Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

til lykke med kvinnedagen

NYTT TEMA
MagneR
MagneRInnlegg: 463
08.03.16 12:11

Måtte undertrykte kvinner i U-land få likestilling. For alles beste. Jeg håper vi kan fokusere mer på disse kvinnene. Og at de som bor i Norge og kommer fra undertrykkende kulturer får frihet. Vi har  norske menn som undertrykker. Men altså; det liker vi ikke=vår kultur. Vil gjerne bidra til at andre, litt etter litt, blir enige om at alle skal ha like rettigheter og verdi. Uten at jeg skal være dømmende. Input=output, og hadde jeg fått en annen input, hadde jeg vel hatt et annet syn.

Kanskje dette blir slettet, da det ikke er noe klart debatt-tema. Men jeg må, som mann, si at en ekte mann vil kvinner bare vel. For jeg skjønner at en kan lure noen ganger. Jeg tror de fleste skjønner hva jeg mener.

alva1
alva1Innlegg: 13716
08.03.16 23:14

Den internasjonale kvinnedagen gjelder alle land. De som engasjerer seg her velger kampsaker på tvers og også innad i Norge. Det må norske menn tåle uten at de ber kvinner bry seg bare om andre lands problemer når det kommer til kvinnefrigjøring. 

Det er dumt å si at: "vi har norske menn som undertrykker, men"

Systematisk undertrykkelse skal alltid kjempes mot. Uavhengig hvor det skjer. 

(Innlegget ble redigert 08.03.16 23:15)

MagneR
MagneRInnlegg: 463
09.03.16 21:35

Jeg må si du tolker meg, og formulerer deg på en litt sånn "politisk marinert" måte. Virker litt kjent, liksom.

Selvfølgelig skal ikke undertrykking aksepteres av nordmenn, heller.

alva1
alva1Innlegg: 13716
09.03.16 22:13

Jeg vet ikke helt hva du mener med "virker litt kjent"

Men da er vi enige om det vesentlige her. Altså, at undertrykking ikke skal aksepteres av noen. :)

Bevegelse
BevegelseInnlegg: 3500
13.03.16 14:11

Når Alva faktisk klarer kunststykket å diskutere selv der hun er enig, forstår vi at salget av sexdukker til menn er sterkt økende.

Mvh 

sanila
sanilaInnlegg: 34058
14.03.16 19:01
Bevegelse: salget av sexdukker til menn er sterkt økende.

Det kan også være fordi, den er lite krevende, litt som en bamse, Den bare "gir".

Bevegelse
BevegelseInnlegg: 3500
14.03.16 19:24
sanila: Den bare "gir".

Tar ikkje oppvaska, så ikkje noke for meg:(

;)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg