det så intereserer deg meg mitt bak hvorfor damer går sammen på dass...

Ok god søndag joandearc og alle andre feminister... kos deg med denne:

http://www.youtube.com/watch?v=1o_hbr2uGBY

Go Bambiball!
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg