Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Livet etter reisen til underverdenen.

NYTT TEMA
Gogoplexiorayo
GogoplexiorayoInnlegg: 244
23.04.16 01:12

Jeg må virkelig takke dere for at dere hjalp meg til å reise til underverdenen og bli en legende. Norge er blondt hår lyse blå øyne sentrisk, men jeg kjempet imot mine undertrykkere og vant. Ingen ville at jeg skulle vinne. Alle heide på den perfekte alfa ariske hunken eller den ariske girl next door. Vel jeg slo de begge. En grunn til at det heter navnløsmann og ikke en helt ;) Det som skuffet meg aller mest var at ingen kunne unne meg en liten personlig seier i livet mitt, men jeg fikk bare bevist at jeg blir undertrykket og holdt nede av systemet. Vel vel jeg vant uansett og er fornøyd!

joplina
joplinaInnlegg: 58578
23.04.16 09:53
Gogoplexiorayo: Jeg må virkelig takke dere for at dere hjalp meg til å reise til underverdenen og bli en legende.

Beklager, men jeg skjønner ikke likestillingsaspektet i din reise til underverdenen eller din reise til heltestatus.

Gogoplexiorayo
23.04.16 10:00

Jeg bare skrev det her fordi det er her dere kjenner meg best.

Gogoplexiorayo
24.04.16 13:37

En ting til. Smarte pene gjennomskuere, you need not apply on this one. Verden revolverer ikke rundt deg og din gjennomskuing. Jeg skrev dette fordi jeg har rett til og skrive dette og det omhandler ikke deg, dette omhandler meg. Pass på deg selv.

phrielas
phrielasInnlegg: 553
25.04.16 13:18

Nå synes jeg at du blir litt vag i språket ditt. Har du en historie du ønsker å fortelle?

Gogoplexiorayo
25.04.16 16:56

Hva tror du? Jeg snakker om en sak som involverer mange personligheter, meninger og ulike sjeler, der jeg er hovedpersonen. Det er en sak preget av tre ting. Forvirring, Sjalusi og hat. Hvis du er for forvirret i dette så klandrer jeg ikke deg. Men tror meg, jeg har gjort en veldig fin ting for de få gode menneskene som bor i denne verden. Jeg gjorde det fordi jeg er fascinert av gode mennesker fordi de som oftest er utrolig sterke. Hvis dette bare blir wah wah woo woo wah wah wah wha for deg så er det helt greit. Jeg har gjort det jeg kan, så kan vesten bare holde seg forvirret i alle saker i hele verden.

GARDSDATTRA
GARDSDATTRAInnlegg: 54459
25.04.16 23:36
Gogoplexiorayo: Hva tror du? Jeg snakker om en sak som involverer mange personligheter, meninger og ulike sjeler, der jeg er hovedpersonen. Det er en sak preget av tre ting. Forvirring, Sjalusi og hat. Hvis du er for forvirret i dette så klandrer jeg ikke deg. Men tror meg, jeg har gjort en veldig fin ting for de få gode menneskene som bor i denne verden. Jeg gjorde det fordi jeg er fascinert av gode mennesker fordi de som oftest er utrolig sterke. Hvis dette bare blir wah wah woo woo wah wah wah wha for deg så er det helt greit. Jeg har gjort det jeg kan, så kan vesten bare holde seg forvirret i alle saker i hele verden.

Ok, da vet vi at du har gjort noe.

Gogoplexiorayo
22.05.16 14:27

Oh oh oh oh oh. Jeg har skiftet mening, jeg gjorde det ikke for de gode menneskene. Jeg glemte nesten at de er de beste gjennomskuerne. Ok da gjorde jeg det for meg selv. Sometimes you gotta be about yourself kid! Spesielt i disse dager der folk er veldig veldig våken. Den rød pillen begynner og ha en effekt virker det som. "I dont watch what people say, i watch what they do". Det er mottoet til dagens generasjon. Post Baby Boomer generasjonen kommer til å bli denne nasjonen sin død. Du kan ikke ha en nasjon fullt av ulver, tigere og løver. Nasjonen skal fylles av bier (meg) og sauer.

(Innlegget ble redigert 22.05.16 14:30)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg