Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvordan unngå voldtekt

NYTT TEMA
Thyra
ThyraInnlegg: 37584
08.07.12 16:18
Dmmannversjon2: Likevel havner nok alle slike tilfeller i feministenes statistikker over faktisk gjennomførte voldtekter hvor mannen slipper unna pga. slett politiarbeid, påplusset enorme mørketall selvsagt.

Antagelig havner de samme tilfellene også i antifeministenes statistikker over falske voldtektsanmeldelser.

poeten2
poeten2Innlegg: 5987
15.07.12 13:21
K_8_3: Dette var helt uforståelig for meg. Hvordan ressonerer du egentlig for å komme frem til dette med 105 timer da smarten.

Forsøk å debattere uten å bruke nedlatende personkarakteristikker så er det større sjanse for at du får svar.

Men et lite tips skal du få, sjekk hva halveringstid er for noe.....

poeten2
poeten2Innlegg: 5987
15.07.12 13:31
K_8_3: tror forresten det er noen luringer her i tråden som skriver tulleinnlegg med vilje - grapefruktnicket feks

Dette har jeg klaget inn da jeg vil ha meg frabedt å bli beskyldt for å skrive tulleinnlegg.

K_8_3
K_8_3Innlegg: 6056
16.07.12 22:42
poeten2: tull

jepp - tullball

perchri
perchriInnlegg: 4469
01.08.12 23:06
Dmmannversjon2: Dersom du sier ja til å ha sex og deltar i sexen på lik linje med sexpartneren, vil jeg påstå at "offeret" i svært mange tilfeller har skyld i sin egen situasjon, selv om det i etterkant hevder at "ja-et" ikke var "oppriktig".

...det er alltid vært farlig å hoppe av "toget" i fart.....det er det noen som ikke fatter.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg