Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kvinnen; hun var jo så godt ment, men...

NYTT TEMA
MagneSt
MagneStInnlegg: 2690
19.02.16 15:18

...noe gikk galt: https://www.youtube.com/watch?v=r4_hkyNTKrs 1:20: slik må mannen være og 2:06: kvinnens sterkeste våpen. Med feminstene ble alt mye, mye værre. Det er så man må lure om ikke kjøkkenbenken er bedre, tross alt.

sanila
sanilaInnlegg: 33724
20.02.16 08:56
MagneSt: noe gikk galt: https://www.youtube.com/watch?v=r4_hkyNTKrs 1:20: slik må mannen være og 2:06: kvinnens sterkeste våpen. Med feminstene ble alt mye, mye værre. Det er så man må lure om ikke kjøkkenbenken er bedre, tross alt.

Jo da i den fortelling der gikk der noe  feil.

Og nei da er det ikke best med kjøkkenbenken.

Om mannen har bruk for kvinnen, som slave/  og økonomisk avhengig for at føle seg som mann, da gjør han seg selv til slave.

Noe kommando mann  der, sur og sint,  stående foran en avgrunn, kikker ned og krever en kvinne stående ved sin side.

Dernest viser han seg frem som en annen påfugl der strutter med halefjerene , se hvor fin , sterk og dyktig jeg er.,

Jo da mannen fikk det nok akkurat som han ville selv. I den fortelling, og da det ikke var  greit, så lot han henne seile sin egen sjø.

sanila
20.02.16 09:03
MagneSt: Det er så man må lure om ikke kjøkkenbenken er bedre, tross alt

For hvem?

MagneSt
20.02.16 11:25
sanila: For hvem?

Det var en spissformulering, men for begge - alle.

Jeg ante ikke hvor priviligert jeg var med mor hjemme. Nå skal det sies at jeg er meste av tiden vokst opp på gård så sånn sett var jo far mye i den hjemlige sfære også.

Nå skulle jo denne videoen være en karikert morsomhet, men jeg ler knapt av slikt lenger. Ingen tvil; hele elendigheta eksploderte med feminismen. De idealiserte skilsmisse med sin hyllest til utfallet i "Et dukkehjem".

I skilsmisse er kvinner i front, men tilbake i tid kan jeg godt klandre de menn som stakk av fra kvinnen de gjorde gravid.

(Innlegget ble redigert 20.02.16 11:34)

sanila
20.02.16 11:34
MagneSt: I skilsmisse er kvinner i front,

De vil nok ha noe mer,  enn en hus tyran, der kan være i kledt forskjellig kless drakt.

sanila
20.02.16 11:36
sanila: som en annen påfugl der strutter med halefjerene

Feil bilde her, mer som hane kylling, i denne forbinnelse.

Påfuglen der bruser med fjere er voksen.

MagneSt
20.02.16 11:43
sanila: De vil nok ha noe mer,  enn en hus tyran, der kan være i kledt forskjellig kless drakt.

Ja, nå viser statistikken at kvinner er både hyppigst og mest voldelig i parforhold. I tillegg tar kvinnene ut 80% av skillsmissene.

Jeg tror de skal starte med seg selv, jeg.

sanila
20.02.16 11:53
MagneSt: Ja, nå viser statistikken at kvinner er både hyppigst og mest voldelig i parforhold. I tillegg tar kvinnene ut 80% av skillsmissene.
Jeg tror de skal starte med seg selv, jeg.

Jeg er verken "feminist" eller . eller voldelig.  Ikke kan jeg kjøpes heller.

Diine innlegg stinker av bitterhet, og et syn der sier at mannen skapte kvinnen ( se din egen overskrift ) Er levn fra, dogmen om at kvinnen, er skapt fra mannens ribben , og ikke som/til at være en likeverdig partner på alle plan.

Med alle plan menes også åndelige. 

(Innlegget ble redigert 20.02.16 11:56)

sanila
20.02.16 11:55
MagneSt: Jeg tror de skal starte med seg selv, jeg.

Hm.

sanila
20.02.16 12:18
MagneSt: 2:06: kvinnens sterkeste våpen

Som kvinne er jeg helt uten interesse i menn der  spiller  på: Penge, utdannelse makt, og så videre.

Mannen "sterkeste våpen" nja. i lengden , nope.  

Du derimot legger ansvaret for  din  "falden for/hoppe på dette våpen" Svaret er enkelt, og burde gi seg selv.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg